Alex Chu – prenumele meu este…obsesie!

Ce fluturasi mai are Lila zilele astea prin cap?

Muuulti! De toate formele, marimile si culorile. Insa unul e mai colorat decat toti ceilalti: Alex Chu. Si nu a trait doar o zi, ci o duce binisor de vreo cateva luni.

Ca multe alte persoane, pot sa declar ca imi place muzica. Dar … MUZICA.  Adica aceea cu instrumente pe fundal (instrumentele nu inseamna doar un bas care se repeta enervant de mult) VERSURI (nu doar 3 cuvinte gen: „I wanna be beside you” ca asta as putea sa spun si  eu) si o voce placuta, care sa iti transmita mult mai mult decat niste vorbe goale  (cele prelucrate pe calculator sunt excluse).

Cand dau drumul la radio acum…nu gasesc nimic din cele enumerate mai sus. Adevarul este ca NU se mai face muzica.  Nu va speriati ca nu am 100 de ani dar asta este parerea mea.

Mereu sunt in cautare de muzica de calitate (superioara dom’le!). Si oricat as iubi eu Coreea si oricat ar fi de minunate serialele si filmele de acolo, la capitolul muzica se afla cam in acelasi stadiu in care ne aflam noi. Dansuri extravagante, voci computerizate si basul…eternul bas care iti distruge toti neuronii. Darrrrrr si aici exista un mare DAR: Coreea are si adevarate valori. (cum avem si noi de altfel, diferenta fiind ca ei stiu sa ii scoata in fata pe cand noi le aruncam ca pe ceva ce nu merita apreciat)

O astfel de valoare este Alex Chu.

Alex Chu este un cantaret coreean, in varsta de doar 32 de ani. A jucat si in cateva seriale (pe care cu siguranta am sa le urmaresc!): Finding Love (2007); Pasta (2010) si Smile Dong Hae (2010).

Ce as putea sa spun eu despre el sunt sigura ca nu ar acoperi nici macar 10% din ceea ce este el cu adevarat. Este un cantaret care…comunica direct cu sufletul. Care, atunci cand il asculti, iti face fiecare coarda sensibila sa vibreze. Cu toate ca el canta in limba lui, poti sa il intelegi perfect! Si pentru asta nu ai nevoie sa inveti coreeana ci doar sa asculti. Cuvintele se vor aseza atat de bine in inima ta incat la un moment dat vei simti ca arde. Pentru mine a fost o adevarata descoperire. Eram atat de insetata dupa muzica buna incat atunci can l-am ascultat pentru prima data a devenit pe loc o obsesie.

Nu stiu cum sa exprim prin cuvinte exat ceea ce simt atunci cand il ascult…Cert este ca vocabularul meu este prea sarac pentru asta.

Prima melodie ascultata se numeste: „Even if I try to go crazy” si va garantez ca din momentul in care veti auzi refrenul veti face cunostinta cu obsesia mea care probabil va deveni si a voastra.

Si acum si versurile traduse:

Esti bine acum? Chiar nu iti pasa deloc?

Amintirile cu noi mai sunt importante pentru tine?

Adanc in amintirile mele, in amintirile mele

Incerc sa te uit cu toate ca ma gandesc mereu la tine

REF: As vrea sa imi pierd memoria sa te uit, dar nu pot

Gandul ma duce mereu la tine cu toate ca stiu ca  nu ar trebui

Iubirea mea pentru tine, amintirea mea despre tine

Chiar daca ele vor disparea in timp

              Stiu ca m-as intoarce la tine oricand.

Amintirile cu noi sunt pretioase pentru tine?

Sau le-ai uitat de tot si acum traiesti ca si cand „noi” nua r fi existat ?

Adanc in amintirile mele, in mintea mea

Incerc sa te uit cu toate ca mereu imi apari in minte.

REF: As vrea sa imi pierd memoria sa te uit, dar nu pot

Gandul ma duce mereu la tine cu toate ca stiu ca  nu ar trebui

Iubirea mea pentru tine, amintirea mea despre tine

Chiar daca ele vor disparea in timp

Stiu ca m-as intoarce la tine oricand.

Enjoy! Si nu uitati sa ii spuneti si Lilei daca va place!

7 gânduri despre „Alex Chu – prenumele meu este…obsesie!

  1. Da,chiar imi place! Alex..este asa talentat??? wowwwww
    As vrea foarte mult sa-ti cunosc parerea despre SG Wannabe,pentru ca nu pot sa nu fiu de-acord cu tine in tot ce spui….ai perfecta dreptate!
    Pe baietii astia ,eu ii apreciez nespus de mult,m-am indragostit chiar de muzica lor…

  2. Alex, Alex, Aleeex:X:X:X E un tip cu o voce fenomenala si melodiile lui iti merg direct la inima:D Restul ai spus tu:D si ai spus-o foarte frumos: „Este un cantaret care…comunica direct cu sufletul[…] Cu toate ca el canta in limba lui, poti sa il intelegi perfect!”
    Aaa da apropo de „muzica cu versuri de 3 cuvinte gen: I wanna be beside you:))” mai stiu eu una la fel: La gente esta muy loca:))

Lasă un răspuns

