Filme coreene pe care Lila le-a urmarit 1

OK! M-am intors! Cambridge-ul este gata si simt ca o piatraaaa mare mi s-a luat de pe inima! (apropo daca urmeaza sa dati examenul in viitor si vreti ceva detalii despre cum se desfasoara…I’m here for you!). Pe maine am de invatat 4 file A4 dar ce conteaza.. =))

Cum nu mai am un trio de seriale coreene (am scris despre toate care le-am vazut…pana acum, caci in prezent urmaresc doua => vor mai fi articole pe aceasta tema) am trecut la filme. Dureaza maxim 2 ore si deci mult mai usor de vizualizat. Let’s start!

Saptamana asta vorbim despre: 100 days with Mr.Arrogant, 200 pounds beauty siii A milionare’s first love.

1) 100 days with Mr. Arrogant 

wall02_800600A fost facut in 2004 (REALLY?!) , dureaza 1 ora si jumatate (95 min) si are in rolurile principale pe Ha Ji Won si adorabilul Kim Jae-Won (a jucat cu Han Ji Min in Kindergarten).

Pot sa spun cu mana pe inima ca este cel mai HILAR film pe care l-am vazut vreodata! Am ras non-stop (si cand spun asta = …FARA OPRIRE) si nu mai stiam cum sa fac sa respir.

Este vorba despre contractul de 100 de zile pe care cei doi il fac pentru ca…fata a cauzat o miiiiiica mititiiiica zgarietura la masina luxoasa a domnului arogant. Si uite asa, pentru o zgarietura de 7 dolari (bineinteles ca el o minte ca paguba se ridica undeva la suteee de dolari) ea ajunge practic servitoarea lui pentru aproape 4 luni. FUNNY! Ha Ji Won e magistrala in rolul acesta!

nota: 10
recomand?: Yup!

Daca vreti sa il vedeti, aveti filmul intreg aici.

still_4

2) 200 pounds beauty (200 pounds = 90 kg)

20061261618521983091Filmul a fost facut in 2006, are 120 de minute si in rolurile principale pe Kim Ah-joong si Joo Jin-mo (care semana uneori incredibil de mult cu Lee Seo Jin)

Este tot un fel de comedie insa prezinta mai mult suferintele prin care poate trece o persoana mai grasuta: neincrederea in sine, imposibilitatea de a-si urma visul si „pierderea persoanei iubite”. Aceasta „grasuta” se decide sa treaca sub modelarea cutitului (operatie estetica) si astfel, dupa cateva luni de recuperare, iasa din spital o cu totul alta persoana.Problema este: va fi ea fericita? Sau isi va da seama ca a pierdut ceva esential?

nota: 9/10 deoarece uneori am senzatia ca filmul transmite un mesaj nu tocmai ok

recomand?: Da!

Aveti filmul aici.

200pounds-beauty_2

 

3) A millionaire’s first love

tf8a7dmim844fta8A fost facut in 2006, are 116 minute si in rolurile principale pe Hyun Bin si Lee Yeon Hee .

Pur si simplu iubesc filmul asta! A fost atat de frumos…si atat de trist. Unul din filmele mele favorite! Ar trebui sa il revad!

Plotul? Ce conteaza? JUST WATCH IT!

nota: 10+

recomand?: must see!

Aveti filmul aici.

photo12926

Ok! Asta a fost pentru astazi! Daca ati vazut vreun film din cele trei (sau toate) astept parerea voastra! V-am pupat :*!

2 gânduri despre „Filme coreene pe care Lila le-a urmarit 1

  1. Yuhuuuu Cambridge is over!🙂
    Wow :O Nici nu mi-am dat seama cum au trecut atatea serii de ”Seriale coreene pe care Lila le-a urmarit” si acum avem deodata filme, dar suna promitator asa ca abia astept sa vad ce urmeaza.
    Aici ma laud ca le-am vazut pe toate trei.
    Hmm 100 days with Mr. Arrogant a fost de-a dreptul hilar, am ras, am ras si iar am ras. Cred ca scopul filmului a fost sa descreteasca frunti,si asta a reusit s-o faca de minune. Sailor Moooooon!🙂
    200 pounds beuaty, well cred ca a fost si el amuzant, adica unele scene chiar au fost delicioase. Stiu ca dupa film eram obsedata cu melodia Maria. Dar dupa o perioada am uitat si de ea si de film🙂
    A millionaire’s first love, eh el mi-a ramas in minte impreuna cu alte cateva seriale despre care sper sa scrii(Daisy, Il mare, A moment to remember, 3Iron, Windstruck). Foarte frumos filmul si actrita principala(care e o ADORABILA!) parca seamana putin cu Han Jimin – mie asa mi se pare.
    Multumim pentru post, Lila!🙂

Lasă un răspuns

