Noutati :)

VA ASTEPTAM (EU SI LUCY) PE NOUL NOSTRU SITE:

http://steptokorea.webs.com

 

Am revenit. De data asta cu o surpriza pentru cei care au vizionat serialul „Furtuna la palat” (Yi San). Am vazut ca  multi au fost foarte interesati de interviul cu Han Ji Min pe care l-am postat anterior. De data asta nu va mai aduc doar unul ci trei interviuri cu: Lee Seo-jin (printul San/ regele Jeongjo), Han Ji Min (altul decat cel deja postat), si Lee Jong-soo (rege batran, bunicul lui San), traduse in romana. Am sa le postez pe toate in urmatoarele zile. Enjoy!

2 gânduri despre „Noutati :)

  1. Multe multe felicitari ! Am citit toate interviurile si toate informatiile de pe Blog.
    Mi-a facut mare placere.
    Te apreciez foarte mult pentru ceea ce faci.
    Iti doresc numai bine !

Lasă un răspuns

