Cea mai frumoasa actrita?

VA ASTEPTAM (EU SI LUCY) PE NOUL NOSTRU SITE:

http://steptokorea.webs.com

As vrea sa stiu care credeti ca este cea mai frumoasa actrita dintre cele care au jucat in cele patru seriale coreene  vizionate. Inainte sa votati insa cateva poze cu „participantele”.

1)  Park Eun Hye (Yeosaeng din Giuvaer/ Pingu din Furtuna)

2) Go Hyun Jung  (Mishil din Secrete)

3) Gyeon Miri   (Doamna Choi/ Mama lui Yi San)

4) Ha Ji Won (Chaeok din Damo)

5) Han Ji Min (Shinbi din Giuvaer / Songyeon din Furtuna)

6) Hong Ri Na (Geumyoung Giuvaer)

7) Lee Ip Sae (Youngoro – Giuvaer / Chobi – Furtuna )

8 ) Lee Yo Won (Regina Seondeok / Printesa Deokman)

9) Lee Young Ae (Janggeum)

10) My-kyeong Yang (doamna Han)

11) Sung Hyun Ah (Printesa Hwa-wan din Yi San)

12) Kim Yeo-Jin (Infirmiera Jandook / Regina mama din Yi San)

Va urma si un „concurs” al actorilor. Mai jos puteti vota si serialul coreean favorit :*.

29 de gânduri despre „Cea mai frumoasa actrita?

  1. Am observat ca am putut avea mai mult optiuni, asa ca am votat 3. Cred ca sunt si singura care am votat doua dintre actrite.E vorba de Gyeon Miri (Doamna Choi), pe care aveam de gand sa o aleg daca era numai un vot, Mi-Kyeong Yang (Doamna Han) si Lee Young Ae (Janggeum). Da, toate trei au jucat in Giuvaerul Palatului si imi plac cel mai mult. Am am mai vrut sa o aleg pe Han Ji Min dar n-am mai avut si a patra varianta😆 . Cat despre Lee Yo Won, mie nu mi se pare prea frumoasa. Daca era sa aleg din Secrete o alegeam pe Go Hyun Jung (Mishil). Apropo, nu ai pus-o pe Park Ye-Jin (printesa Cheonmyeong).😛

  2. Toate sunt superbe,au avut roluri impresionante…grea alegere…in schimb la actori nici nu se pune problema: Kim Nam Gil!!!!

  3. lee you won,mi-shil si schimbi.sunt cele mai frumoase.sunt super fetele.cred ca le ador.mai ales deok-man si mi-shil.le ador.$$$$$$$$$$$$$
    le iubesc la nebunie.sunt super frumoase.nu mai pot pleca de la calculator.cu toate ca regina seon dak a gost cam rea cu bi-dam tot o iubesc.si mi-shil cand sa sinucis am plans cam 30 de minute.era superba.
    filmul in care a jucat schimbi nu l-am vazut dar mi se pare frumoasa.deci votul meu sa dus catere mi-shil schimbi si deok-man

  4. lee you won,mi-shil si schimbi.sunt cele mai frumoase.sunt super fetele.cred ca le ador.mai ales deok-man si mi-shil.le ador.$$$$$$$$$$$$$
    le iubesc la nebunie.sunt super frumoase.nu mai pot pleca de la calculator.cu toate ca regina seon dak a gost cam rea cu bi-dam tot o iubesc.si mi-shil cand sa sinucis am plans cam 30 de minute.era superba.
    filmul in care a jucat schimbi nu l-am vazut dar mi se pare frumoasa.

  5. ko hiun jung(mishil),lee ip sae(younguro),hong ri na(geumyoung),park eun hye(yeonsaeng),dna han si dna choi.cea mai frumoasa este ko hiun jung,lee ip sae sau hong ri na nu ma pot hotara.sunt superrrrbe

  6. Cea mai frumoasa actrita este han jin min ,o votez pe ea.Daca as alege intre actori ar fi :kim nam gil.Coreenii sunt cei mai tari oameni de pe pamant!Filmele lor sunt fascinante!Bravo lor!

Lasă un răspuns

