Furtuna la palat (Yi San)

VA ASTEPTAM (EU SI LUCY) PE NOUL NOSTRU SITE:

http://steptokorea.webs.com

Scriu acest post cu soundtrackurile serialului incantandu-mi auzul. Pana si melodiile acestea imi fac ochii sa inoate in lacrimi. Sunt superbe! La fel si drama coreeana despre care am sa va vorbesc.

Pe postul TVR1 mai este un singur episod din serialul care m-a facut sa exclam: „Este favoritul meu!”. Stiu ca pentru unii poate suna ciudat. Ba chiar multi m-au intrebat ce pot sa gasesc in serialul acesta „plictisitor”. De fiecare data ma infuriam extrem de tare si incepeam sa le spun ca NU ESTE PLICTISITOR, ca iti ajunge la inima, ca ne prezinta ceva ce am uitat de mult: dragoste, civilizatie, frumusete sufleteasca, modestie, ascultare, sacrificiu…. Pe mine cel putin m-a schimbat ca persoana. Am aflat ca undeva in Coreea de Sud cu vreo 200 de ani in urma a existat o concubina regala care ar putea sa faca pe oricine de rusine cu iubirea ei nemasurata. Am aflat ca intre moarte si nasterea copilului sau ea a ales moartea. Am mai aflat ca ii era frica sa nu moara doar pentru a nu se intrista fiinta iubita, printul San care mai tarziu a devenit regele Jeongjo.

Actorii au interpretat excelent si din pacate au interpretat fapte reale. Nu am vazut nici un film pana acum care sa ma faca sa plang. Scena cand ea moare in bratele lui este pur si simplu sfasietoare, iar melodia de pe fundal te face sa crezi ca te-ai intors in timp, ca te aflii in Coreea si ca in fata ta se afla adevaratul imparat si adevarata concubina Song Yeon. Dupa acel episod (74) te schimbi ca om. Incepi sa gandesti altfel. La acel episod daca nu ai inima de piatra nu are cum sa nu-ti dea doua trei lacrimi.

Pe mine personal m-a incantat. Este serialul meu favorit si stiu ca de acum nici unul nu ma va emotiona la fel de mult. Cu toate ca are un sfarsit tragic nu poti sa nu privesti fiecare minutel din el. A fost superb! Felicitari TVR1! Felicitari actorilor in special lui Han Ji Min (Song Yeon) care a devenit una dintre favoritele mele dar si lui Lee Seo-jin (regele Jeongjo ) care ne-a incantat. Cateva poze cu actorii si descrierile lor apoi va voi pune soundtrackurile si un interviu cu Han Ji Min.

Lee San (Lee Seo Jin)

Al 22-lea rege al dinastiei Joseon. La varsta de 11 ani a fost nevoit sa asiste la moartea tatalui sau, printul mostenitor Sado care a fost acuzat de tradare. Cu toate acestea Lee San a avut o buna crestere si nu a avut ganduri de razbunare. Este extrem de destept, la fel ca bunicul sau regele Young-jo dar spre deosebire de aceste este si deosebit de binevoitor.Citeste foarte mult pentru a-si extinde cunostintele dar este si un foarte bun luptator. Cat a durat scurta lui domnie (24 ani) el a reusit sa reconstruiasca o noua Coree, bazandu-se pe filozofia umana. In urma lui au ramas nenumarate monumente extraordinare, o politica pura, curata . A luptat toata viata lui pentru bunastarea supusilor sai, cu toate ca au fost in total 22 de atentate asupra vietii lui. Pe plan personal era considerat un om de rand cu toate ca era rege, deoarece dragostea lui pentru of fata saraca (Song Yeon) si prietenia lui cu un „damo” (taran) (Dae -soo)erau de neconceput pe vremea aceea. Se casatoreste cu Song Yeon, insa aceasta moare de o boala incurabila (cancer) producandu-i o suferinta supraomeneasca. Nu dupa mult timp moare si el (la varsta de 47 ani) din cauze necunoscute.

