Cum timpul liber este un animal pe cale de disparitie si cate ceva despre „Regatul dintre vanturi”

Am revenit! (m-a convins sa scriu din nou comentariul foarte dragut lasat de „asiafana”)

Zilele astea au fost foarte incarcate…Atunci cand cred si eu ca:  gata! am  putin timp liber, vine profesorul si tranteste catalogul pe catedra strigand exasperat ca: MAINE AVETI TEST!!!!

Ar fi multe de discutat si despre invatamantul romanesc (umila parere a unei eleve, parere prea putin importanta pentru multi) si despre atitudinea profesorilor generata de salariile extrem de mici (dar unii le merita asa) insa nu despre asta mi-am propus eu sa vorbesc astazi.

Atunci cand am timp pentru mine imi place sa ma relaxez in general privind un film/un episod dintr-un serial bun (coreean bineinteles!) sau ascultand muzica. Cum inainte am vorbit despre indragitul cantaret Alex Chu acum as vrea sa vorbesc despre seriale.

As avea doua de prezentat (deoarece le urmaresc in prezent) insa probabil ca cel de-al doilea (Goong) va fi prezentat intr-un alt articol.Incep cu cel difuzat pe TVR1, adica „Legendele palatului: Taramul dintre vanturi”

 

 

A ajuns la episodul 18, daca nu ma insel si pot sa spun ca pana in prezent a reusit sa ma captiveze. Povestea este tipica pentru un serial istoric, personajele sunt destul de bine jucate, OST-ul este bun….deci da! merita urmarit.

Ceea ce ma amuza pe mine este ca personajul principal (Mu-hyul) este jucat de Song Il Gook, adica cel care l-a jucat si pe Jumong, bunicul lui Mu-hyul. Este un actor destul de bun in opinia mea insa la anumite scene exagereaza sau…nu se descurca. Dar este placut sa-i urmaresc evolutia.

Personajul meu preferat nu este Mu-hyul, ci Dojin:

care, cu toate ca trebuie sa fie un personaj oarecum negativ, m-a acaparat complet. Sincera sa fiu imi aduce putin aminte de….


Si poate de aceea il si simpatizez asa de mult😀.

Un alt personaj interesant (ca sa nu spun COMIC) este Bal-so:

 Evolutia actorului este foarte buna in Bad Guy (serial pe care il recomand recomand recomand recomand recomand….)

Si ca tot veni vorba de comic:

 Semana izbitor de mult cu un clown. (Eu cam am fobie de clowni pur si simplu mi se par hidosi, inspaimantatori….)

Si revenind la serial ca un intreg…Minutele trec foarte repede si nici nu-ti dai seama cand se termina episodul. Uhm…am sesizat si anumite greseli, dar… le trecem cu vederea.Incep sa ma intreb daca in toate dramele coreene apare acel triunghi al iubirii si acea iubire imposibila dintre protagonisti… Anyway, pana acum serialul a fost bun si chiar l-as recomanda celor care nu il urmaresc. Incepe la 6:25 pe TVR1 de luni pana vineri.

Si cum mie imi place sa trec asa de la un subiect la altul care nu are nici o legatura cu primul as vrea ca daca cineva care a dat CAE (certificate in advanced english) nimereste pe blogul meu sa imi lase un miiiiic comentariu pt ca sunt foarteee curioasa si as vrea sa aflu mai multe despre acest examen…

Altceva ce sa va mai spun? Lila va pupa si ne auzim data viitoare!

Keep smiling ^.^!!!!

 

6 gânduri despre „Cum timpul liber este un animal pe cale de disparitie si cate ceva despre „Regatul dintre vanturi”

    • Doina nici nu stii cat ma bucur ca mi-ai lasat acest comentariu…Poate poti sa ma ajuti putin.
      Pai in primul rand as vrea sa stiu cele mai bune materiale de pregatire (carti, online), daca ai cumparat carti cam ce ai cumparat si daca da cum te-au ajutat? Adica, ai luat examenul? Este nevoie de ore?

  1. Heeeey! Eore manyo!:))(nu stiu daca e corect da mie asa-mi suna:))) Era timpul sa revin cu un comentariu la tine pe blog:D in care sa te laud… ca de obicei pentru ca scrii atat de frumos… si de amuzant:))
    First… am cam acceasi problema cu invatamantul din Romania…sau poate mai general cu sistemul romanesc. Dar in fine… sa trecem la ceva mai interesant, cum ar fi Regatul vanturilor:) E un serial chiar frumos, care nu te lasa sa te plictiesti:D Trecand peste micile neplaceri amuzante cauzate de traducere:)) filmul mi se pare reusit:D si mie, cel putin, imi place:D Mda…si cred ca in sfarsit am realizat si eu ca Do-jin seamana cu Bidam:D:))
    Cam asta ar fi primul comm dupa ataaaat amar de vreme:)) Multumim, Lila!
    PS: Trec si pe la postul cu Alex Chu… pentru ca si mie-mi place si asta numai din cauza ta:))

  2. Gata deja plang :(( dc? Pentru ca atunci cand s-a facut publicitate pe euforia la un nou serial coreean numit 49 de zile,l-am vizionat si eu. Insa episoadele serialelor de pe euforia tin o ora si jumatate,deci pana la 7. Dupa care a inceput Baieti de bani gata si din nou aceeasi poveste. Imi place serialul pe care il urmaresc acum si mi-ar fi greu sa pierd ultima jumatate de ora a lor. Insa ai descris atat de bine si de frumos serialul “Regatul dintre vanturi” incat nush ce sa mai fac. Nu pot intelege clar nimic daca vad doar o jumatate de ora pe zi,nu? sti bine ca in orice serial coreean,daca pierzi o jumatate de ora pierzi nush cate faze… Acum sunt chiar trista ! Daca netul meu ar fi unul bun si m-as putea uita la unul dintre seriale online,nu ar fi o problema. Insa acum chiar ma simt prost ca nu pot urmari acest serial,caci m-a captivat celalalt si nu pot renunta la el. Plus ca,asa cum am spus,daca il urmaresc de acum nu inteleg povestea,odata ce am pierdut ataaaaatea episoade :((:((:((:((:((=((

    • Da stiu frustrarea…Si eu am avut acelasi sentiment cand se difuza 49 days si Negutatorul Sang-ok cam in acelasi timp…
      Totusi cred ca asta tine de alegere. Eu prefer serialele istorice. Mi se par mai interesante, parca spun mai mult despre traditie, cultura, legende… Bineinteles aici conteaza si faptul ca postul TVR1 a fost primul care a transmis seriale din Coreea (ceilalti doar niste copiatori) lucru destul de important in alegerea mea de a ramane „fidela” serialelor transmise acolo. Insa daca tu consideri ca cel de pe Euforia este bun. nu te opri acum din vizionat. Pe TVR1 probabil o sa inceapa altul dupa „Regatul Vanturilor” si poate atunci te decizi sa il urmaresti.
      O alta alternativa ar fi sa intri pe koreafilm si sa urmaresti rezumatele (la BOF sau la Regatul dintre vanturi) si asa ai putea sa legi actiunea.
      Multumesc pe ca esti ca intotdeauna alaturi de mn si sper sa rezolvi cumva dilema.

Lasă un răspuns

