Kpop playlist 1 + Craciun fericit!!!!!

A venit Craciunul!!!!! Este pur si simplu sarbatoarea mea preferata din an, si deja simt cum toata bucuria din lume mi se cuibareste in suflet.

Mama e ca intotdeauna la bucatarie si eu deja simt mirosul de cozonac proaspat, bradul e tot numai lumina iar colindele…imi dau o stare de bine si de impacare cu mine insami.

Asa ca am sa incep acest articol prin a va ura un

CRACIUN FERICIT!  

alaturi de cei dragi.  Daca norocul nu este de partea voastra iar cei dragi sunt la ceva (mai multi) km distanta nu ezitati sa ii sunati si sa le spuneti cat de mult ii iubiti.

Si acum sa trecem la K-pop! Ideea (foarte buna de altfel) mi-a dat-o Marcela si am zis sa o pun in aplicare avand in vedere ca muzica este ESENTIALA in viata mea. Asa ca de acum la sfarsitul fiecarei saptamani am sa va prezint noile melodii aparute in K-pop si am sa va spun si umila mea parere despre acestea.

Acum fiind primul articol am sa pun o lista cu playlistul actual din telefonul meu (unul „nou” de altfel deoarece le-am downloadat acum vreo 4 zile). Haideti sa incepem!

1) 5tion (se pronunta ocean) – 24/7

Melodia asta imi place de foaaarte mult timp asa ca atunci cand am „redescoperit-o” in calculator, am trimis-o frumusel pe telefon. E extrem de frumoasa iar vocile celor de la 5tion sunt … miere lichida: atat de dulci si calde. Va recomand de la 5tion si: More than words si I miss you. (de fapt recomand tot albumul =)) )

2) A-Jax – 2MYX (nu am nici cea mai mica idee cum se pronunta)

Ooook….am luat aceasta melodie deoarece este nou nouta in lumea k-pop insaaaa nu este ceva care sa ma atraga in mod special. De fapt baietii astia canta despre cat de jerks sunt ei. In afara de refren care este foarte catchy nu prea exista ceva care sa ma atraga in melodia asta…

3) Alex Chu – Can’t go on my own

Ok! in caz ca nu stiati eu sunt COMPLET dependenta de Alex. Daca ar trebui sa ascult doar un singur artist toata viata mea el ar fi. Can’t go on my own este doar una din cele 12 melodii are lui care le am la momentul actual in telefon. Fiecare secunda din fiecare melodie a lui e aur curat. Ii ador vocea, comportamentul si genul muzical. Cred ca are cea mai frumoasa voce masculina pe care am auzit-o! Sunt convinsa ca omul asta si cand zice „fa-mi o cafea” e adorabil =)) Alex, marry me!

4) B.A.P – Stop it

Imi plac baietii, imi place videoclipul si melodia. Dupa melodii foarte ciudate =)) ca Warrior si No mercy (No no noooooo no mercyyyyyy :-„) au venit cu un nou concept pe care eu il ador. Cel putin melodia asta a prins foarte bine la mine.

5) B1A4 ( before ) – Tried to walk

In general mi-au placut melodiile de la B1A4 si Tried to walk nu a fost o exceptie. Un videoclip bunicel, versuri care au sens iar beat-ul este foarte bun. Per total o melodie foarte reusita!

6) C- Clown – Far away Young love

Ei bine cu melodia asta am o relatie de ura-iubire. In primul rand titlul e ridicol iar personajul princiapal din videoclip are o cantitate ENORMA de eyeliner la ochi! Videoclipul in sine e telenovelistic (omule esti sado-maso de tot umblii pe langa cei doi porumbei? ai doua posibilitati: 1) dispari de acolo si cauta-ti alta fata 2) spune-i omule ca o iubesti! si ca prietenul ei o inseala! are you stupid?!?!  )  iar vocea e super… computerizata in unele parti INSA melodia in sine este foarte buna si catchy. Asa ca am sa continui sa o ascult!😀

7) D- unit – Luv me

Un alt cantec „proaspat” pe piata K-pop. Videoclipul e cel putin…ciudat. Mi se pare mie sau industria K-pop o ia razna? Baietii devin tot mai cute si…girly iar fetele sunt „rele” si…agresive. Imi place mult dansul la melodia asta insa nu e una din preferatele mele…

8) FT Island – I wish

Mai trebuie sa spun ca ador FT Island? Hongki aici e asa de draguuuuut! E una dintre melodiile pe care pot sa dansez si sa cant din toate puterile… in timp ce arat ca un copil de 3 ani. Dar pur si simplu iubesc melodia asta! Iar vocea lui Hong Ki e unica!

9) Jelly Christmas – Because it’s Christmas

E un proiect special in care membrii a mai multor trupe s-au reunit pentru a canta melodia asta. LOVE IT! E asa… „craciunoasa” =))

10) Joo & Leeteuk – Ice Cream

Una din melodiile mele PREFERATE la momentul actual! Videoclipul e o cutosenie iar versurile sunt hilare =)) Iubesc iubesc iubesc melodia!