Song Yeon (concubina cea mai iubita de rege)- Han Ji Min

A fost o fata orfana care la varsta de 11 ani a intrat in palat. In prima zi acolo l-a cunoscut pe printul Lee San si l-a ajutat in incercarea lui de a-si salva tatal. A simtit imediat un sentiment ciudat pentru el, insa au fost despartiti pentru 10 ani ea fiind alungata de la palat timp in care singura ei alinare a fost un brau cu care el i-a legat mana cand erau copii. Afla ca prietenul ei din copilarie Dae-soo o iubeste insa ea nu poate sa-i raspunda la fel deoarece in inima ei are loc doar pentru un singur om : regele Jeongjo, pe care il iubeste chiar mai mult decat pe sine insasi. Pana la urma devine concubina regala insa este recunoscuta oficial si i se acorda rangul de Eubin Sung abia atunci cand naste un baiat, printul Moon-hyo, care din pacate moare la varsta de 4 ani. Nu dupa mult timp fiind insarcinata ea afla ca are cancer, si alege moarte in locul leacurilor care i-ar da o mica speranta dar care i-ar ucide copilul inca nenascut. Moare la varsta de 35 ani si este regretata de toata familia regala care a iubit-o. Dar cel mai mult o regreta imparatul care ar fi dat toti banii pe care ii avea doar pentru a o salva pe ea.

Park Dae Su (preitenul regelui si a lui Song Yeon din copilarie) –  Lee Jong-soo
Ofiterul de incredere al regelui Jeongjo. Dae-Su ajunsese in palat pentru a deveni eunuc, insa in incercarea sa de a fugi de la palat se intalneste cu Seong-Yeon si Lee San. Este dat afara din palat pentru vina de a-l fi ajutat pe Lee San sa vorbeasca cu tatal sau, acuzat de complot. Este orfan, asemeni lui Seong-yeon, fiind crescut de unchiul sau.
Cand Song-Yeon se inscrie la scoala de pictura, Dae-Su da examenul militar si devine garda la palat, ulterior devenind garda personala a printului coroanei. Dae Su urmeaza un sir de promovari devenind Mare Comandant al Ordinului Dragonului, cel mai inalt titlu militar in Corea.
Personajul Dae-Su se transforma de-a lungul serialului, de la copilul neindemanatic dependent de tutorele sau, pana ajunge barbatul independent si stapan pe sine reprezentat intr-una din cele 3 garzi care il urmau pe rege la tot pasul.
Dae Su este atras si el de Song-Yeon, insa atunci cand afla de simtamintele ei pentru Lee San se multumeste sa o priveasca de la departare fiind bucuros pentru bucuria ei. La fel ca si regele este distrus la aflarea vestii mortii prietenei lui dragi Song Yeon.

Regina Hyo-eui (sotia regelui Lee San) – Park Eun-hye

La varsta de 10 ani a fost promisa regelui Lee San. Acesta a respectat-o si am putea spune chiar ca a iubit-o pentru caracterul ei pur, bland. Cu toate ca era putingeloasa pentru relatia lui Song Yeon cu sotul ei, ea si-a invins acest sentiment si a inceput sa incurajeze dragostea care s-a aprins intre cei doi, dandu-si seama de iubirea lui Lee San pentru frumoasa pictorita (Song Yeon). Este cea care sustine intrarea lui Song Yeon in familia regala si cea care mai tarziu o declara pe aceasta „prietena ei”.

Niste caractere minunate nu-i asa? Si ele chiar au existat🙂 Sunt extrem de bucuroasa ca am putut sa urmaresc acest serial. Chiar am invatat ceva. Il recomand din toata inima. Nu e o prostie, e superb! va mai pun cateva poze si melodiile din serial le puteti downloada de pe aimini.net (scrieti Yi San). As fi vrut sa le pun aici dar nu pot.

Scena de sus e cea care m-a facut sa plang. Se citeste disperarea pe fata lui. O tine pe fiinta cea mai iubita in brate. Dar din pacate ea e moarta.Dramatic…

