Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 10

OK! Am revenit cu un nou articol „weekend-ist”! Promit ca dupa 10 decembrie am sa scriu mai des! (Asta daca nu ma ia BAC-ul pe sus atunci)

Pana una-alta, serialele din saptamana asta sunt: Resurrection, Love Rain si Wild Romance.

1) Resurrection

Serialul a fost produs in 2005, are 24 de episoade si in rolurile principale pe Han Ji Min si Uhm Tae Woong (care e un adorabil!).

Nu pot sa spun decat ca serialul asta este cu adevarat ceea ce se poate numi o capodopera! Unul dintre putinele care au plotul in asa maniera incat nu banuiesti nici ce se intampla in episodul urmator, sa nu mai vorbim de ce se intampla la sfarsit. Cu adevarat fascinant, a fost un serial care a reusit sa ma CAPTIVEZE total! Nici nu stiu de ce nu l-am vazut mai devreme!

Valoarea celor doi actori este clara, iar Uhm Tae Woong m-a lasat pur si simplu cu gura cascata cu nonsalanta cu care a jucat rolul ambilor frati gemeni! O schimbare extraordinara! Nu inteleg de ce omul asta nu a fost ales ca actor principal in mai multe productii! Are un adevarat talent!

Plotul se bazeaza pe poveste a doi frati gemeni care sunt despartiti la varsta de 7 ani (unul fiind declarat mort si pierzandu-si memoria) si ducand vieti total diferite – unul confruntandu-se cu saracia celalalt ducat o viata comfortabila. Ei bine, nu este totul atat de simplu! Este vorba si despre razbunare si , ciudat, razbunarea personajului principal de aici seamana izbitor cu cea a lui Goon Wook din Bad Guy. Uneori chiar aveam inpresia ca regizorul lui Bad Guy s-a inspirat oarecum din Resurrection!

nota: 10+++
l-as mai urmari odata?: Da
recomand?: Din toata inima!

Un adevarat diamant printre serialele coreene! ! Sa nu mai spun ca plotul este printre cele mai bune pe care le-am vazut, alaturi de Bad Guy,Cain si Abel, RTP si QIM. OST-ul de asemenea este foarte foarte foarte placut! Eu nu am putut sa gasesc un link de download, din pacate. Daca stiti unul va rog anuntati-ma! Mi-au placut enorm melodiile.

Oh, am spus ca Han Ji e, ca de obicei, geniala?😀

2) Love Rain

Serialul a fost produs in 2012, are 20 de episoade si in rolurile principale pe Jang Geun Suk si faimoasa membra a trupei SNSD, YoonA.

Am avut asteptari atat de mari de la serialul asta dupa ce am vazut trailer-ul. Conceptul era deosebit si abia asteptam sa vad ce va iesi. Insa nu a fost chiar ceea ce ma asteptam…

Plotul se desfasoara pe doua planuri: prima data ne aflam undeva prin 1970,  cand intre 6 adolescenti se leaga relatii de prietenie si chiar de dragoste care mai apoi se destrama din diverse motive (partea care mi-aplacut cel mai mult). Apoi suntem introdusi in 2012 timp in care copiii celor 6 adolescenti, deveniti acum adulti, intra in scena. (ei bine 2 sunt cei centrali)Povestea se repeta si copiii celor care s-au iubit in 1970, ajung sa se indragosteasca unul de celalalt. Si aici intervine ceva ce ma deranjeaza, acea drama telenovelistica: nici parintii nu au uitat complet unul de celalalt. FRUSTRANT!

Sa nu mai spun ca povestea este plina de clisee! Nu este un serial rau, dar nu cred ca a „stors” maxim oportunitatile care le oferea plotul… Recunosc, cu toate ca am reusit sa vizionez toate cele 24 de episoade, care au fost in definitiv placute, am ramas totusi cu un gust amar.

nota: 8.5/10
l-as mai urmari odata?: Probabil…Nu sunt sigura
recomand?: Este un serial destul de placut! Da

A fost ceva extrem de placut sa il vad pe Jang Geun Suk intr-un rol de baiat timid, sentimental, manierat opusul a celor mai multe roluri (toate) pe care le-a jucat pana acum! Pur si smplu a fost adorabil! Pacat ca nu a ramas asa si in 2012 a revenit la forma…rebela! (sau poate este facut pentru astfel de roluri?)

