Interviu Kim Nam Gil

Gata!Am reusit sa traduc si primul interviu pe care Nam Gil l-a dat dupa iesirea din armata (si din cate stiu eu si singurul scris). Acesta a fost sustinut in Japonia.

33d0658b4710b912faa8410dc3fdfc039345221d

Este a doua oara cand serialul Red and Black (Bad Guy) este difuzat in Japonia, ceea ce il face si mai popular. Cum te simti in legatura cu asta?
Succesul nu mi s-a urcat la cap inca. Sunt extrem de recunoscator celor care urmaresc serialul si isi dau seama de munca grea depusa pentru a-l filma.

Care a fost cea mai dificila parte in portretizarea personajului Shim Geun Wook?
„Razbunarea” lui Geun Wook este ideea principala a serialului si, pentru mine, partea cea mai grea de pus in scena deoarece nici un personaj nu castiga simpatia publicului cand are ganduri asa diabolice. Cu toate acestea, eu trebuia sa il fac placut audientei. La inceput mi-a fost foarte greu deoarece plotul si povestea trista din copilarie nu erau de ajuns sa convinga audienta ca razbunarea era oarecum meritata. Asa ca am rugat regizorul sa bage cat mai multe scene din trecut, de cand Geun Wook era copil pentru a construi un motiv plauzibil pentru razbunarea lui.Insa incet incet m-am obisnuit cu personajul si a devenit a doua mea natura.

Geun Wook este un personaj care se raporteaza ,aproape in tot ceea ce face, la trecut datorita traumei care a suferit-o pe cand era copil. Ai si tu amintiri dureroiase din copilarie?
Nu tocmai. Pentru unii exista acele amintiri dureroase din trecut care te prind ca intr-o capcana si nu te lasa sa iti vezi de viata normal, sa privesti in viitor. Geun Wook e unul dintre ele. Insa eu sunt tipul de persoana care uita pe masura ce timpul trece asa ca nu am amintiri de genul asta.

61903_10151304432396480_5140607_n

Scenele romantice pe care le-ai avut cu cele trei femei frumoase din productie au fost subiectul cel mai discutat in Japonia saptamanile astea. Este vreo scena de care iti amintesti in particular?
In primul rand, scenele cu Tae Ra, in special sarutul din lift. Secventele pe care le-am filmat cu ea erau provocatoare pe cand in cele cu Jae In era vorba mai mult despre o intelegere a sufletelor, fara cuvinte. Contrastul a fost foarte clar, dupa parerea mea.

Crezi ca esti genul de barbat grijuliu sau pasional?
Cred ca asta depinde si de cealalta persoana. Insa eu nu sunt deacord cu niciuna dintre ele. Intr-o relatie este bine sa fi undeva pe la mijloc.

Ce poti sa ne mai spui din spatele scenei?
Trebuie sa recunosc ca am avut o dublura.In scena cu skydiving,cel care s-a aruncat din elicopter si a aterizat pe yacht nu eram eu, ci dublura mea.

Vroiai sa filmezi chiar tu scena aia?
Da! Chiar am primit antrenament inainte de filmari. Insa cu vreo trei minute inainte de saritura tot imi spuneam „Fi barbat!” dar cand sa ma impinga instructorul am inceput sa urlu „STAAAAATI!” si am renuntat (rade) ( =))))))))))))))))))) )

592ed91b9d16fdfa5681711db48f8c5496ee7b92
Pe care parte a povestii crezi ca trebuie sa isi focalizeze atentia cei care urmaresc serialul?
Cred ca in Bad Man este vorba despre cum lucrurile din trecut iti pot influenta foarte mult viata. De asemenea serialul pune accentul pe importanta familiei, a sperantei si a iubirii, trei lucuri de care Geun Wook avea foarte mare nevoie dar care ii lipseau.

Te-ai intors in sfarsit, dupa o perioada de doi ani in armata. Care a fost programul tau acolo?
Am trait ca un om normal. Ma trezeam la 9 munceam pana la 6, dupa care plecam acasa. Foarte diferit de viata pe care am dus-o ca actor.

Pe tot parcursul acestor ani tot asa slab ai fost?
Nu, am fost chiar putin gras inainte. Stiti care a fost primul lucru pe care agentia mi l-a spus cand m-am intors? Ca trebuie sa slabesc (rade)

Ce faceai in timpul liber, dupa ce terminai programul?
Stateam cu familia acasa sau mergeam impreuna la cumparaturi. Baiatul rau este un familist convins de fapt (rade)

73538_10151297226021480_1539058320_nSa intelegem ca relatia ta cu parintii tai este una buna?
Da si sper sa fie mereu asa.

