Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 5

 

Astazi vom vorbi despre Heartstrings, Goong (aka Princess Hours) si (la cererea carei_m) Padam padam…the sound of his and her heartbeats.

1) Heartstrings

Serialul a fost facut in 2011, are 15 episoade iar castul a reprezentat un adevarat deliciu pentru mine cu Jung Yong Hwa si Park Shin Hye in rolurile principale (mie mi-a placut aceasta pereche si in You’re beautiful mai mult decat Park Shin Hye si Jang Geun Suk…). Dar surprizele nu s-au oprit aici ca un alt actor oarecum principal a fost tobosarul trupei C.N.Blue care e o CU-TO-SE-NI-E!

Pot sa spun ca mi-a placut enorm , nu m-am plictisit deloc, iar  timpul a trecut foarte foarteeeee repede. Un serial atat de dragut care te super-binedispune! Bineinteles aici eu sunt cam subiectiva deoarece apar cei doi membrii din trupa C.N.Blue si Park Shin Hye pe care eu personal o admir! Sa nu mai spun ca tunsoarea aceea bob a prins-o de minune!

Heartstrings este aproape in totalitate despre muzica. Ea…o cantareata de muzica clasica, el de muzica moderna. Se intalnesc si… iasa o muzica perfecta! OST-ul este bineinteles unul de exceptie (doar il avem pe vocalistul trupei C.N.Blue! ). Am zambit si chiar am ras in hohote pe tot parcursul serialului. Tatal lui Lee Kyu Won (Park Shin Hye), sora lui Lee Shin (Jung Yong Hwa) si caracterul jucat de Min Hyuk sunt chiar hilari! =))

Videoclipul asta ar fi asa…mai in „ansamblu”

nota: ZE-CE
l-as mai urmari odata?: da

recomand?: MUST SEE daca: va place C.N.BLUE,  Park Shin Hye, cuplul Yong Hwa&Park Shin  Hye, sau pur si simplu vreti sa vedeti un serial bun care sa va descreteasca fruntile, cu un OST pe masura.

Sunt prea frumosi impreuna ca sa fi pus doar o poza😀.

2) Goong / Princess Hours

A fost facut in 2006, are 24 de episoade, si in rolurile principale pe Yoon Eun Hye (a jucat si in Coffe Prince prezentat in articolul precedent) si Joo Ji Hoon (nu stiu prea multe despr el dar a jucat destul de bine in Goong). Insa mie mi-a placut mai mult de Kim Jung Hoon (personaj „semi-principal” care mi s-a parut ca seamana cu Lee Hong Ki pe care eu il ador).

Am auzit de la multi ca este unul dintre cele mai bune seriale coreene insa pe mine…nu m-a convins. Adica nu pot sa spun ca nu e bun! Insa nu e… la fel de bun pe cat ma asteptam. Tocmai de aceea nici nu am avut rabdarea necesara sa il termin. Am vazut doar vreo 15 episoade dupa care m-am dat batuta. Prea multe intrigi inutile care ma scoteau din sarite. Mi se parea ca regizorul alearga in jurul cozii.

Plotul…o fata absolut normala se trezeste dintr-o data ca trebuie sa devina sotia printului Coreei (moderne, desigur, deoarece se presupune ca familia regala inca mai supravietuia). Si avem si patrate, dreptunghiuri si hexagoane pe aici ceea ce mie NU IMI PLACE!

Trebuie sa recunosc: la inceput serialul a fost foarte bun si am ras cu pofta la unele scene. Insa pe masura ce se apropia de sfarsit devenea tot mai neinteresant, din pacate!

Un amanunt pe care probabil nu il stiti este ca AVEM O ROMANCA in acest serial! Adica serios! Se si vorbeste romaneste pentru…40 de secunde! Avem un „reporter” infiltrat acolo. Cand am auzit pentru prima data romaneste am crezut ca am halucinatii =)) Insa, nup! Chiar vorbea in romaneste.😀

nota: 8/10

l-as mai urmari odata?: daca nu am reusit nici prima data…

recomand?: primele episoade daca sunteti mari fani ai actritei YEH. Sau daca vreti sa vedeti reporterul roman :)) Nu mai stiu exact in ce episod apare…

Am uitat sa precizez ca cei doi au intr-adevar o chimie foarte buna.