Acum un interviu cu Han Ji Min:
Drama de la MBC ” Yi San”, care a fost o drama de top timp de 9 luni, mai are 2 episoade pana la final. Han Ji Min (actrita care a jucat-o pe Song Yeon, femeia pe care regele a iubit-o din toata inima) s-a maturizat cat a durat aceasta drama.
Song Yeon, care a devenit concubina regala a parasit lumea din cauza unei boli foarte grave: cancer. Acest fapt a facut mii de telespectatori sa lacrimeze, unii afisand mesaje pe siteul emisiunii ca „Va rog reinviati-o pe Song Yeon” sau „Daca Song Yeon a murit ce rost mai are serialul? Oricum inima noastra sufera…”  Si asta doar pentru ca exceptionala actrita a reusit sa se transpuna in pielea minunatei concubine.
Cat a durat conferinta de presa regizorul Lee Byeong-hoon a spus ca Han Ji Min a fost „o femeie frumoasa care a dat dovada de o puritate clasica”. Corpul ei mic (de doar 1.60) trezeste dorinta de a o proteja, iar fata ei minunata si inocenta cu ochii ei mari si tristi au ramas in mintea telespectatorilor de pretutindeni. Am fost norocosi si am avut un interviu telefonic cu minunata actrita:
– Am inteles ca ai fost prezenta la filmari chiar si dupa secventa mortii lui Song Yeon. Este adevarat? Si daca da de ce?
– Da este adevarat…Dar chiar daca ea este moarta, ea revine de multe ori in imaginatia regelui Jeongjo. Atunci cand este o scena de rememorare noi am putea folosi o scena filmata inainte. Dar este o scena extraordinara atunci cand Jeongjo o intalneste pe iubita lui Song Yeon si aceasta trebuie sa o filmam noi. De asemenea in ultimul episod Song Yeon este langa imparat pentru a-l readuce la viata.
– Gandurile tale atunci cand termini de filmat o drama.
– Atunci cand termin de filmat simt ca am urcat un munte. Dar „Yi San” a fost o drama foarte lunga, a insemnat mult pentru mine. deci a fost un munte urias. A fost un rol cu mult mai important decat in „Dae Jang Geum” si am fost suprasolicitata fizic si sentimental. Dar am fost apta sa urc acest munte cu ajutorul colegilor mei care au fost exceptionali.
– Ceva care ti s-a parut dificil
– Ca artist, inceputul nu a avut nimic greu. Nu avea pre multe implicatii istorice deci totul a decurs minunat. Dar dupa ce am intrat in palat am devenit o concubina, mi-am schimbat felul de a vorbi, am avut un copil care a murit tragic, iar al doilea copil a murit in timp ce am fost insarcinata din cauza medicamentelor. Diferentele astea de gandire au fost foarte dificile. Am invatat multe ca femeie si m-am maturizat foarte mult ca perosana. In momentele cand ma simteam deprimata si intram in rolul personajului, uneori plangand cu lacrimi amare, colegii m-au ajutat extradordinar.
– Un articol a scris ca te-ai imbolnavit in timpul filmarilor.
– La inceput a fost ceva banal dar in timp chiar am ajuns sa nu mai pot sa filmez. Insa in timp ce serialul avansa eu aveam foarte putine scene de filmat asta incluzand si mult timp de odihna. Acum sunt intr-o conditie excelenta. Pentru Lee Seo-jin a fost mult mai greu. Filma cate trei-patru zile pe saptamana. Uneori chiar si la sfarsitul saptamanii.
– Cum s-a filmat scena de la moartea ta? Daca nu stiai ca se filmeaza ai fi spus ca era real. Aratai foarte bolnava.
– Deja ma insanatosiem de ceva timp. Deci vocea mea era foarte limpede si clara. Nu era ca a unei persoane grav bolnave. Asa ca in ziua aia nu am dormit si am stat treaza pana la filmari. Automat am avut cercuri intunecate in jurul ochilor, pielea mea era palida iar vocea era slaba.