11) Lunafly – Clear Day Cloudy day

… de cand am auzit primele acorduri baietii astia au fost 10/10. Cu siguranta vor ajunge printre preferati! Probabil melodia care imi place cel mai mult acum. Baietii nu sunt extraordinari de chipesi insa intrec cu mult majoritatea „idolilor” in talent ! Am pus ochii pe ei! Gata de acum va urmaresc fiecare pas :D!  Avem si versiunea in engleza

12) Nicole – Lost

Foarte dragut videoclipul! Iar melodia asta mi-a devenit din ce in ce mai draga. La inceput a fost…aiurea, apoi a fost mediocra, apoi bunicica iar acum imi place! =))

13) Smash – I’ll protect you

Chiar daca versurile nu au nici o noima…melodia e chiar buna. Imi place vocea tipului de la minutul  1:05 in special. Iar porecla unuia dintre membrii eJerry =)) (0:06)

14) Sunny Hill – Cold day / Goodbye to romance

(vocea lui e… superba)

Alaturi de Lunafly, Sunny Hill au fost o adevarat revelatie! Nici nu pot sa va spun cat de mult imi plac melodiile astea! De fapt Sunny Hill au avut mereu melodii frumoase si pline de inteles! Le-am luat in vizor! =))

15) Yang Yoseob – Caffeine

Melodia asta a fost pentru mine una dintre acelea pe care pe masura ce le asculti iti plac tot mai mult! Imi place refrenul si versurile sunt ok. Dar am o nelamurire: de ce omul ala are o inima ASA MARE SI GREA SI… LUCIOASA? =)) A da! Si „GONGI” acela e hilar =)) Nu pot sa nu ma gandesc la gandaci =)) Dar oricum e o melodie foarte buna!

16) ZE:A (din nou habar nu am cum se pronunta) – Beautiful lady

Din nou, una din melodiile mele preferate la momentul actual! Videoclipul e foarte dragut si te va face sa zambesti fara sa vrei!

17) CN Blue – Sweet Holiday

Puteau sa lipseasca cei de la CN Blue? Cum e vacanta ce alta melodie ar fi fost mai potrivita decat Sweet holiday

Cam atat a fost pentru saptamana asta! Nu uitati sa imi spuneti care sunt preferatele voastre de aici sau daca ati gasit ceva ce va place. V-am pupat! :*

Sarbatori fericite!!!

8 gânduri despre „Kpop playlist 1 + Craciun fericit!!!!!

  1. Anneyong, Lila! Multumim pentru urari🙂 si speram sa ai si tu parte de cele mai frumoase momente alaturi de cei dragi de sarbatori. Craciunul chiar e o sarbtoare de suflet si pentru suflet. Unde mai pui ca sunt si cadourile care uneori ne insenineaza ziua, saptamana, luna sau poate tot anul(pana la Craciunul urmator :)) pentru ca sa le pastram apoi pentru tot restul vietii ca amintiri dragi. Era frumos daca aveam puuuutina zapada de Craciun, dar eu tot timpul reusesc sa fiu putin nemultumita🙂 haha Poate de Anul Nou! O sa va doresc de pe acum tuturor un An Nou cat mai frumos cu putinta.
    Eu, (probabil ca multi altii:D) ti-am citit si ascultat postul de aseara, insa nu am reusit sa-ti las un comentariu.
    Deci, sa incepem… in primul rand ideea mi se pare interesanta, mai ales ca ai combinat genurile muzicale (eu astept si o trupa K-Indie pe-aici :D) Si au iesit o gramadaaa de melodii. Mi-a luat ceva pana le-am ascultat pe toate. Cateva dintre ele le si stiam(e drept putine) asa ca o sa vorbesc doar de cele pe care nu le-am auzit pana acum. Asaaam melodia care mi-a placut cel mai, cel mai, cel mai mult a fost Lunafly -Clear Day Cloudy Day (varianta coreeana). Dupa ce am ascultat-o am spus: ”MUST HAVE!” cu toate ca memoria telefonului meu e plina si nu mai stiu ce sa sterg si ce sa las. Adevarata drama!. Si melodia ”crăciunoasă” (still laughing! :))) a fost cu adevarat ”crăciunoasă”, iar Ice Cream mi s-a parut tare simpatica. In plus cred ca m-am decis in sfarsit sa-mi iau si eu ceva melodii mai vechi ale celor de la 5tion:D Cam astea ar fi cele care mi-au placut cel mai mult. Sper ca n-am uitat nimic. Multumim pentru playlist, pe care eu una l-am ascultat bucuroasa:D Il asteptam si pe urmatorul!
    P.S. Alex pare in videoclipul asta, unul dintre invitatii de marca de la ”Copiii spun lucruri trasnite”😀 E un adorabil!
    Sweeet holidaaaaaaaaaaaaaaaaay!

  2. Craciun fericit Lila! Imi place la nebunie noul aspect al blogului!
    Acum pot si eu in sfarsit sa comentez. Imi place foarte mult ca postezi destul de des.
    Preferatii mei de aici sunt: Lunafly care sunt extraordinari, ZE:A (cred ca se citeste zeh~ah) si sunny hill. Pe toti i-am ascultat pentru prima oara si m-am indragostit pana peste cap. Alex Chu e deja dragoste veche adica de cand ai scris prima data despre el.
    Cel mai aiurea cantec mi se pare cel de la AJAX. Ai un mod de a te exprima unic! Si multumesc pentru ca ai luat in considerare ce am spus.
    Sarbatori fericite!
    A! Mai am o intrebare: Chana e Luciana?

  3. Annyeong~!

    Numele melodiei formatiei A-Jax se citeste „to my ex”…nu era chiar greu de ghicit:D. kkk

    Aaand, B1A4 nu se citeste „before”, ci „B one A four” (B si A citindu-se ca primele litere ale alfabetului in engleza, dar cred ca nu mai e nevoie sa mentionez asta).

Lasă un răspuns