3) Padam padam…the sound of his and her heartbeats. (unul dintre cele mai frumoase titluri pe care le-am vazut, chiar daca e lung)

PERFECT, PERFECT, PERFECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uhm…. adica vroiam sa spun ca aaaa a fost produs in 2011 , are 20 de episoade si in rolurile principale pe nimeni alta decat  Han Ji Min si nimeni altul decat Jung Woo Sung. Adica, serios! Se putea mai bine de atat? Ea – actrita mea preferata, el – unul din cei trei actori preferati (+ Kim Nam Gil si So Ji Sub). Han Ji te rog eu fa si un serial si cu Nam Gil si o sa fiu cea mai fericita de pe planeta! :))

Revenind… serialul asta este complet superior tuturor celorlalte prin plot, personaje si modul in care a fost filmat. Nu mai este vorba despre fata saraca si angelica  si baiatul bogat, arogant si misogin, nici de multe alte chestii uneori aiurite specifice serialelor coreene. Padam padam da o adevarata lectie de viata si mi-a placut fiecare secunda din el! Absolut fiecare secunda! Ambii actori au fost la inaltime (cred ca nu mai era cazul sa spun asta).

Yang Kang Chil (Jung Woo Sung) este eliberat, impreuna cu al sau coleg de celula care se dovedeste a fi de fapt ingerul sau pazitor (triplu wow) Lee Gook Soo (Kim Bum),   dupa 16 ani de inchisoare pentru o crima pe care nu a comis-o niciodata. Doreste sa isi refaca viata insa…stiti ca odata iesit din inchisoare nimeni nu te mai vede cu aceeasi ochi. O intalneste pe Jung Ji Na (Han Ji Min) si de aici povestea este foarte captivanta! Personajul lui Han Ji mi s-a parut foarte matur (foarte diferit de celelalte personaje jucate) si chiar m-a impresionat intr-un mod placut.

Am si uitat cat de mult iubesc melodia asta! Acum ca ma gandesc ma intreb de ce nu am considerat niciodata Padam padam ca fiind preferatul meu. Insa probabil a fost…nu! Sunt SIGURA ca a fost … undeva acolo in subconstient! A fost prea bun ca sa nu fie asa!

Parul lui Han Ji a fost superb aici! Si am prins obsesie pe inelele de lemn! Insa Lucianei i s-a facut mila de mine si mi-a daruit doua de ziua mea! Komaooooooo!!!!!! Iti raman datoare vanduta😀 !

As putea sa vorbesc ore si oreeeee intregi despre cat de bun a fost serialul asta,  insa probabil ca v-as plictisi.

nota: nu cred ca exista nota potrivita pentru el! Nu pot decat sa fac plecaciuni in fata geniului regizorului!😀

l-as mai urmari odata?: de cand tot planuiesc sa fac asta…

recomand?: MUST MUST SEE!


Uhm… si ca veni vorba de seriale geniale nu uitati de Cain si Abel despre care am scris aici: cain-si-abel . (Ii avem in rol principal pe Han Ji Min si So Ji Sub!)

Cam asta e pentru azi! Ati vazut serialele? V-au placut?

5 gânduri despre „Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 5

  1. Buna Lila imi place foarte mult reomandarile tale si am vazut toate serialele care ai mentionat in articole tale , in articolu asta am vazut si eu seriale astea si sunt de acord cu tine Heartstrings, la-am vazut si eu Jung Yong Hwa si Park Shin Hye sunt cu adevarat geniali si tobosarul e foarte dulce si comic am ras foarte mult la serial🙂 Goong (aka Princess Hours)nici pe mine nu ma convis serialul l-am ambandonat si eu noroc ca mama sa uitat la el si mia spus finalul 🙂 asa cum ai spus si tu prea multe intrigi fara rost😦 si Padam padam l-am vazut impreuna cu mama primadata cand am cititi despre film nu am crezut ca o sa fie atat de bun dar serialul ma impresionat foarte mult iar actrita principala ma connvis inca odata cat de talentata e Han Ji Min e una din actritele mele preferate🙂

  2. Si eu am vazut toate serialele de aici si Padam Padam e clar superior celorlalte doua! Insa si Heartstrings este un serial „care te unge la inimioara” in zilele triste. Eu am urmarit tot serialul Goong insa nu a fost cine stie ce spre sfarsit. E adevarat ca si mie mi-a placut la inceput dar mai incolo s-a dus aproape tot interesul.
    Lila ai vazut Secret Garden? Daca da abia astept parerea ta despre el. Asta pentru ca vad ca iei in consideratie cererile. Dar nu trebuie sa te grabesti! Eu am rabdare! Citesc absolut tot ce scrii cu placere!
    Apropo cred ca am sa ma pun sa vad a doua oara cain si abel! Mi-a placut atat de mult! E si preferatul meu dupa cum am spus!

