Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 4

Astazi vom vorbi despre: Coffee Prince, Capital Scandal si New tales of Gisaeng.

1) Coffee Prince

Serialul a fost produs in 2007, are 17 episoade, si ca personaje principale pe Yoon Eun Hye (una dintre actritele mele preferate) si Gong Yoo. Il intalnim tot aici si pe simpaticul Kim Jae Wook, coechipierul lui Kim Nam Gil in Bad Guy.
Povestea este putin mai complicata, insa se aseamana oarecum cu cea din You’re beautiful. (singura exceptie fiind ca fata nu ar fi spus niciodata ca este baiat ci doar este luata ca atare datorita stilului ei vestimentar). Pot sa spun ca este unul dintre cele mai bune seriale care le-am vazut pana acum si chiar l-am urmarit cu un real interes. Personajele sunt pline de viata, haioase si o sa va dea o stare de bine. Sa nu mai spun ca Eun Hye este una dintre cele mai capabile actrite din Coreea la ora actuala (si nu o spun doar eu)!

nota: 10
l-as mai urmari odata?: da
recomand?: da, o sa va binedispuna cu siguranta!

2) Capital Scandal 

Serialul a fost produs tot in 2007, are 16 episoade si in rolurile principale pe Han Ji Min (😀 ) si Kang Ji Hwan (e adorabil omul asta =)) ).

Serialul acesta este unul special! Nu este nici  modern, insa nici  istoric. Este situat undeva in 1930 cand Coreea era inca sub stapanirea Japoniei. Cunoastem povetile de viata (total diferite una fata de alta) a 4 personaje si lupta lor intr-o tara care cu toate ca ar fi trebuit sa fie a lor nu le mai apartine.

Recunosc ca au fost si cateva momente care m-au plictisit putin INSA serialul a avut un final neasteptat  si per total a fost chiar FOARTE bun! Avem si aici (ca si in Rooftop) un trio extraordinar =))

P.S: Serialul este si foarte comic (in mare parte)! Nu ma credeti? Doar uitati-va la urmatorul videoclip!

nota: 9/10 (datorita anumitor chestii care ,pe mine cel putin, m-au plictisit… sau eram eu prea curioasa sa aflu ce se intampla in final?…)

l-as mai urmari odata?: numai pentru fazele comice si tot l-as urmari=))

recomand?: yup!

3) New tales of Gisaeng

Serialul a fost produs in 2011, are 52 de episoade si in rolurile principale pe „incepatorii” (a fost primul serial pentru ambii) Im Soo Hyang si Sung Hoon.

Of! Serialul asta avea un potential EXTRAORDINAR! Insa…m-a dezamagit! Chiar daca regizorul a riscat enorm punand doi novici in rolurile principale, eram gata sa trec peste greselile lor minore in gestica sau transmiterea sentimentelor ( trebuie sa recunosc, fiind primul lor serial au jucat chiar bine)  insa nu am reusit sa termin toate cele 52 de episoade deoarece  gelozia care apare in presupusa „prietenie” dintre mai multe fete, dragostea a doua dintre acestea pentru un singur baiat, „azi da maine nu” a lui sa ran, tenta de dramatizare in toate, plus multe alte chestii incalcite si frustrante nu sunt tocmai subiectele mele preferate… La inceput chiar mi-a placut foarte mult insa pe masura ce inaintam…povestea incepea sa ma plictiseasca!Sa nu mai spun de schimbarea neplacuta a personajului Dan Sa Ran pe care l-am simpatizat la inceput.  Si au tras atataaaaaaaaa de timp! Poate daca era mai scurt reuseam sa il urmaresc. 

nota: 7 (si asta pentru inceputul promitator pe care l-a avut)

l-as mai urmari odata?: daca nu am reusit nici prima data…

recomand?: nu chiar…sunt multe alte seriale mai bune

Pacat de cuplul asta frumos!

That’s it! Acestea au fost serialele pentrup partea 4. Le-ati urmarit? V-au placut? Astept parerea voastra!

12 gânduri despre „Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 4

  1. Am vizionat Coffee Prince si New Tales of Gisaeng. Primul este intr-adevar bine gandit, structurat, realizat…ce mai…serial de top, mai ales pt. cei ( cele) care se dau in vant dupa mega-steaua Yoon Eun hye ( ceea ce eu …nuuu). Personal am fost extrem de incantata de scenele cu adevarat comice din prima parte a miniseriei , in care era travestita…acolo chiar se rade sanatos…Cat priveste ultima productie…am rezistat eroic la cele cateva zeci de episoade dintr-un singur motiv :Sung Hoon bang. Cert este ca rolul ( admirabil in scenele cand lupta ca un nebun pt. a-si recuceri iubita…cam inghetata , de altfel…)l-a propulsat serios, inregistrand , in prezent, o ascensiune notabila. In schimb m-ai facut foarte curioasa in legatura cu Capital Scandal , pe care, daca il gasesc, sigur il voi viziona …si astept cu rabdare opiniile tale in legatura cu What Happened in Bali si Padam Padam…

