Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 2

Ma bucur ca v-a placut ideea asa ca haideti sa mergem la urmatoarele trei seriale: Bad Guy, My name is Kim Sam Soon siii Winter Sonata.

1) Bad Guy
Serialul a fost facut in 2010, are 17 episoade si actori numai unul si unul. Bineinteles ca principalul este Kim Nam Gil😀. Dar nici Kim Jae Wook nu e de aruncat.

Uhm…TREBUIE SA IL VEDETI! Serialul asta nu m-a lasat sa dorm nopti intregi cu toate ca trebuia sa ma trezesc in fiecare zi la 7 pt a merge la scoala! Povestea este incredibila si „te tine in priza” pana la ultima fractiune din ultima secunda! In principiu este un serial despre razbunare, insa daca incepi sa il urmaresti iti dai seama ca ascunde mult mai multe.

Este genul de poveste la care trebuie sa iti pui mintea la contributie si sa fi atent in fiecare minut pentru a lega evenimentele. Mai trebuie sa spun ca mi-a placut enorm? A da! OST-ul este…perfect! Kim Nam Gil a avut o prestatie de milioane si spun doar atat pentru ca daca nu ma opresc aici articolul o sa fie de 3 pagini A4.😀

nota: 10+
l-as mai urmari odata?: de fapt deja l-am urmarit de 2 ori (singurul) si cred ca raspunsul ramane inca: da!

recomand?: da, dar va avertizez ca Bad Guy creeaza dependenta mai ceva decat cafeina deci sa nu dati vina pe mine… :-”

Mai multe despre Kim Nam Gil gasiti…pe tot blogul meu😀

Despre Bad Guy aici:

la-multi-ani-kim-nam-gil-interviu

2) My name is Kim Sam Soon
Serialul a fost facut in 2005, are 16 episoade si va intalniti cu nimeni altul decat…frumuselul Hyun Bin.

Povestea: ea este o bucatareasa, el, un sef de restaurant. Ce iasa? Nu va inchipuiti nici in cele mai…comice vise ale voastre. NEBUNIE! Kim Sun Ah nu se lasa mai prejos de Hyun Bin si dovedeste ca este o actrita in adevaratul sens al cuvantului. Un alt lucru interesant: v-ati obisnuit ca eroinele din serialel coreene sa fie super feminine, copilaroase si slabute? Ei bine, aici nu e cazul. O sa va intalniti cu o Sam Soon savuroasa pe care o sa o I-U-B-I-T-I!

Melodia este Alex Chu – She is….ziceam si eu doar in caz ca va intrebati :-„. Si daca asta nu v-a convins poate va convinge asta:

Sa nu mai spun ca a fost votat ANI LA RAND si unii inca il considera ca fiind cel mai bun serial coreean! Sa nu uit! Ii veti intalni si pe Jung Ryeo Won (actrita din WSAYF, serial prezentat in articolul precedent) si Daniel Henney (care nu e core dar e foarteee simpatic)

Si ca un pluuuuuuuuuus in cateva episoade apare si KIM NAM GIL in rolul unui doctor (nu, de data asta personajul nu e impuscat, injunghiat, infectat cu SIDA, sau strapuns cu sabia…cei care au vazut toate serialele cu Nam Gil stiu despre ce vorbesc :)) )

nota: 10+

l-as mai urmari odata?: daa
recomand?: vedeti voi…in umila mea opinie este un MUST SEE

Articol detaliat despre serial:

5255284-my-lovely-kim-sam-soon-my-name-is-kim-sam-soon

Kim Sun Ah:

5220784-kim-sun-ah

Daniel Henney:

5380047-daniel-henney

Siii…Hyun Bin:

5105897-hyun-bin

Pregatiti-va sa raaaaadeti daca v-ati decis sa il urmariti! Mergem la numarul

3) Winter Sonata

Serialul a fost facut in 2002 si are 20 de episoade. Nu joaca actori foarte cunoscuti (noua) insa toti sunt extrem de buni in meseria lor. O sa va placa toti la nebunie!

Din pacate unul dintre actorii principali, Park Yong Ha, s-a sinucis pe data de  30 iunie 2010… Povestea este foarte interesanta si…complicata. Nici nu stiu cum sa o explic in cateva randuri. Este vorba despre prima dragoste (din liceu,Joon-sang ) a lui Yu-jin (Choi Ji Won) despre care ea credea ca a murit. Insa  cand aceasta este pe punctul de a se casatori cu altcineva, Joon Sang apare din nou, insa… nu isi aminteste nimic deoarece si-a „pierdut” memoria.

Atentie! Cel mai bun moment de vizionare a serialului este iarna! Mi-a placut si acesta foartee mult iar OST-ul….OST-ul….

Va va „arunca” complet intr-o stare de melancolie. Este un serial sensibil, de suflet.

nota: 9/10

l-as mai urmari odata?: probabil ca da…nu sunt sigura daca as avea rabdarea necesara sa il vad din nou tot cap-coada

recomand?: da, iarna cand sunteti in pijamale, in pat, si cu un ceai in mana

Numa elevi cuminti de data asta! :)) Toti cu 10 pe linie… .Astept parera voastra despre seriale, daca le-ati urmarit!

