Kpop playlist 2

Ce repede a trecut saptamana! Sper ca ati avut un Craciun minunat! A da! Mai sper ca 2013 sa nu fie un an ghinionist pentru voi ci unul plin de impliniri, bucurii si … sanatate (stiti cum se spune: e mai buna ca toate).

Si acum sa trecem la noutatile aparute in lumea K-pop saptamana asta (+cateva melodii care le-am descoperit si mi-au placut in mod special).

1) Ailee – My grown up Christmas list

Varianta in engleza:

Ailee are o voce minunata! Prima melodie pe care am auzit-o de la ea a fost Heaven care pur si simplu m-a lasat cu gura cascata. (o recooomand!) Melodia asta este una specifica Craciunului si eu una o iubesc! Imi place putin mai mult varianta engleza pentru ca 1 bineinteles o inteleg si eu si 2 are versuri mai frumoase.

2) 2BIC (uhm…cum se citeste asta?!) – Did you forget everything?

Inceputul este foarte bun si as putea sa spun ca per total melodia este foarte…sensibila si frumoasa. Dar uneori am impresia ca vocea interpretului este putiiiiin fortata (mai ales spre sfarsit). Oricum cand am auzit pt prima data refrenul de la 0:30 m-a castigat complet!

3) December – I miss you / Don’t go

Am ales cele doua melodii care imi plac cel mai mult din noul lor album The last legacy, dar recomand intregul album! In primul rand ador numele formatiei. Trebuie sa recunosc totusi ca I miss you ramane preferata mea. Don’t go are un videoclip acceptabil, nimic iesit din comun, insa ceea ce ma deranjeaza este ca regizorul a evidentiat si mai mult diferenta de inatlime (mica) intre cei doi membrii suindu-l pe cel inalt pe o masina inalta si pe cel micut pe una joasa! Care e logica?!

4) Girls’ Generation – Dancing Queen

Este un remake dupa Duffy -Mercy. Cantecul imi place, este foarte catchy insa nu sunt DELOC fana SNSD.Nu stiu de ce…Poate pentru ca nu suport formatiile care au 234567890 de membrii (2 cu talent si restu de fatada…sau unu – doi faimosi (in cazul de fata Yoona) si restul anonimi.) Videoclipul este foarte colorat, antrenant, insa ce e astaaaa 1:40?!?! Uite de-aia prefer sa ascult trupe de baieti!

5) Han Sun Hwa & Young Jae – Everything Is Pretty

Astia doi sunt o CUTOSENIE si la fel si videoclipul! M-am indragostit imediat de melodie! Foartee draguta! Si fata imi aduce oarecum aminte de Han Ji cand zambeste! As putea sa spun ca e varianta de saptamana asta a lui Ice Cream.

6) Jea & Jung Yup – Let’s hug

Iubesc melodia! Vocile se impletesc armonios, cantecul curge foarte frumoas si versurile sunt placute (din pacate nu am gasit un videoclip cu subtitrare engleza). Sa nu mai spun de titlu care e delicios ^.^

7) Standing Egg – Everyday with you

Fata asta are o voce care iti taie respiratia! O alta melodie care imi place foarte mult. Standing Egg =))

8) Junsu – Thank U for

Mie imi place mult mult mult de tot Junsu! Este preferatul  meu din JYJ! Melodia asta este asa deeeeee …. „bine-dispunatoare” =))  Daca ar fi sa aleg preferata mea din cele care au aparut saptamana asta Thank U for ar fi aceea!

Cam astea au fost cele noi noute! Acum trecem la cele care mi-au mai aparut in cale =))  (nici ele prea vechi)

9) LUNAFLYYYYYYY – One more step

Varianta engleza:

Omuletii astia trei sunt preferatii mei la ora actuala. Nu e superb cum varianta live suna LA FEL DE BINE ca cea standard?! Melodia asta ma face sa ma simt ataaaat de bine chiar daca am o zi proasta. Vad ca baietii sunt foarte destepti si pt toate melodiile lor pun si varianta in engleza. Eu le doresc sa se lanseze si international pentru ca sunt…one of a kind! Hwaitiiiiiiing Lunafly! ***fangirling***

10) Morrie – Don’t send this song to others

Melodia asta este atat de linistitoare si de…frumoasa. Si titlul este epic! Probabil cel mai bun pe care l-am vazut la o melodie!

11)  Sunny Hill – 3OUT

O melodie foarte…”jucausa”. Este perfecta pentru dimineata cand fac curat prin casa =))

12) Nell – White Night

Melodia asta m-a obsedat toataaa saptamana! E PREA BUNA! Probabil dupa ce o ascultati pentru prima data nu va veti da seama insa sigur va va suna in cap zi si noapte refrenul! Chiar daca videoclpul e cam greu de inteles melodia este de 10/10!

13) Noel – Bandage

Noel este extraordinar! Melodia asta mi-a placut dupa primul minut ascultat! De fapt tot ce e cantat de domnul mai sus mentionat este de o frumusete aparte!

14) Yoseob & Eunji – Love Day

Melodia asta a fost dragoste la…prima ascultare =)) Este foarte draguta si are niste versuri hilare. O iubesc! Uhm…domnu’ Yoseob sa inteleg ca… ladies first?

15) Zia – Even if you forget me

O melodie sensibila, as putea spune trista dar foarte frumoasa! Noroc ca nu am dupa cine sa plang si pot sa o ascult in voie😀.

16) Hot Potato – Pillow

Un videoclip foarte bun si cu inteles! In K-pop arareori intalnesti un videoclip pe care sa il intelegi cap – coada. Si melodia este la fel de buna!

17) Afrodino – Chameleon

De fapt asta este o melodie noua insa am uitat sa o introduc in prima parte. Chiar daca videoclipul e putin.. ciudat el are totusi un inteles si iubesc cum el, dupa ce fata pleaca, ramane fara acele „tatuaje” prin care el o imita si sustinea in tot ceea ce ea facea. Imi place conceptul si melodia este buna! Imi place in mod special refrenul.

Cam atat pentru saptamana asta! Sper ca in urmatoarele doua – trei zile sa postez si despre cele trei filme. Ce melodii v-au placut in mod special? Aveti anumite recomandari? Astept si parerea voastra!

P.S: Cingu multumesc pentru recomandari! ( Morrie – Don’t send this song to others,  Sunny Hill – 3OUT ,   Noel – Bandage , Zia – Even if you forget me , Hot Potato – Pillow ).

Un gând despre „Kpop playlist 2

  1. Hello! Am intarziat cu reactiile la postul asta dar speram sa ne ierti, Lila!😀
    Si de data asta am o favorita: Nell – White Night. Le-am ascultat pe toate, dar asta mi se pare tare frumoasa.
    De la anteriorul Kpop playlist am ascultat de-o gramada de ori Lunafly – Clear Day Cloudy Day si sunt exceptionali. Nici One More Step nu se lasa mai prejos si am mai ascultat o melodie de-a lor foarte buna: Seeing you or missing you. Asam, in plus Ailee mi-a placut foarte mult si Han Sun Hwa & Young Jae – Everything Is Pretty, Yoseob & Eunji – Love Day si Junsu cu al lui Thank you for.
    Si din nou asteptam playlistul urmator🙂
    P.S. Ma bucur ca le-ai pus aici! ^_^

Lasă un răspuns

