Am revenit

VA ASTEPTAM (EU SI LUCY) PE NOUL NOSTRU SITE:

http://steptokorea.webs.com

Zilele astea am fost putin ocupata si am reusit doar sa citesc fugar comenariile voastre. Uite asa am dat si peste cel al paolei in care ne anunta ca Nam Gil este „gata tuns si pregatit pentru armata”. Bineinteles ca am fost destul de surprinsa si nu sunt singura….regizorul serilului „Bad Guy” a intrat in panica. Mai multe in urmatorul post (ultimele declaratii ale lui Kim inainte sa plece in armata, interviul dat recent si poze) pe care sper sa pot sa il scriu in zilele urmatoare.

Nu am uitat de interviul cu Lee Young Ae ,cateva date despre deja indragita actrita Park Eun Hye si nici de povestirea Mihaelei din Coreea. Le voi posta pe toate , insa atunci cand timpul imi permite.

Pana atunci insa puteti sa va votati actrita , actorul si serialul coreean favorit! (Voi scrie in toamna un nou post pentru fiecare „castigator”).

3 gânduri despre „Am revenit

  1. imi pare super rau ca pleaca in armata si nu o sa mai auzim alte vesti depsre el dar totusi trebuai odata si odata sa plece in armata dar asta e noi il vom astepta!!interviu este foarte furmos si imi imaginez ce munca ai depus pentru un blog asa de frumos numai pentru dragul nostru kim nam gil!!!

Lasă un răspuns