Ai venit din nou in Japonia dupa 2 ani jumatate. Ce parere ai acum despre tara , dupa o absenta asa lunga?
Imi plac foarte mult cladirile si strazile de aici.Peisajele sunt la fel de frumoase ca inainte. Si, sincer sa fiu, nu ma asteptam la un numar asa de mare de fani care sa ma intampine la aeroport. M-am simitit extrem de bine cand i-am vazut.

Cum ai caracteriza fanii japonezi?
Sunt foarte primitori. Nu isi schimba preferintele prea repede si sunt din toate categoriile de varsta, spre deosebire de Coreea unde fanii mei sunt mai mult tineri. Sunt foarte recunoscator pentru asta.

486938_10151297226201480_85847124_nFanii japonezi sunt curiosi depre cum arata femeia ideala pentru tine. Ai putea sa ne dai un raspuns?
Inainte, pe cand eram foarte tanar, credeam ca femeia ideala trebuie sa aibe anumite caracteristici insa acum cred ca am nevoie de o femeie care sa ma inteleaga deoarece slujba mea ca actor poate fi un lucru dificil pentru ea. Asta este singura cerinta. Pentru un actor sa aiba o relatie stabila poate fi un lucru foarte dificil.

Multi fani te considera un barbat stilat si chic. Este un stil anume pe care il preferi?
(rade) Probabil nu o sa credeti dar stilul pe care il prefer este cel casual. Probabil fanii japonezi considera ca sunt stilat datorita imaginii din Bad Guy unde port de cele mai multe ori costum. In viata personala stilul asta consider ca nu mi se potriveste. Regizorul era foarte derutat deoarece fara mustata nu eram de loc potrivit pentru rolul lui Geun Wook, paream mult mai imatur. Asa ca a trebuit sa las mustata sa creasca ceea ce m-a schimbat semnificativ.

Ai un anumit rol pe care vrei sa il joci in viitor?
Nu am nimic clar in minte deocamdata.

Un mesaj pentru fanii japonezi?
Va rog sa nu va schimbati niciodata. Chiar apreciez colaborarea dintre Japonia si Coreea pentru serialul Bad Guy. Va multumesc din suflet!

603945_10151297225756480_1662511880_n

Ok! Cam atat pentru astazi! Probabil ca maine am sa scriu si despre cele trei filme. V-am pupat :*.

10 gânduri despre „Interviu Kim Nam Gil

  1. ai pus cateva dintre cele mai frumoase poze si ma bucur si de interviu. Kim Nam Gil e unul dintre actorii mei preferati pentru ca nu e doar o imagine, e viu, e inteligent si cu mult bun simt. multumesc!!!!!

  2. Multumesc pt interviu!!!
    Dar cum se face acolo armata?decat pana la la ora 18? se pot duce acasa sa stea cu familia?la noi stateau militarii cu militarii si familia se ducea in vizita la ei….

    • cu mare placere!
      Din cate stiu KNG a fost un caz mai special deoarece a trecut cu mult de varsta medie si nici sanatatea nu ii era perfecta. Prin urmare el nu a facut armata in adevaratul sens al cuvantului ci doar a lucrat in folosul comunitatii. Adica munca de zi cu zi a unui om total normal. (cu toate ca imi imaginez ca era o munca in interiorul armatei, undeva pe la birou probabil).

      • Asa mai inteleg si eu :))….Eu credeam ca toti se duc acasa dupa ora 18 d’aia am intrebat ca mi se parea ciudat …
        Uite asa am scris si eu primul mesaj cu toate ca te citesc de la inceput de cand a inceput giuvaerul pe tvr1 si cautam disperata informatii despre serial si am dat de tine:D!
        Multumesc pt raspuns!

  3. Multumim pentru acest interviu Lila….inca o data Kim Nam Gil nu se dezminte…scurt si cuprinzator…raspunsurile lui sunt scurte si la obiect, dar care pot lasa loc de interpretari… parerea mea este ca Kim Nam Gil este un tip foarte greu de „citit”…e un suflet profund, greu de inteles si dificil de multumit….este un singuratic(cu toate ca el vrea sa se inteleaga altceva) si nu cred ca-si va gasi foarte curand jumatatea….:D
    In majoritatea pozelor de dupa armata se citeste pe chipul sau o ingrijorare, o tristete si o melancolie, ceea ce arata ca il framanta ceva, are o povara pe suflet…:(

    • Si mie mi se pare ca nu arata deloc la fel de sanatos ca inainte. El insusi a declarat ca starea lui de sanatate nu e tocmai buna.
      Eu sper sa revina din nou la veselia care i se potriveste de minune. Pare ca s-a maturizat foarte mult in „armata”. Sa ii vedem noul proiect…

Lasă un răspuns

