Din nou in forma

VA ASTEPTAM (EU SI LUCY) PE NOUL NOSTRU SITE:

http://steptokorea.webs.com

Dupa o perioada in care am crezut ca innebunesc deoarece calculatorul imi facea mereu figuri am revenit😀. Si nu am revenit degeaba! Am sa ma documentez, am sa caut absolut tot ce pot gasi despre noul serial coreean „Secretele de la palat” (interviuri, caracterizari ale personajelor…) si am sa postez pe blog. A inceput sa-mi placa serialul. Voua? Cred ca voi posta sambata. Pana atunci v-am pupat:*.

2 gânduri despre „Din nou in forma

  1. A fost f bun interviul din Yi San si acel rezumat,ştii coreeană?in fine si eu ştiu ctva fraze si cuv.dar u…
    Mi ar face plăcere sa fiu prietenă k tn.
    te am pupat si mai pune cât mai multe interviuri,dacă poţi si cva k Ahn Yoong-joon.:-*

Lasă un răspuns

