Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 6

Astazi este randul urmatoarelor seriale: My girlfriend is a gumiho, Marry me, Mary! si, la cererea Marcelei (care lasa niste comentarii delicioase) Secret Garden!

1) My girlfriend is a Gumiho

Serialul a fost facut in 2010, are 16 episoade, si in rolurile principale doi actori incredibil de frumosi si de talentati: „juniorul”  Lee Seung Ki si carismatica Shin Min Ah. Insa, un personaj care chiar m-a atras mai mult decat trebuia a fost cel jucat de No Min Woo, si nu neg ca frumusetea lui a contribuit mult la asta😀. (pe langa prestatia lui foarte buna)

E imbracat in negru deci el este bad boy-ul serialului. Insa uneori personajul asta mi-a placut chiar mai mult decat cel al lui  Lee Seung Ki. Si subliniez: uneori.

Pot sa spun ca la serialul asta nu ai cum sa te plictisesti, este foarte bine scris si pe la sfarsit este un suspans total, ceea ce eu nu ma asteptam. Adica, la inceput mi s-a parut genul ala de comedie, bineinteles o comedie mai aparte, insa tot comedie. Pe masura ce inaintam imi dadeam seama ca am gresit si ca la sfarsit serialul asta o sa fie unul dintre cele mai bune! Mi-a placut povestea, destul de originala (ea- o „vulpita” nemuritoare (care IUBESTE carnea de vita =)) ) el – un baiat morocanos si in acelasi timp un actor in devenire. Atunci cand ea se indragosteste de Cha Dae Woong (Lee Seung Ki) , doreste sa devina om, deci muritoare, iar lucrurile se complica. Pot sa spun ca legatura formata intre cei doi a fost chiar mai „adanca” decat ma asteptam, dand lectie la multe „drame” care pun accentul pe iubirea perfecta, absoluta. Iubirea asta chiar daca a aparut intr-o „comedie” a fost de-a dreptul minunata.) , si bineinteles actorii pe care i-am urmarit pentru prima data, si care m-au convins ca stiu ceea ce fac!

nota: ZE-CE!

l-as mai urmari odata?: da

recomand?: In opinia mea MUST SEE!

2) Marry me, Mary!

Serialul a fost facut in 2010, are 16 episoade si actori unul si unul : Moon Geun Young si Jang Geun Suk in rolurile principale si Kim Jae  Wook in rol „semi-principal”.
Recunosc faptul ca am inceput vizionarea serialului datorita castului. Toti cei trei „indivizi” mi-au placut in anumite seriale precedente, asa ca m-am hotarat sa il urmaresc si pe acesta. Nu pot sa spun ca am fost dezamagita, insa nu a fost nici unul dintre acele seriale care sa ma faca sa exlam: WOW! Povestea nu mi s-a parut deloc interesanta, insa actorii au reusit sa faca ceva placut si din ceva ce trebuia sa fie plictisitor.

In mare parte este vorba despre Mary ( Moon Geun Young ) care trebuie sa aleaga intre cei doi crai, inima ei tinzand bineinteles spre saracul (si narcisistul), dar atractivul  Kang Moo Kyul (Jang Geun Suk ). La polul celalat este Byun Jung In ( Kim Jae  Wook ) care este bineinteles opusul lui Moo Kyul: bogat, elegant si bineinteles extrem de manierat.
Cu toate ca asa, ca si poveste, serialul nu are prea multe de oferit, este totusi destul de amuzant si este placut sa il urmaresti.

Parul lui Moon Geun Young este superb insa despre cel al lui Jang Geun Suk  mai bine nu vorbesc. (Baietee what’s wrong with your style?)
nota: 9/10

l-as mai urmari odata?: uhm…cred ca nu (datorita plotului deloc atractiv)

recomand?: ei bine….nu e nici cel mai rau dar nici cel mai bun serial. Insa daca sunteti fani ai unuia dintre actorii principali, da, recomand.

3) Secret Garden
Serialul a fost facut, ca si celelalte doua, in 2010. Are 20 de episoade si in rolurile principale pe nimeni altii decat Hyun Bin si Ha Ji Won. Insa personajul care mie personal mi-a placut cel mai mult a fost … Oska (Yoon Sang Hyun).

Nici nu stiu cum sa incep. Serialul asta mi-a placut de la foarte mult spre EXTREM de mult. Insa…nu a reusit sa fie printre preferate datorita unor chestii care m-au scos din papuci. Introducerea in poveste s-a facut destul de incet, insa totul a fost dat uitarii atunci cand cei doi…au facut schimb de corpuri (bineinteles, fara voia lor). Da! Serialul are ca tema principala un subiect nemaintalnit! Si sa vezi acolo comedie la drumul mare cu Kim Joo Won (Hyun Bin) comportandu-se ca o femeie (actorul asta e minunat! Mai doua, trei seriale cu asa roluri si ajunge direct la favoriti) deoarece sufletul lui Ra Im (Ha ji Won) este in corpul sau. Insa nici Ha Ji Won nu se lasa mai prejos! Si ea are o prestanta de zile mari! A reusit sa fie EXTREM de baietoasa si feminina in acelasi timp!

