Merry Christmaaaaaaaaaas

Aigo! Nici nu mai stiu pe unde imi este capul Zilele astea au fost FOARTE incarcate. Am intrat in vacanta de iarna (cu ceva zile mai devreme😀 YEPPYYYY) si totul parca s-a complicat si mai mult in loc sa se simplifice. Uf!

Dar azi gata. Am ajuns acasa franta de oboseala dupa un tur nebun de magazine pentru ingrediente, haine, si alte…lucruri neimportante care doar iti ocupa timpul.  Hm…nu stiu cum unora poate sa le placa toata nebunia asta de …care ajunge primul la casa de marcat :)) Cel putin in marketuri nu poti sa arunci nici un ac si daca esti putin mai mic de statura (:d ma simt) risti sa mori sufocat sau calcat in picioare😀 Asta daca nu ai pe cineva inalt de care sa te agati.

Trecand peste partea asta urata VINE CRACIUNUL OAMENI BUNI! Abia pot sa constientizez ca MAINE este Craciunul…Adica…timpul asta zboara sau ce?! Cred ca am mai mentionat ca pentru mine Craciunul este si va fi cea mai frumoasa si cea mai importanta sarbatoare. Parca totul e magic. Deja o aud pe mama facandu-si planurile pentru cozonaci, tort (asta ce cauta aici?!😀 ), saratele siiiiiiiii tata cauta de zor instalatiile pentru brad.  Nu pot concepe sarbatorile fara cei care mi-au dat viata, fara familia mea. Deci de sarbatori prietenii nu pot sa dea de mine😀 (mici exceptii :D)

Acum o ora cred ca am primit unul dintre cele mai frumoase cadouri posibile (spun asta pentru ca stiu ca a venit din suflet) si inca mai zambesc si acum😀 Printre care si cea mai simpatica felicitare ever. (Komaoooooo)

In materie de seriale coreene…acum urmaresc „Marry me Marry” (ce titlu dragut =)) ) si mi se pare un serial ffffff bun. (sunt la episodul 7) A da! Si ma obsedeaza freza actritei principale. Hm…cine stie poate ma aleg si eu cu un breton😀

Si serialul de pe euforia mi se pare interesant…dar no time to watch it X(

Ce sa va mai spun…decat ca va doresc toate cele bune …LA TOTI.  Sper ca de Craciun sa reusiti sa fiti alaturi de cei pe care cu adevarat ii iubiti si sa va departati de lucrurile stresante de zi cu zi. De asemenea un an nou minunat!

Acum cand vad ce liniste si pace a pus stapanire pe mine nu pot decat sa spun….so this is Christmas!

Haideti sa uitam de tot ce a fost rau in anul acesta, sa ne propunem sa fim mai buni in cel care vine si…sa pretuim ceea ce avem! Lila va doreste tot ce e mai bun si…see you in 2012!

 

 

2 gânduri despre „Merry Christmaaaaaaaaaas

Lasă un răspuns