3) Wild Romance

Serialul a fost produs in 2012, are 16 episoade (din pacate) si in rolurile principale pe dragutul Lee Dong Wook aka Milky Boy si Lee Si Young.

=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))

Plotul foarte interesant, castul mai mult decat excelent si un OST foarte bun! Sa nu mai spun ca scenele sunt filmate MAG-NI-FIC! Ce ai putea cere mai mult?

Am ajuns la serialul asta pentru ca vroiam sa vad o productie cu LDW, proaspat reintors din armata, insa Scent of a woman nu ma atragea de loc. Cand am citit plotul si am vazut afisul la Wild Romance nici nu am mai stat pe ganduri. Dupa un rol relativ…sters in Playfull Kiss, frumoasa Lee Si Young pur si simplu m-a lasat masca! A jucat atat de bine incat … Se pare ca rolul ala era NUMAI AL EI. Doar ea putea sa il joace ATAT DE BINE!

Povestea este centrata pe un jucator de baseball foarte cunoscut, Park Moo Yul (Lee Dong Wook) care, primitand o gramada de mesaje amenintatoare de la anti fani are nevoie de un…bodyguard, care se dovedeste mai tarziu a fi femeie. Cine este acel fan obsedat care il ameninta nu numai pe el ci pe toti care ii sunt aproape? Nu o sa va dati seama absolut deloc! Pe mine m-a luat oarecum prin surprindere.

nota: 10+++
l-as mai urmari odata?:Dupa ce am terminat serialul primul meu gand a fost „Cu siguranta am sa-l mai vad odata!”

recomand?: Watch it! … NOW!

Personajele (toate) sunt cel putin hilare dar cu siguranta unele dintre favoritele mele! Chiar nu pot sa spun cat de mult mi-a placut Wild Romance si cat de bine dispusa am fost pe tot parcursul vizualizarii lui!

Nu pot sa nu ii mentionez pe „domnul Robot” si „domnisoara Stie-tot” care nu au facut decat sa sporeasca (muuuult) farmecul serialului:

=)) una din secventele mele preferate =))

Recomand! Recomand! Recomand!

Si acum melodia care mi-a placut cel mai mult din cele trei OST-uri apartine celui din…Love Rain (because it’s you – Tiffany)

A fost o alegere grea deoarece si Resurrection si Wild Romance au avut un OST deosebit! (Melodia preferata din WR care imi suna si acum in cap este cea din videoclipul care apare aici)

Ati urmarit serialele? Nu uitati sa imi spuneti si parerea voastra!

Daca nu ati citit celelalte articole din seria asta le aveti aici:

PARTEA 1

PARTEA 2
PARTEA 3
PARTEA 4
PARTEA 5
PARTEA 6

PARTEA 7

PARTEA 8

PARTEA 9

Apropo! A inceput Full House 2 (acum se difuzeaza si in Coreea)! Sunt  la episodul 14 (fiecare episod are aprox. 30 de minute) si pot sa spun ca deja m-a captivat. Nu incercati sa faceti legatura dintre el si Full House din 2004 pentru ca nu exista decat una: lupta unuia din actorii princiapli de a recupera casa mostenita de la parinti. In rest e cu tooootul alta poveste.

Ceea ce imi place este imaginea oarecum realista pe care o arunca asupra k-pop-ului (am spus OARECUM) unde sunt prezentati si sasaeng fans insa nu atat de periculosi pe cat sunt in realitate.

Mai urmareste cineva Full House 2? Episoadele le gasiti fie pe youtube aici, fie pe viki.com (multumesc gabrielle pentru link).

V-am pupat! :*

2 gânduri despre „Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 10

  1. eu votez pentru Resurrection si Love Rain pentru ca sunt preferatele mele nu numai ca subiect ci si pentru faptul ca joaca actorii mei preferati: Jang Geun Suk, Uhm Tae Woong si Han Ji Min. Love Rain a fost ca o catifea ce-ti mangaie simturile iar Resurrection ca o ceata de primavara care se risipeste usor. felicitari pentru articol. foarte frumos!!!!

  2. eu votez pt wild romance si love rain sunt foarte frumoase
    mai ales wild romance kre este o drama ft amuzanta in ciuda faptului k Lee Dong Wook asa cum ai spus si tu in scent of a women nu prea mi-a trezit interes
    ft frumos articol si bafta pe mai departe
    si eu sunt fana drame coreene si am vazut o gramada:D❤

Lasă un răspuns