Sa revenim la acele mici detalii care m-au enervat. Personajele principale erau cand da cand ba unul cu celalat, avem o mama malefica, care nu este de-acord deloc, dar absoul DELOC  cu relatia deoarece Ra Im este saraca , si deci recurge la niste chestii idioate (*aham* telenovela *aham*) insa daca iau per total serialul a fost unul dintre cele mai bune pe care le-am vazut. Fiecare minutel este menit sa te faca sa zambesti sau sa razi in hohote! Sfarsitul este unul care aduce destul de mult suspans iar actorii sunt absolut minunati! In asa circumstante, micile greseli nici nu se mai iau in considerare!

Incepem cu un videoclip cu amuzantul Hyun Bin =))

Si acum unul in ansamblu:

nota: nu pot sa ii dau decat un ZECE mare si lat

l-as mai urmari odata?: cu siguranta am sa il mai vad cel putin odata!

recomand?: MUST SEE, fara discutii! =))


M-am decis ca la sfarsitul fiecarui astfel de post sa pun si melodia care mi-a placut cel mai mult din cele trei ost-uri. Melodia de astazi va fi That man- Hyun Bin (din OST-ul Secret Garden bineinteles) care are cele mai frumoase versuri pobibile!

Este si varianta That Woman cantata de Baek Ji Young intr-un mod care iti ia rasuflarea

Ce spuneti? Ati vazut serialele? V-au placut? Astept parerea voastra!

 

4 gânduri despre „Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 6

  1. 1. pentru „My girlfriend is a Gumiho” dau 10 din 10 pentru actori, OST si prestatie. a avut el niste micute mititele scapari si plictiseli dar nu-i scad nota nici in ruptul capului. 2. pentru „Marry me, Mary!” nu dau nimic fiindca nu m-am uitat si nci nu ma voi uita la el chiar daca joaca doi dintre foarte favoritii mei (scuze pentru foarte, hi!!!): Jang Geun Suk si Kim Jae Wook. nu-mi place deloc actrita Moon Geun Young – am putut-o suporta doar in „Pictorii regelui” (Painter of the wind) fiindca jucau alti doi foarte favoriti: Bae Soo-bin si Park Shin-yang. 3. „Secret Garden” e un clasic si totusi, desi ii dau 10 din 10, parerea mea e ca, desi pe Hyun Bin si Ha Ji Won ii notez cu 100 din 100 mi s-a parut ca nu se potrivesc deloc pe ecran si oricat m-as fi straduit sa-i privesc ca pe o pereche tot separat i-am vazut. si apropo, Hyun Bin a fost superb in piele de femeie si tot imi venea sa-l iau in brate si sa-l pup si doar pretul biletului de avion pana in Coreea mi-a oprit exaltarea…

  2. Lila esti o scumpa! Multumesc mult!
    LA MGIAG m-am uitat chiar acum o saptamana si mi-a placut si mie foarte mult. Si eu il notez tot cu 10. Si da ai dreptate No Min Woo a fost atat de misterios si de atractiv ca nu ai cum sa nu il observi. As vrea sa mai vad alte seriale cu el, am cautat si pe wiki si apare ca personaj principal in full house 2 care se spune ca a fost lansat anul asta insa eu nu il gasesc nicicum!
    Despre MMM ; JGS a fost cam enervant in serialul asta. Oricum nu este unul din favoritii mei asa ca nu o sa comentez prea mult. In schim MGY este o actrita atat de dulce si de talentata!
    Secret Garden. Eu cred ca tu ai spus totul! Acum ca ma gandesc si pe mine m-a enervat mama aia sclifosita a lui HB. Oricum cei doi HW sI HB s-au descurcat extraordinar.
    Irina, mie mi se parea cate-odata ca seamana intre ei. Asa, ca niste frati gemeni. Dar chimia lor a fost buna dupa mine!
    Lila abia astept partea 7 sa vedem ce seriale frumoase mai prezinti! Mersi inca odata!
    Si mie imi place melodia aia foarte mult!

  3. Toate cele trei miniserii sunt de top , bucurandu-se de audiente excelente, si au adus principalilor protagonisti premii peste premii…Cat despre No Min Woo…intr-adevar este interesant si enigmatic , iar cand afirm acestea nu pot sa nu ma gandesc la perioada cand era vocalist si tobosar in trupa TRAX ( perioada in care evoluau in Japonia si cantau un rock extrem de interesant ) , fiind cunoscut publicului sub numele de Rose…si chiar arata ca o …Rose (videoclipul piesei PARADOX e foarte reusit si nu numai ). Jang Geun Suk este , orice s-ar zice, un artist de o prolificitate uimitoare , reusind sa stranga pana la 25 de ani premii si onoruri cat altii intr-o intreaga cariera…el este Prince of Asia , decretat de milioane de fani .. Surprinzatoare mi s-a parut prestatia nu mai putin celebrei sale partenere:Moon Geun Young care, cu talentul ei urias, a avut si niste neasteptate accente comice, imposibil de uitat si care, in fond, au facut deliciul acestei drame.In sfarsit, soundtrack-ul de la Secret Garden ( drama in care am vazut cea mai frumoasa casa ,cel mai frumos pat la care as putea visa si un cuplu actoricesc de zile mari …) este memorabil, dar piesa care pur si simplu m-a cucerit este You’re My Spring cantata de Sung Si Kyung…As revedea oricand, oricare dintre aceste productii !

  4. Pingback: Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 8 « Lilabeauty's Blog

Lasă un răspuns

