Lee Ha Yi – o voce de AUR (pur!)

In acest articol vom vorbi despre aceasta domnisoara:

lee_hi_657020Poate sa spuna oricine ce vrea, insa eu sunt convinsa ca am descoperit una dintre cele mai bune voci ale Coreei (daca nu cea mai buna) si as putea spune a lumii. Fetita asta, la numai 16 ani, a reusit sa „electrizeze” fiecare fibra din corpul celor care au ascultat-o in concursul „K-pop star” (un concurs gen Vocea Romaniei doar ca… mult mai dur) si a facut pe directorul uneia dintre cele mai cunoscute agentii din Coreea ,YG, sa exclame „Da! Ea este exact de ceea ce am nevoie!”.

Agentia YG este renumita pentru seriozitatea cu care isi trateaza artistii si pentru criteriile dificile pe care le impune celor care vor sa faca parte din „familie”. Daca nu ai voce nu ai nici o sansa! Pentru asemenea director , care a auzit multe voci la viata lui, sa ramana inmarmurit la cantecul unui… copil in definitiv E MARE LUCRU.

Haideti sa nu mai o lungim si sa trecem la ascultat! Sigur veti fi si voi vrajiti de vocea asta atat de puternica, de clara si de…minunata. Nu uitati toate sunt LIVE!

La inceput, micuta de 16 ani, intra in scena, putin timida iar juriul este tot numai zambet gandindu-se cat de draguta este si ce miscari dragalase si deloc „profesionale” are in palmares. Ei bine, lucrurile se schimba RADICAL cand Ha Yi deschide gura:

Nu e de ajuns?

Si…”lovitura de gratie” care a dat-o juriului cu melodia „Rolling in the deep”. Ceea ce descrie cel mai bine videoclipul este: PERFECT

E  LIVE oameni buni! (1:10)

Normal ca o voce ca asta nu putea sa ramana mult timp sub anonimat! A debutat acum vreo 2 luni (in noiembrie) cu melodia retro 1,2,3 (prima pe care am ascultat-o) si a facut furori, mentinandu-se pe durata intregii luni pe primul loc in cele 6 topuri ale Coreei. Sa nu mai spunem ca postul CNN, impresionat de vocea unica a lui Lee Ha Yi a facut un „mini-documentar” despre aceasta. Se arata un viitor stralucit in fata ei!

Ca sa nu mai spun ca acum a lansat un nou cantec de care eu sunt indragostita pana peste cap: partea instrumentala superba, vocea unica iar versurile minunate – ce poti sa ceri mai mult? Melodia se numeste Scarecrow.

Lee Ha Yi fightiiing! Eu voi asculta fiecare cantecel pe care il vei lansa! FIECARE!

Ce parere aveti? Este fata asta o comoara sau nu?

V-am pupat! :*

6 gânduri despre „Lee Ha Yi – o voce de AUR (pur!)

  1. Ok, deci eu mi-am dat seama ca daca m-ar pune cineva sa descopar talnte in domeniul muzical, probabil as trece cu vederea niste voci deosebite. Spun asta pentru ca atunci cand am auzit-o in primul video mi s-a parut o voce foarte frumoasa, dar nu iesita din comun. La al doilea si al treilea vocea ei incepea sa seamene cu a lui Adele(poate a fost si autosugestie cand am vazut ”Rolling in the deep”). Cel de-al treilea a fost o miiica mare dezamagire🙂 vocea e aceeasi dar genul de muzica nu-mi place. Si totusi revelatia – marea revelatie a fost la ultima melodie🙂 Nu stiu exact ce-a fost (poate combinatia dintre melodie si voce…) dar cert e ca mi-a placut enorm. Oricum, sper sa continue. Dar cel mai mult sper sa nu continue in genul ”1,2,3,4”. Perhaps I am too old-fashioned haha🙂 Anywaaaaay!
    Multumim, Lila! Sunt foarte curioasa de evolutia ei de-acum incolo si o sa incerc sa mai aflu cate ceva.

  2. Este! Este! Si tu esti o scumpa ca ne mai arati si muzica de calitate si aici ma refer si la frumosul cantec a lui Alex. Cred ca am prins si eu virusul Chu :)).
    Dar oricum fata asta este iesita din comun! Atinge fiecare nota perfect! Mie, spre deosebire de Chana, imi place si 1,2,3. Este adevarat ca este putin diferita insa ii pune extrem de bine vocea in valoare.
    Iar ultima a mers direct la inimioara! Lila sa mai faci articole despre melodii! Ce ar fi sa faci o serie? Asa , cel putin in fiecare saptamana un cantecel.
    Cum a fost Cambridgeul?

    • Cambridge-ul a fost ok. Acum astept rezultatul.
      Virusul Chu =)) Adevarul este ca Alex este cantaretul meu preferat.
      Cat despre sugestia ta, Marcela, sigur am sa o iau in consideratie!
      Multumesc pentru ca esti mereu prezenta la fiecare articol! :*

Lasă un răspuns

