Bijuteriile naturii

Inca de cand eram foarte mica eram fascinata de zapada… Parintii imi spuneau ca este darul pe care il ofera  Dumnezeu oamenilor. Si ii credeam…Ii credeam pentru ca mi se parea atat de curata, atat de imaculata, incat era clar ca nu apartine lumii. Inca imi amintesc de zilele cand, sfioasa, incercam sa nu murdaresc zapada cu pasii mei, dar ghetutele rosii se incapatanau sa lase urme micute pe covorul alb. Apoi am ajuns la scoala si am auzit explicatia banala pe care o dau oamenii de stiinta: ” Zapada se formeaza prin inghetarea picaturilor de apa care….” Ceva nu se leaga. I-as intreba daca vreodata au vazut un fulg de nea la microscop. Poate mi-ar raspunde: „Da! Si ce-i cu asta?”. Pai este! Este pentru ca mie mi se par mici bijuterii care impodobesc pamantul. Un fulg de nea are un format atat de complicat, incat doar cel mai bun bijutier ar putea sa-l reproduca  pe o picatura de argint. De ce nu sunt mici bilute albe daca se formeaza prin ploaie? Sunt incapatanata? Poate… Aiurez? Poate… Dar mereu voi considera zapada ceva ciudat, ceva pur, ceva extrem de frumos. Bijuteriile cu care se impodobeste pamantul in prag de sarbatoare.

Un gând despre „Bijuteriile naturii

  1. Si eu sunt mereu fascinata de fulgii de nea care au forme usor diferite dar mereu minunate.Si desenul lasat de ger pe geamuri este la fel de fascinant si foarte greu de pictat….am incercat candva sa pictez dupa aceste modele dar in totdeauna lucrarea mea a fost ceva palid ….picturile CREATORULUI sunt mereu fascinante pentru ochiul nostru dar si pentru sufletul nostru.Se spune ca aceste minuni ale naturii sunt o mica parte din frumusetile Raiului promis.

Lasă un răspuns