– Iubirea dintre Jeong-jo si Song Yeon este poate unul dintre cele mai captivante motive ale filmului. Spune-ne si noua ganduri despre scenele romantice filmate impreuna cu Lee Seo-jin.
– Au fost oameni care m-au intrebat daca nu eram furioasa ca la filmari scenele romantice erau intrerupte exact la jumatate. Dar cand privesc drama ca un intreg realizez ca majoritatea o constiutuie dorinta regelui de a reforma tara, pe fundal fiind iubirea dintre cei doi. Insa multi telespectatori au urmarit serialul tocmai pentru legatura lor, ei considerand dorinta regelui pentru reforma un motiv secundar al filmului. Ce sa spun… Incet incet am inceput sa ma identific cu personajul si sa il stimez. Atunci cand Song Yeon suferea era greu si pentru mine. Insa acest serial a fost ceva cu totul special pentru mine. Dragostea dintre cei doi este ceva extreodrinar ceva total diferit de „iubirea” din zilele noastre. Pentru Jeong-jo care confrunta ricul otravirii si conspiratiilor Song Yeon era ca un loc de refugiu. Singura dragoste a lui Song Yeon a fost Yi San. Tragic a fost momentul cand s-a aflat semntimentele lui Dae-su dar nimic nu putea fi schimbat. Concubina il iubea doar pe rege.
– Cum te-ai simtit filmand cu -Lee Seo-jin?
– Lee Seo-jin adora sa faca glume cat mai multe. Dar atunci cand incepeam sa filmam dadea dovada de o concentratie uluitoare. Este putin enervat pentru ca ii placea sa spuna lucruri usor jenante despre mine. Dar vorbeam foarte mult, imi explica fiecare miscare si avea grija de mine. E  mai confortabil sa fi cu Lee Jong-soo decat cu Lee Seo-jin uneori. Ce pot sa spun este ca a fost extraordinar de frumos sa filmez impreuna cu el.Este un actor remarcabil. La scena cand trebuia sa filmez nasterea copilului am avut multe remarci de la el (rade usor)
– Ai vrea sa o intalnesti pe adevarata Song Yeon?
– Nu e foarte realistic. Regele a iubit-o foarte mult. In zilele noastre asta tine de domeniul fantasticului.Cand caracterul meu a murit, am vrut sa merg la mormantul adevaratei Song Yeon. Mormantul ei fusese mutat. Langa mormantul ei e cel a lui Hwa-bin si asta mi-a adus un sentiment ciudat.
– Realizezi cat de populara ai devenit?
– Vreau sa le multumesc telespectatorilor pentru interesaul care l-au aratat. E ciudat pentru ca la locul filamrii in Yong-in unii ma strigau „Song Yeon”.
– Pari foarte calma. Care este de fapt adevarata ta personalitate?
– Sunt o persoana foarte optimista. Atunci cand sunt intr-o situatie neplacuta imi spun ca am invatat ceva… si la fel ca personajul pe care l-am interpretat si care la un moment dat isi spunea ” Song Yeon sterge-ti lacrimile si mergi mai departe” la fel imi spun si eu. Ador sa vorbesc cu fanii. Mult oameni ma intreaba de ce sunt asa dificila atunci cand ne intalnim fata in fata. Eu cred ca unora le place mai mult cum sunt pe micul ecran decat in realitate cu toate ca  nu sunt prea schimbata.
– Ce ai sa faci cand temrini de filmat?
– Am sa plec intr-o vizita la sora mea in Australia cu parintii mei. Nu stiu care va fi urmatorul meu proiect inca. Insa ceea ce stiu sigur este ca aceasta drama m-a maturizat ca om si m-a miscat profund sufleteste. Le multumesc tuturor colegilor. Stiu cat au muncit si vreau sa le spun ca au fost exceptionali.

