Cantecul iernii

Da! Incepand de ieri suntem „oficial” intrati in iarna.

As putea sa spun ca iubesc foarte mult anotimpul asta cu toate ca eu sunt o „friguroasa” convinsa. Orice temperatura este cu ” – ”  (a se citi minus) in fata ma face sa ma ghemuiesc exact ca un arici atunci cand este atacat.

Dar…cine nu iubeste aerul asta rece si curat (chiar si in cel mai poluat oras), cerul mohorat care vesteste zapada, luminile care se aprind in oras…sarbatorile….sarbatorile de iarna.

Atunci cand vine iarna nu pot sa nu ma gandesc la…”Winter Sonata”. Un serial coreean de exceptie care poate fi urmarit cu succes NUMAI iarna. Cel putin mie mi-a placut la nebunie. Si are si un soundtrack…genial! Ma face sa ma studiez pe mine insami. Sa plang si sa rad….

Sunt atat de fericita ca pot fi alaturi de cei dragi, ca ei sunt inca langa mine, ca pot sa zambesc, ca pot mi formez amintiri de-o viata alaturi de prieteni speciali, ca pot sa anticipez bucuria Craciunului…

Ceea ce am observat la Winter sonata, pe langa emotiile speciale pe care ti le ofera si pe care orice om le intelege in felul lui, a fost acel sentiment special de…dragoste reciproca. Adica acum cati dintre noi putem spune ca iubim? (Cel putin eu nu pot sa spun ca iubesc din tot sufletul…nu sunt capabila de asta) Dar mai ales…cine poate spune ca iubeste si este iubit la randul lui? Si acum o sa spuneti ca am sa incep cu niste fraze pompoase cum ca lumea din ziua de astazi e asa si pe dincolo…

Nu cred ca este cazul sa va plictisesc cu gandurile mele. Doar ca sunt zile in care nu ma regasesc…Nu ma regasesc in nimic din ceea ce ma inconjoara. Ne-am angrenat toi pe un drum unde concuram unul cu altul, unde sentimentele chiar nu mai conteaza, unde fiecare vrea ca lui si doar lui sa-i fie bine. Nu eu NU sunt perfecta si da si eu uneori ma comport la fel. Dar as vrea altceva…Si stiu ca este imposibil.

Probabil ca nu mai intelegeti nimic din postul asta si probabil ca spuneti ca Lila a luat-o razna. E doar…nostalgie.

Ce va pot spune e ca am o melodie superba de Craciun:

Si DE CE omul asta nu e mai promovat?! Cel putin pe mine chiar m-a facut K.O cu melodia asta. O ador. Imi aduce parca „la usa” Craciunul, chiar daca mie nu are de cine sa-mi fie dor. Din fericire toti cei dragi imi sunt aproape.

Lila va pupa si va ureaza sarbatori fericite (daca nu voi mai posta pana atunci).

 

 

2 gânduri despre „Cantecul iernii

  1. Anneyong haseyo! ^_^
    Un nou post care-ti intra la inima:D Eh, cel putin la mine asa e… poate si din cauza ca ai scris despre iarna, zapada si Winter Sonata:X Cred ca mi-e dor de serialul ala:D Dar momentan ma multumesc cu OST-urile:X:X si astept sa ningaaaa:D Foarte interesante gandurile tale si cred ca si eu ma regasesc in ele intr-o anumita masura… poate chiar destul de mare!
    „Sunt atat de fericita ca pot fi alaturi de cei dragi, ca ei sunt inca langa mine, ca pot sa zambesc, ca pot mi formez amintiri de-o viata alaturi de prieteni speciali, ca pot sa anticipez bucuria Craciunului…” – cred ca putini oameni mai sunt pe lume care sa se poata bucura de lucrurile astea „marunte” fara sa puna pe primul loc cadoul pe care si-l doresc, cati bani vor sa primeasca etc. Ma bucur ca tu esti printre acei putini!:)
    Ah da! Melodia de la Keo&Alexandra Ungureanu e absolut superba!!!:)
    PS:Foarte draguta noua tema!;)

Lasă un răspuns

