Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 3

Astazi vom vorbi despre: Full House, My Girl si  Playfull Kiss.

1) Full House

Serialul a fost facut in 2004, are 16 episoade si ii are in distributie pe Bi Rain (sa nu imi spuneti ca nu stiti cine este) si Song Hye Kyo, o actrita extrem de iubita in Coreea si nu numai (fosta prietena a frumuselului Hyun Bin).
Cred ca este absolut imposibil pentru un adevarat fan (a se citi obsedat =)) ) al dramelor coreene sa nu fi urmarit Full House. Serialul asta este, la fel ca Winter Sonata, un hit nemuritor al Coreei. Povestea este si una foarte comica: o scriitoare in devenire pierde tot ce are (datorita unor „prieteni”), inclusiv casa pe care a mostenit-o de la parintii sai si la care tinea extrem de mult.Dupa ce afla  ca iubita ei casuta nu ii mai apartine datorita unei imense datorii , Han Ji Eun (Song Hye Kyo) incearca sa afle noul resident, care nu este altul decat Lee Young Jae (Bi Rain), un V.I.P la momentul acela. Insa nu renunta si incearca sa incheie un contract cu acesta: va munci ca menajera (in propria casa) pe parcursul unui an, timp in care  crede ca va strange destui bani pentru a deveni din nou proprietara casei. Dupa aceea…comedie la drumul mare!

Mi-a placut enorm serialul! Bi Rain si Song Hye Kyo formeaza unul dintre cele mai credibile cupluri din dramele coreene, si  povestea este destul de captivanta! Plus ca are un OST foarte bun!

nota: 10+

l-as mai urmari odata?: DA

recomand?: este un muuuuuust see!

Se presupune ca a fost lansat Full House 2, insa eu una nu il gasesc nicaieri. Daca dati peste el va rog anuntati-ma!

 

2) My Girl

Serialul a fost facut in 2005, are 16 episoade si in rolurile principale ii avem pe Lee Dong Wook (unul din favoritii mei) si Lee Da Hae. De asemenea joaca si Lee Jun Ki (daca sunteti fani…)
Povestea este una destul de interesanta: cand Seol Gong Chan (Lee Dong Wook) o intalneste pe Joo Yoo Rin (Lee Da Hae) – nu va trece prin minte cum se intampla asta =)) – o roaga  sa minta inaintea bunicului sau ca este nepoata pe care acesta a pierdut-o cu mult timp in urma. Toate bune si frumoase, minciuna prinde, insa cei doi sunt nevoiti de aici incolo sa locuiasca impreuna 24/24. =))))

Dupa ce termini de vizualizat acest serial ai un sentiment de…bucurie. Pe mine cel putin m-a cucerit complet si l-as revedea absolut oricand! A da, sa nu uit! Stiti scenele acelea in care personajele din dramele coreene isi imagineaza chestii ciudate? Aici am vazut cele mai ciudate si comice scene de acest gen  =)))))

nota: 10+

l-as mai urmari odata?: DA

recomand?: de 100 de ori

3) Playfull kiss

Un serial ceva mai recent. A fost facut in 2010, are 23 de episoade (16 oficale + 7 speciale, care dureaza fiecare in jur de 15 min), si in rolurile principale pe Kim Hyun Joong (binecunoscutul lider al trupei SS501) si Jung So Min (care a debutat in Bad Guy). Pentru ambii a fost prima data cand au jucat personajele principale si pot sa spun ca s-au descurcat de minune!

Oh Ha Ni ( Jung So Min)  este nevoita sa se mute impreuna cu tatal sau -dupa ce casa lor este distrusa- unde altundeva decat in casa „baiatului viselor” ei Baek Seung Jo (Kim Hyun Joong) , datorita prieteniei puternice dintre cei doi tati. Povestea poate parea plictisitoare, un cliseu, insa aici personajele sunt cele care fac totul. Avem geniul  Baek Seung Jo  (cu un iq de peste 180), aaammm mai putin inteligenta Oh Ha Ni (pe care o veti adora) si ciudatele ei prietene, perfecta Yoon He Ra (actrita asta este geniala, pur si simplu o iubesc, si probabil mai tarziu o sa si aflati de ce),  si ambitiosul Bong Joon Gu (tipul rau din Rooftop :)) ). Toate personajele sunt foarte bine caracterizate de catre actori si va veti indragosti de fiecare in parte!

Eu un am urmarit fiecare minut, fara sa ma plictisesc absolut deloc!

nota: 9/10 (nu ma intelegeti gresit… mi-a placut foarte mult insa acest serial este in mare parte destinat adolescentilor si deci, poate nu e pe gustul tuturora. Cu toate ca eu l-as recomanda si celor trecuti de aceasta perioada deoarece povestea este una draguta)

l-as mai urmari odata?: Da
recomand?:  Bineinteles!

P.S: Cele doua familii sunt de-a dreptul nebune, iar fratele lui  Baek Seung Jo este ADORABIL.

(a jucat si rolul micului Lee Gak in Rooftop)

Asta a fost pentru astazi! Eu una spun ca toate cele trei seriale MERITA urmarite! V-am pupat !

P.P.S: Nu uitati, daca ati urmarit serialele, sa imi spuneti parerea voastra!

9 gânduri despre „Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 3

  1. Gata! De data asta le-am vazut pe toate! Numa seriale bune pana acuml Lila! De aici preferatul meu este Full House si asta pentru ca mi-a placut enorm de cei doi protagonisti! Si celelalte doua sunt foarte bune. Iti place Lee Dong Wook? Nu stiam! Eu am vazut si scent of a woman (pe euforia) si chiar mi-a placut de el.

    • Si preferatul meu de aici este tot Full House! Mi-a placut la nebunie! Si PK mi-a placut dar trebuie sa recunosc mai mult pentru KHJ care este atat de frumos si de carismatic chiar daca nu e cel mai cel actor! Si mie imi place Lee Dong Wook!

  2. Full House – check!
    My Girl – check!
    Playfull Kiss – check!
    Jeeeuj! (a se citi yey!🙂 ) Iar le-am vazut pe toate din lista.
    De data asta ai avut numai comedii in tolba…toate extreeem de amuzante si de care imi aduc aminte cu drag.
    Preferatul meu dintre cele 3 este My girl si asta nu pentru ca celelalte nu ar fi bune, dar cred ca e de vina doar sentimentul de care ai spus tu, pe care il ai la sfarsitul serialului. In plus, pentru ca eu iubesc portocalele/mandarinele/clementinele, livada mandarini a avut si ea rolul ei…🙂
    So, what’s next, Lila?🙂

  3. Din nou trei seriale bune! Din fericire le-am vazut si eu pe toate (chiar ieri am terminat Full House) si votul meu se duce la el deoarece a fost un serial atat de perfect! Am ras foarte mult!
    Daca ar fi dupa actori eu cred ca Lee Dong Wook e mai frumos decat Rain si Rain e mai frumos decat KHJ.

  4. Pingback: Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 8 « Lilabeauty's Blog

      • nu prea imi place asa de mult ca primul….Full….imi place tipul care a jucat si in Ghumiko….parca nu este asa comic si ma enerveaza ca dureaza doar 30 de min

Lasă un răspuns

