KNG – poze noi!

Dupa cum bine stiti Kim Nam Gil A vizitat pentru 10 zile Noua Zeelanda, pentru un pictorial pentru revista Marie Claire.

Se pare ca regele nostru este la fel de plin de viata, modest si glumet! Nu numai atat dar a mai pus si ceva kg pe el si acum are niste obraji adorabili (acum sa nu intelegeti ca e gras :)) mai are mult pana acolo ) si parul pe care l-a regretat atat i-a crescut la loc! KiNG fightiiiing!

Dupa cum vedeti peisajele sunt de vis! Iar Nam Gil pare sanatos tun si gata de un „comeback” rasunator! Si ca de obicei pare un om ATAT de normal… That’s why we love him so much!

11 gânduri despre „KNG – poze noi!

  1. Multumesc pt. poze.
    Imi era nespus de dor de … REGE!
    Sper sa-l revad curand oriunde s-ar afla.
    Oare cineva din tara asta nu l-ar putea invita oficial in Romania?…

  2. And that’s why we love you! Mereu ne ti la curent! Multumesc ca ai ramas loiala chiar si dupa 2 ani! Chiar esti o fana adevarata! Sunt asa bucuroasa ca ne dai informatii noi!
    Sorina, nu stiu cine ar putea sa il cheme aici…Doar o revista mare probabil pentru un photoshoot sau…n-am nici o idee. Si cum noi nu prea avem reviste de renume international..Poate se hotarasc alte mari editoriale sa faca un photoshooting in frumoasa noastra Romanica =))

    • Revista asta Marie Claire nu are echivalent sau reprezentant si in Europa?
      Cum as putea intra in posesia unui autograf KNG?
      Este prea mult ce-mi doresc?

  3. Antipenultipa poza nu este deloc noua…este din SUA de acum doi ani si jumatate….dar aceste poze le veti gasi si cu cometnariile facute de KNG in coreeana bineinteles, pe contul lui de Facebook, pentru cine are cont de FB le poate vedea aici : 김남길(Kim Nam Gil)

    Mai nou KNG va participa in perioada 9-15 auguat 2012 la Festivalul International de Muzica si Film in calitate de producator a unui documentar intitulat „Ensemble”

    Acesta este posterul oficial al festivalului….:D

  4. Lila nu am vrut decat sa fac o mica rectificare , nu am avut o alta intentie… scuze pt ca nu am observat postul dinainte…este greseala mea… nu credeam ca o sa te superi… de acum chiar nu am sa mai fac nici o remarca de acest gen, daca te-a suparat…dar poti vedea si singura ca acea poza este din 2010 din SUA in acest videoclip la min 4:21…. imi cer scuze inca o data daca comentariul meu de mai sus te-a suparat….pupici!

    • Wow, chiar NU M-AM SUPARAT! Vroiam doar sa spun ca si eu fac uneori destul de multe greseli cand scriu😀 Nu pot sa stiu date exacte mai ales cand sunt…0 cu coreana .
      Stai absolut linistita pentru ca nu e nici un strop de suparare. Wow eu videoul asta nu l-am mai vazut! Komao!
      te pup :*

      • Ma bucur ca nu te-ai suparat….nu asta a fost intentia mea…KNG este pentru mine aerul pe care-l respir….asa ca mie nu-mi place sa vorbesc pe de rost cand este vorba despre el…daca vrei sa mai tinem legatura si daca ai cont pe Facebook te rog sa ma cauti…numele meu este Viviana Mihaela Ifrim (criblalily)

Lasă un răspuns

