Din nou acasa…

Da! Lila a revenit. Insa nu in formula cea veche.

Vedeti voi,.de multe ori imi vine asa…sa scriu. Orice imi trece prin minte sau prin…suflet. Gasesc multe lucruri noi care imi plac si de ce sa nu le impartasesc si cu ceilalti?

Zilele mult prea incarcate de ganduri minuscule dar care adunate capata o importanta aparte, nu prea mai imi dau libertatea pe care o aveam odinioara. Si imi plange sufletul doar gand ma gandesc ce site frumos am lasat in urma (http://steptokorea.webs.com) doar din lipsa de timp…

Si totusi de fiecare data cand am ceva de spus as vrea sa scriu aici. Coreea inca ocupa un loc special pentru mine si bineinteles ca vor fi multe articole si despre acest subiect (muzica, filme, etc) insa se vor regasi si plictisitoarele mele ganduri…

Ce as putea sa spun mai mult? Bine v-am regasit! Si chiar daca nu mai este nimeni in mica mea casuta eu va astept sa va adunati din nou aici.

Poate o convingem si pe Luciana (coechipiera mea in siteul http://steptokorea.webs.com) sa isi gaseasca un locusor si sa ne mai incante si cu minunatele ei articole.

Si…da! Lila is back!

2 gânduri despre „Din nou acasa…

  1. eu una ma bucur ca ai revenit. Datorita blogului tau ce l-am gasit accidental acum cateva luni,mi-a venit ideea sa imi fac si eu un blog. Desigur,blogul meu nu e cine stie ce. Nu stau prea mult la calculator,internetul meu nu ma lasa sa vad videoclipuri(offf si cu netu asta) si nu pot ,,descoperi” trupe sau cantareti coreeni si nici nu ma documentez foarte mult despre actorii coreeni. Dar tu ai reusit sa devii ,,o celebritate” pe internet,mai bine zis,blogul tau. Spre deosebire de al meu,postarile tale au legatura una cu alta,nu harababura cum sunt ale mele :)) In fine si in fine,eu una te admir foarte mult si chiar ma bucur ca te-ai intors :):D

    • Multumesc din suflet! Este adevarat ca inainte aveam foarte mult timp la dispoziti sa ma documentez dar acum…mai deloc….
      Am sa iti vizualizez blogul pentru ca m-ai facut curioasa.
      Multumesc pt ca imi esti alaturi!

Lasă un răspuns