La fel le spunem si noi si le multumim ca au muncit atat pentru a ne delecta pe noi cu frumoasa drama. Stiu ca cei care au urmarit acest serial sunt niste persoane sensibile, diferite si ma bucur ca mai exista astfel de persoane. Mi-ar place sa iau legatura cu voi, cei care ati urmarit Furtuna la palat, sa mai discutam. V-am pupat si sper ca v-a placut acest post. Daca am avut greseli de ortografie va rog sa ma iertati. V-am pupat :*.

46 de gânduri despre „Furtuna la palat (Yi San)

    • Scuza-ma ca nu ti-am raspuns. Te voi adauga in lista foarte curand. Imi voi face un id special pentru a vorbii cu fanii serialului. Asa ca va rog daca doriti sa-mi lasati idurile voastre pentru a va adauga in lista. Daca doriti pot sa sterg commenturile dupa aceea. Sper sa fie cat mai multi :*.

  1. ok m-ai lasat masca cu interviullll….de unde il ai? stii cumva limba?:P, dc da…ne-ar placea sa ne mai traduci😛.

    Felicitari oricum pentru ce ai scris tu aici si multi pupici si multe imbratisari :*:*:*:*:*:*:*

  2. Agny din pacate nu stiu limba cu toate ca mi-as dori foarte mult. Interviul l-am gasit pe un site cand cautam poze si era scris in engleza asa ca mi-a fost destul de usor sa-l traduc. Episodul de astazi a fost extraordinar nu-i asa? Cel putin finalul nu s-a desmintit. Cu toate ca mi-a lasat un gust dulce-amar nu m-as da in laturi sa il revad. A fost exceptional. Multumesc pentru felicitari si ca sa nu raman datoare poftim: :*:*:*:*:* >:D:D:D:D<

    • de catva timp vreau sa.mi fac curaj sa trimit un mesaj….filmul a fost super bun.ar trebui sa i se acorde un oscar pt cel mai bun serial sau asa ceva.as vrea si eu sa intalnesc dragostea adevarata!va pup

      • Yra ai dreptate. Ar merita oscar. Dar totusi a luat o multime de premii iar Han Ji Min si Lee Seo Jin au luat premiul pentru cel mai frumos cuplu format. Eu sunt de acord :>. Din pacate dragostea adevarata a regelui l-a parasit mult prea devreme. Cine nu si-ar dori o iubire ca a lor? Te-am pupat :*

    • Da sunt frumoase si sunt o gramada daca stai sa cauti. Actorii au fost foarte frumosi. Inca nu-mi vine sa cred ca azi la 6:25 cand voi deschide televizorul nu voi mai auzi muzica de inceput a lui Yi San😦.

  3. Foarte frumoase pozele si tot ce ai scris! Mi-a placut interviul cu Han Ji Min. Bravo! Si eu as vrea sa invat limba pt ca am inceput s-o iubesc cu toate ca pana acum nu mi se parea foarte faina.

  4. Am citit cu mare interes interviul, multumim! Cred ca dragostea celor 2 a scos si mai mult in evidenta bunatatea, sensibilitatea, puritatea sentimentelor Imparatului Jeongjo lucru care s-a reflectat nu numai in viata sa personala si ci in comportamentul sau fata de oameni si popor. Si-a folosit puterea facand lucruri minunate..

  5. Dupa vizionarea acestui serial, de fapt si Giuvaerul Palatului l-am vazut si mi-a placut mult, dar aceasta „furtuna” mi-a rascolit mult sufletul si toata fiinta , chiar daca am o varsta- trecuta destul de jumatate. Protagonistii filmului s-au cuibarit in mine si nu stiu cand vor iesi, poate daca vor mai aparea altii sa-i impinga de-acolo.
    Superb a fost , abia asteptam urmatorul episod, oare va mai fi difuzat un astfel de film?? La gandul ca sunt realitati petrecute cu ceva vreme in urma, cred ca acesta -i motivul efectului avut.
    Mi-ar placea sa vina artistii la noi , sa-i vedem -chiar daca nu personal, la TV , sa-i auzim, sa le putem spune cat de mult ne-a placut prestatia lor, cat de mult ne intereseaza istoria Coreei datorita acestor filme , cat de mult apreciem natia lor chiar si multe alte puncte pozitive ..
    Toata stima TVR1
    Multumesc pentru interviul cu Han Ji Min ..
    La multi ani Lee Seo Jin ! pe 30 ian.a implinit 37 de ani , este un barbat puternic, sensibil, destept si chiar frumos, as vrea sa stiu ca-i fericit, merita.

    • Si eu ma bucur. Sper ca dupa secretele de la palat sa urmeze altul apoi altul… Nu stiu cum ar fi dupamiezile mele fara serialele coreene. Si da ai dreptate a fost cel mai frumos serial vizionat vreodata. Va ramane mereu preferatul meu.

    • multumesc :* cu siguranata te voi adauga in lista. in ceea ce priveste noul serial daca te referi la „secretele de la palat” a inceput sa ma fascineze iar daca te referi la „damo” am inteles ca este absolut superb. Deci ambele nu pot fi ratate. Despre „secrete” am si scris si cred ca ai vazut… poate am sa scriu si despre damo (care are si niste soundtrackuri excelente)

  6. ma refer la amandoua dar nu credeam ca te uiti si la „cronicile frumoasei luptatoare”dar akm vreau sa te rog sa imi dai si mie site-ul in care ai scris despre „secretele de la palat”si as vrea sa mai vb pe mess dar vad ca nu prea intri dar oricum abia astept sa vb cu tn:*