    • Cara ai aici linkul unde gasesti capital scandal cu subtitrare engleza
      http://www.dramacrazy.net/korean-drama/capital-scandal/
      Si aici cu subtitrare romana insa trebuie descarcat si merge mai greu
      http://asiacamp.blogspot.ro/2011/04/capital-scandal.html
      Chiar as vrea sa pot sa iti spun o parere despre What Happened in Bali (avand in vedere ca joaca Ha Ji Won si SO JI SUB ) insa nu am vizionat serialul, iar sanse sunt putine de aici incolo deoarece am inceput scoala si cum sunt in an terminal probabil numai la seriale coreene nu o sa-mi stea mintea.
      INSA padam padam am vazut, si, ca sa nu mai astepti mult, va face parte din articolul cu numarul 5!
      Multumesc ca imi urmaresti blogul!

      • Evident ca daca nu dispui de timpul necesar ,trebuie sa amani WHIB pt.o alta perioada…Datorita modului practic diabolic in care regizorul a conceput legatura dintre episoade ,aceasta drama da …adictie si multi o zioneaza in 2-3 zile…In orice caz,crede-ma pe cuvant ca atunci cand o vei viziona, cam toate topurile tale vor fi …altfel…Succes mult in tot ceea ce faci! An nyeong haseyo!

  2. De aici am vazut doar Povestea tinerei gisaeng care mie mi s-a parut o telenovela in toata regula insa am urmarit tot serialul tot datorita lui Sung Hoon.
    Lila am terminat Cain si Abel si nu pot decat sa iti multumesc din suflet pentru cea mai buna recomandare pe care am primit-o! Acum sunt oarecum obsedata cu So Ji Sub si Han Ji Min.
    Capital Scandal m-a facut si pe mine curioasa insa Coffee prince nu deoarece nu sunt fana povestilor gen You’re Beautiful.
    Oricum Cain si Abel este si preferatul meu la ora actuala! Probabil o sa vad si CS.

    • Sincer si eu il consider tot o telenovela. Chiar nu ma asteptam la asa dezamagire!
      In alta ordine de idei ma bucur ENORM ca ti-a placut atat de mult cain si abel. Si la mine este si cred ca va ramane pentru mult timp preferatul meu!
      Chiar iti recomand CS! Este un serial foarte bun!

  3. am si eu o intrebare Capital Scandal unde l-ai vazut ? este cu subtitrare in romana pe net online daca este imi poti da un link? cat despre Coffe Prince l-am vazut si eu e foarte amunzant cu niste actori pe masura🙂 ♥♥♥

  4. la „New tales of Gisaeng” nu prea am urmarit povestea ca nu prea a fost o poveste in schimb mi-a placut muzica, decorurile si frumusetea personajelor. cat priveste jocul actorilor, cam stangaci dar de o stangacie adorabila (parerea mea). in ceea ce priveste expresia ta: Pacat de cuplul asta frumos!, iti dau dreptate. Im Soo Hyang (Dan Sa Ran) n-a transmis nimic inafara de frumusete (desi nu era la primul serial) in timp ce Sung Hoon (Ah Da Mo) chiar si-a dat silinta, in ciuda stangaciei lui de debut, si asta s-a vazut pe ecran. cat priveste „Coffee Prince” si „Capital Scandal” sunt seriale cu greutate si nimic nu am de comentat rau. multumesc pentru retrospectiva 4!

    • Irina ai dreptate decorul muzica si anumite personaje din NTOG m-au facut sa indragesc serialul instantaneu. Insa totul dupaia a cazut din rau in MAI RAU. Plus ca erau niste sfaturi foarte interesante despre nutritie, stil de viata, etc. Eu am crezut ca NTOG a fost si primul serial a lui Im Soo Hyang…cel putin asa apare pe wikipedia si sincer asa da si senzatia.
      Multumesc si eu pentru ca imi urmaresti blogul!

      • scuza-ma pentru greseala. am gasit la proiectele actritei:
        Fourth Period Murder Mystery(2009)
        New Tales of Gisaeng(2011)
        Paradise Ranch(2011)
        Fourth Period Murder Mystery e un film iar celelalte doua seriale seriale au fost debutat cam odata. in orice caz, trebuia sa scriu: desi nu era la primul proiect. multumesc frumos.

  5. Pingback: Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 8 « Lilabeauty's Blog

  6. mie mi a placut povestea tinerei giseng…eleganta traditie umor .drama..ce sa ti doresti mai mult …iar frumusetea fetelor si a lui sung hoon!!!!!!..super recomand…

Lasă un răspuns

