Kim Nam Gil is back! Definitiv!

Ok zilele astea sunt foarteee ocupata (cambridge😦 mai e cineva in aceeasi situatie?) dar tot mi-am gasit cateva minute sa scriu despre KiNG.

Adica…a facut atat de multe lucuri ca mi-e teama sa nu raman in urma :))

A participat la editia a 17 a fetivalului international de film din Busan (bineinteles ca producator, nu ca actor), a aparut in showul actritei Ko Hyun Jung si a dat si cateva interviuri care nu apar decat in coreeana din pacate (cum pun mana pe ele incerc sa le traduc).

 

Cred ca stiti deja ca a acceptat noul proiect (The Man Running Backwards) si ca va incepe filmarile in luna noiembrie.

A declarat (asa…in mare) ca „Ensamble” a fost primul si ultimul film pe care l-a regizat si ca de acum va profesa NUMAI ca actor, lucru care pe mine ma bucura. De aseamenea a spus ca perioada din armata a fost foarte incarcata si deci a trecut foarte repede. Ii este frica de modul in care va fi primit de public dupa 2 ani de pauza insa a spus ca va face tot posibilul sa se ridice la asteptarile fanilor.

Titlurile editorialelor au fost care mai de care mai apreciative „Carisma neschimbata! ” , ” Un gentleman adevarat . ” , ” Un barbat atractiv” , „Zambet ucigas” , etc.

Bineinteles ca toate se portivesc exact ca o manusa dragului nostru Nam Gil. Uhm…Kim ,daca se poate, …. faci un film si cu Han Ji? Ma multumesc si cu un film😀

Deci urmatorul film de vazut: Man Running Backwards! Poate pana atunci scap si eu de toata nebunia asta cu examenul (si vine BAC-ul….I’m so lucky! )

5 gânduri despre „Kim Nam Gil is back! Definitiv!

  1. De cand asteptam eu vestile astea! Bun venit inapoi calatorule! Am crezut ca nu mai apuc ziua asta!
    Este pur si simplu stralucitor in pozele astea! Am si uitat rasul ala specific lui de apare la inceputul videoclipului. Eu una abia astept filmul, fie el si thriller!
    Lila bafta multa cu invatatul! Eu am dat cambridgeul acum trei ani si din fericire l-am luat! Dar am invatat destul de mult asa ca stiu cum e. Dar m-a ajutat asa ca s-a meritat. Sper sa fie totul bine si la tine!

  2. Trebuie sa iti marturisesc ca tu m-ai facut sa ma uit la Bad Guy cu acest minunat actor si iti multumesc pentru asta ! deci e fenomenal felul in care joaca ? stii cumva daca a jucat pe la Hollywood ? ca merita ! bafta in continuare in tot ceea ce faci !

  3. pe Kim Nam Gil il iubesc cu sufletul si ma bucura orice face si a facut destule de cand si-a terminat serviciul militar obligatoriu de 2 ani. felicitari pentru ce a facut si succes in viitorul turneu din Japonia…

Lasă un răspuns