  7. daca intri direct pe blogul meu lilabeauty.wordpress.com ai sa vezi si postul cu secretele :d si chiar acum ma pun sa sciu si despre cronicile frumoasei luptatoare. voi intra si pe messenger si vom vorbi😀

  8. Buna!ma num anca si id meu este calin_ancutza96.imi place mult furtuna la palat dar si secretele.te felicit pt site fff frumos.mi am fc si eu de vreo 2 sapt dak vre poti sa intri.www.calinancuta.wordpress.com

  9. Am incercat sa ma documentez si sa aflu, cat a fost respectat adevarul istoric in acest film, dar nu prea am gasit informatii.
    Ma bucur ca am citit comentariul tau, care vad ca este bine documentat.
    Personal mi-a placut enorm filmul, si pot spune ca mi-a mers la suflet. Artistii au jucat exceptional, au interpretat mai mult decat real, te-au facut sa crezi ca sunt adevarati.
    Din pacate eu nu mai sunt tanara, dar vazand acest film, m-am intrebat cati dintre noi am avut norocul sa avem o asemenea iubire. Cei tineri poate mai au o sansa.

    Multumesc pentru frumosul si documentatul comentariu prezentat.

  10. Elena ma bucur nespus ca ti-a placut. Actorii au interpretat fapte reale. In istorie scrie despre iubirea dintre rege si o pictorita Sung Song Yeon cat si prietenia lui cu Daesu. Tocmai de aceea el a fost considerat un fel de „om de rand” cu toate ca era rege. Despre concubina Song Yeon nu sunt prea multe detalii din banalul motiv ca ea a fost de provenienta modesta…Ba chiar mormantul ei a fost mutat langa celelalte concubine cu toate ca a fost ridicata la rangul de „Eui-bin” un fel de regina mai mica.
    Oricum interpretarea actorilor a fost de-a dreptul impecabila si chiar dupa atata timp eu resimt inca puternic lipsa serialului. A fost ceva unic. „Secretele”…. e frumos dar nu la fel…e frumos intr-un sens al aventurii. Insa in Damo am regasit din nou niste sentimente frumoase….chiar imi place extrem de mult, il urmaresc cu foarte mare placere…

  11. Da aveti dreptate filmul a fost extraordinar,deci nu am cuvinte chiar mi-a intrat in suflet,si secretele de la palat este un serial frumos dar sincer preferatul a ramas tot furtuna la palat,mi-ar placea f mult sa apara actorii la tv cum a mai zis cineva,si ma bucur ca sunt multi fani ai serialelor coreene si in special al furtunii la palat..

  12. Buna! si eu vrea sa ma numar printre cei care te felicita ptr sait.
    Zilele trecute l-am descoperit. Pozele sunt foarte frumoase, interviurile nemaipomenite. Ma bucur ca sunt atat de multe persoane care au urmarit si urmaresc in continuare aceste seriale coreene. Preferatul meu este Furtuna la palat. Am indragit artistii care au jucat in acest film, in special Han Ji Min si Lee Seo Jin si caut tot ce se da despre ei: poze, filmulete, interviuri. As vrea sa il dea in reluare.
    Am citit undeva ca va incepe un alt serial Legendele palatultui.

  13. Un serial extraordinar si foarte sensibil. Te atinge la suflet🙂, iar actorii sunt foarte talentati:D. Ce mi-as dori sa il mai dea pe tvr incan odata.😀
    Apropo, te felicit ca ai reusit sa faci un blog cu aceste seriale de nota 10(ma refer la toate). BRAVO, continua tot asa;)

  14. Bunaaa!:* Nu ti-am mai lasat un comm de foarteee mult timp si am simtit nevoia s-o fac. Asa ca m-am gandit sa-ti scriu ceva la postul prin intermediul caruia ne-am intalnit, cel in care tu ne povestesti despre minunatul serial Furtuna la palat:X:X
    Te-am pupat:*

  15. Furtuna la palat este o drama exceptionala.Cred ca intre Han Ji Min si Lee Seo Jin s-a infiripat o dragoste nemarturisita inca.Mi-ar placea ca intr-o zi s-a gasesc pe internet un filmulet cu nunta lor.Chiar s-a primesc si un Email Multumesc….Te pup ….

Lasă un răspuns