  3. Despre Heartstings…in general numai de bine. Mi-a placut mult atmosfera , dar si informatiile despre muzica traditionala ( populara) coreeana si fabulosul instrument gayageum. Sincer de la Park Shin hye ma asteptam la muuult mai mult, tinand cont ca la numai 16 ani jucase in Tree of Heaven fabulos…Daca ma gandesc si la finalul trenant si la imobilismul eroilor principali din unele scene ( importante), cred ca, pe undeva , problemele au fost ale regizorului si nu ale scenariului ori distributiei, de altfel, admirabile. Goong… nu am putut trece de primul episod, nu atat din pricina numita Yoon Eun Hye- pe care Dumnezeu stie de ce nu o pot suferi (?)( desi a jucat in seriale de mare succes si cu niste parteneri ( !!!) unul si unul ), dar mai ales din pricina traducerii care era un fel de …pasareasca. Daca va fi vreodata , il voi cauta pe un site convenabil pt. ca Joo Ji Hoon ( atat de controversat la un moment dat…) este unul dintre actorii mei preferati, jucand remarcabil in The Devil ( alaturi de Uhm Tae Woong si minunata Shin Min Ah…are si un OST teribil drama asta ), iar acum cucereste din nou in Five Fingers. Referitor la Padam Padam…ma blochez numai cand rostesc titlul. Pentru mine e drama suprema, un gen de next level, o adevarata capodopera foarte greu de egalat , o inimaginabila lectie de viata pentru toti cei pregatiti sa o primesca. Evident ca Jung Woo Sung – altfel un superb actor si un pretios icon style- cu o versatilitate uluitoare, intra in pielea unui personaj unic: Yang Kang Chil – imposibil de uitat vreodata (omul pus sa ispasesca din greu pt. ceva ce nu a comis si care atunci cand a vrut sa traiasca- incercand cu disperare sa recastige anii ce i-au fost practic furati- a trebuit sa moara)…Impresionant pana …dincolo de lacrimi, modul in care sunt aduse in prim -plan multiplele fatete ale iubirii ( iubirea mamei, a copilului, a prietenilor adevarati si , evident, iubirea in cuplu)…sunt o sumedenie de scene de un dramatism, sensibilitate si tandrete (inelul si figurinele din lemn…rasaritul vazut impreuna…) greu de imaginat pt. multi si cum numai in A Love to Kill am mai vazut – acelasi genial regizor Kim Kyu Tae impunandu-si inconfundabilul stil ( finalul in zapada , la ambele, spune enorm…) Regretabil este ca drama a fost difuzata in sistem PayTV, cotele de audienta fiind scazute ( dar oricum de trei si patru ori mai mari dacat cele inregistrate de Fermentation Family cu nu mai putin celebrul Song Il kook, on air in aceeasi perioada). Oricum drepturile de difuzare s-au vandut pe sume foarte mari ( de ordinul a milioane de $), foarte repede in Japonia, Germania…Despre coloana sonora ar fi la fel de multe de spus …L-am revazut si as revedea oricand PADAM PADAM ! MUST MUST MUST SEE !P.S. Mi-au mers la inima aprecierile tale , Lila ! %%- :-*

  4. Am aflat ceva nou: autoarea scenariului PADAM PADAM este o figura notorie in lumea Hallyu . Recent a batut palma cu producatorii pt. un nou proiect _The Wind Blows in Winter- alegandu-i ca protagonisti pe celebrii Jo In-Seong si Song Hye-kyo…Pe primul , sigur il vei pune in topul cu preferati ( alaturi de Kim Nam Gil, So ji sub si Jung Woo Sung) atunci cand vei avea timp si vei viziona What Happened in Bali….Cu bine !

  5. Pingback: Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 8 « Lilabeauty's Blog

Lasă un răspuns