12 gânduri despre „Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 2

  1. Ei da, la fel ca prima parte, și asta e minunată:D Spre deosebire de primul post, unde n-am văzut decât 2 dintre seriale(YB și Bad Love), aici vin cu temele făcute(că tot ai zis tu de note:) )
    Bad Guy, Bad Guy, Bad Guy… a fost deosebit! Sper să-l revăd și eu cândva… Pentru cei care l-au văzut, cred că titlul spune totul, iar pentu ceilalți…spunem noi: URMĂRIȚI-L!
    Kim Sam Soon… citind ce spuneai tu mi-am adus aminte cât am râs la serialul ăsta:) Iar ultimul videoclip… OMOOO! Samsoon arată atâââât de comică!!! Ah și melodiile lui Alex, She is plus Be my girl:D Chiar că mi s-a făcut dor de serial:)
    ”KIM NAM GIL in rolul unui doctor (nu, de data asta personajul nu e impuscat, injunghiat, infectat cu SIDA, sau strapuns cu sabia…”🙂 foarte frumos spus
    Last but not least… Winter Sonata… povestea în sine poate părea plictisitoare, neoriginală și uneori exagerată, dar pentru mine serialul are ceva deosebit, un sentiment frumos pe care mi-l transmite… asta poate și pentru că iubesc iarna:D iar dacă mai adaug și OST-ul…
    PS: Îmi place tare mult cum ai structurat postul:D
    ^_^

  2. hmmm!!! 3 seriale cu 3 actori minunati. la actrite nu ma prea bag fiindca, inafara de vreo doua, trei, celelalte mi se pare un pic cam exagerate. baietii in schimb sunt ca vinul vechi, cu cat se maturizeaza cu atat devin mai valorosi …

  3. Ooo! Numa seriale de top aici! E clar, ai gusturi bune! Pot sa ma laud ca le-am vazut pe toate si toate mi-au placut mult mult de tot. Cel mai mult Bad Guy urmat de MLKSS si WS. Dar Bad Guy e mai mult decat bun! Sa vedem urmatorul trio! Oare va reusi sa fie mai bun ca acesta?

  4. Faptul ca ai vazut Bad Guy spune totul! Mai are rost sa ne intrebam care este cel mai bun de pe aceasta lista? Chiar daca a avut un sfarsit mai neclar a fost spectaculos! Vreau sa vad si my name is kim sam soon cand am sa am timp. toti au spus ca e f bun! ce schimbat pare hyun bin fata de secret garden!
    astept articolul urmator lila!

  5. Lila pana acum am vazut toate serialele pe care le-ai prezentat si mi-au placut toate! Preferatul meu insa dintre astea sase este bineinteles Bad Guy pe care eu insa nu l-am vazut de doua ori dar cu siguranta am sa il revad!Apoi My name Is Kim Sam Soon si Which star Are You From. ultimul este bad love pe care l-am vazut si eu tot din cauza lui lee yo won. Astept continuarea listei!

  6. Eu in afara de Bad Love si Winter Sonata le-am vazut pe toate. Si preferatul meu este tot Bad Guy. E cel mai bun serial pe care l-am vazut!

  7. Of nici de data asta nu le-am vazut pe toate! Pe Winter Sonata nu l-am urmarit din pacate insa celelalte doua da! Sunt de acord cu faptul ca BG este cel mai bun dar si KSS este aproape la fel de bun. Cel putin mie mi-a placut foarte mult actrita pe care am urmarit-o si in SOAW. Pupici!

  8. Lila nu am mai vorbit de mult! Acum am vazut si eu articolul! Eu nu am vazut decat Youre beautiful si Bad Guy. Si mi-au placut amandoua! Astept sa vad si restul listei!
    Cand poti dami un beep sa mai vorbim!

  9. Oh da, Bad Guy!….un serial cu totul si cu totul deosebit de serialelel coreene… si asa cum spunea si Oh Yeon-Su (Hong Tae Ra), daca te duci la WC in timp ce ruleaza un episod pierzi din actiune si iti este destul de greu sa recuperezi….este un serial care trebuie urmarit cu multa atentie… sau revazut pt a intelege unele chestii…. desi are multe lacune, ramane un serial interesant…. iar prestatia lui KNG este ceva de vis… nu am vazut la nici un actor coreean atata transpunere in personajele interpretate asa cum reuseste KNG s-o faca… in acest serial reuseste sa transpuna toate trairile unei persoane care in copilarie sufera cele mai cumplite traume psihice si care la maturitate isi construieste meticulos un plan de razbunare … dar totodata reuseste prin farmecul lui masculin sa seduca trei femei….este IN-CRE-DI-BIL!….Eu l-am vazut inca de cand a inceput sa fie difuzat in Coreea…. il urmaream si fara traducere , apoi cu traducere in engleza si apoi cu traducere in romana….nu mai spun ca de la ep. 6 cand a avut pauza de aproape o luna din cauza Campionatului Mondial de Fotbal….am reluat episoadele….:D….iar in aceasta iarna l-am revazut din fotoliu pe Euforia TV….si l-am revedea inca si inca o data si tot nu m-as satura… pt ca redescopar noi si noi aspecte in interpretarea acestui talentat actor, Kim Nam Gil….

  10. Pingback: Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 8 « Lilabeauty's Blog

Lasă un răspuns

