Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 7

Fiind weekend, a venit vremea sa scriu despre serialele vizionate de mine. Astazi vom vorbi despre: Kinder Garden, Shining Inheritance si Protect the boss.

1) Kinder Garden (aka Great Inheritance)

A fost produs in 2006, are 17 episoade si in rolurile principale pe Han Ji Min (oare a fost vreun articol in seria asta in care ea sa nu apara?) si Kim Jae Won (omul asta zici ca e scos din benzi desenate).
Dupa cum probabil v-ati dat deja seama este vorba despre o comedie. Insa sunt si scene destul de serioase. Han Ji si Jae Won au jucat extraordinar! El cel putin, pe care l-am vazut prima data in 100 days with Mr. Arrogant (cel mai HILAR film vazut vreodata!) spuneai ca este caracter din desene animate =)) Fiindca titlul spune si ceva de o gradinita nu pot sa nu precizez faptul ca pe acolo sunt si niste prichindei pe care ai vrea sa ii pui pe paine si sa ii mananci, asa de adorabili sunt.

Povestea este putin mai complicata, insa am sa incerc sa o prezint cat mai scurt. El – un „gangster” (dar ce gangsteri „seriosi” sunt aici =)) ) care mosteneste de la mama lui o gradinita, ea – o educatoare acolo. Treaba este ca pentru a putea sa isi ia mostenirea acesta trebuie sa lucreze 100  de zile acolo pentru a arata ca este apt. Si de acolo…nebunie la drumul mare, avand in vedere ca el iubeste „extrem de mult” copiii. =))

Serialul chiar mi-a placut si l-as recomanda oricand celor care vor sa isi descreteasca putin fruntile.

nota:  10
l-as mai urmari odata?: probabil ca da
recomand?: Da!

2) Shining Inheritance

A fost produs in 2009, are 28 de episoade si in rolurile principale pe Han Hyo Joo si Lee Seung Ki.
Am inceput serialul asta dupa ce am terminat My Girlfriend is a gumiho (serial prezentat in articolul de saptamana trecuta), fiind impresionata de Lee Seung Ki si vrand sa vad si alte seriale cu el. Sa nu mai spun ca am inteles ca este unul dintre cele mai bune seriale coreene. Ca de obicei, m-am asteptat la foarte mult si am primit…destul de putin. Nici macar n-am putu sa trec de episodul 4. Plotul mi s-a parut prea … „telenovelistic” si cu toate ca cei doi actori principali ar fi format un cuplu destul de dragut, eu nu am mai avut rabdarea necesara sa il vizionez…

nota: 7/8 (insa cum nu aml vazut decat vreo 5 episoade…)
l-as mai urmari odata?: nu am reusit nici prima data
recomand?: nu stiu ce sa spun… cred ca daca aveti rabdare si puteti sa treceti peste niste chestii tampite, cuplul Hyo Joo – Seung Ki ar merita urmarit.

3) Protect the Boss

A fost produs in 2011, are 18 episoade, si in rolurile principale pe Choi Kang Hee si Ji Sung.
Pot sa spun ca este de departe cel mai bun serial-comedie pe care l-am vazut. Am ras la fiecare minutel si asta datorita personajului Cha Ji Heon EXTREM DE BINE JUCAT de Ji Sung (care, in treacat fie zis, in opinia mea este unul dintre cei mai frumosi actori ai Coreei si nici talentul sau nu este mai prejos), fiind probabil cea mai buna evolutie a sa. Multi au fost atrasi de idolul Kim Jaejoong (trupa JYJ), insa eu cred ca Ji Sung a fost net superior (atat la aspect cat si la talent).

Actrita Choi Kang Hee chiar mi-a atras atentia, amintindu-mi oarecum de Sam Soon din „My name is Kim Sam Soon”

Plotul nu este cine stie ce insa nici nu trebuie! Perosonajele fac totul! Avem secretara supusa si totusi rebela (nebuna) si „seful” copilaros, mofturos si perfectionist! Sa nu uitam ca ii este teama de „multimi” si este absolut incapabil sa tina un speech in fata a mai mult de trei oameni. Cha Ji Won va ramane unul dintre personajele preferate din toate serialele vazute.

Trebuie sa vedeti videoclipurile!

Relatia tata -fiu a fost hilara rau!! (iar videoclipul asta e masterpiece)

nota: ZE-CE!
l-as mai urmari odata?: acum ca mi-am amintit cat a fost de bun chiar ma gandesc sa il mai vad odata

recomand?: MUST SEE! adica…MUUUUUST SEE!
Extraordinar cast! Probabil unul dintre cele mai bune pe care le-am intalnit! TOATE personajele mi-au placut foarte mult!

Si acum melodia favorita din aceste trei OST-uri. Nu are cum sa fie alta decat A Pink – Let us just love (din Protect the Boss) deoarece de fiecare data cand o ascult imi aduce un zambet laaaaaarg pe fata!

Ati urmarit serialele? Astept parerea voastra!

P.S: Daca nu ati citit celelalte parti le aveti aici:

PARTEA 1
PARTEA 2
PARTEA 3
PARTEA 4
PARTEA 5
PARTEA 6

5 gânduri despre „Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 7

  1. Lila noul aspect al blogului este foarte dragut! Mai ales acel We love Korea! Plus ca acum imi este mai usor sa caut articole.
    1 – Nu am auzit de el pana acum insa cu siguranta am sa il vad
    2 – Am vazut doar franturi pe Euforia si pot sa spun ca nu a reusit sa ma convinga sa il vad integral pe calculator
    3 – Pe asta l-am vazut! Si nu pot decat sa iti spun ca ai mareeee dreptate! Si cele doua videoclipuri m-au facut sa rad vreo 10 minute fara oprire. Eu melodia de la A Pink am avut-o ca ton de alarma pentru mult timp!
    Se vede ca Han Ji Min este actrita ta preferata! Cred ca i-ai vazut toate serialele! Cum merge cu Cambridge?
    Astept noi articole!

  2. daca in celelalte episoade ale articolului tau am gasit filme sau actori preferati de data asta inafara de Bae So Bin (caruia nu i-am vazut deloc rostul intr-un serial dragutel) n-am gasit nimic care sa ma atraga printr-o poveste sau joc actoricesc. dar nu-i asa, gusturile nu se discuta. oricum, articolul are o calitate deosebita. multumesc!!!

  3. Shining Inheritance merita vazut pentru mutricica bosumflata a Lee Seung Gi, aici intr-un rol de autentic rasfatat dar care, in cele din urma , se da pe brazda…Cat despre Protect the Boss…perfect de acord cu toate observatiile tale !Ji Sung si teribila Choi Kang Hee fac un cuplu extraordinar , iar situatiile comice in care sunt plasati atat ei cat si celelalte personaje (sa nu-l uitam pe fabulosul presedinte Cha , interpretat de Park Young Kyu =)) ) sunt de neuitat si fac marele deliciu al acestei mult-premiate productii !

  4. Pingback: Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 8 « Lilabeauty's Blog

Lasă un răspuns

