Kim Nam Gil … are o prietena?

Oook! Planuiam sa scriu la sfarsitul saptamanii insa stirea asta merita spusa!

Se presupune ca Nam Gil si frumusica Jang Nara se intalnesc. Asta ar fi o veste extraordinara! In primul rand pentru ca actrita imi este foarte simpatica (o urmaresc acum in School 2013) si in al doilea rand pentru ca KiNG n-ar mai fi un singuratic morocanos! =))

Cum am dazt peste veste? Dupa cum am spus, la momentul actual urmaresc serialul Scool 2013 (sunt la episodul 3 si este destul de bun, mai ales ca dragutul din rolul principal a jucat si in Secret Garden si chiar am vrut sa il vad intr-un rol mai important)

2108742592_09520761_7_7 (despre el vorbeam: Lee Jong Suk)

Unul dintre ceilalti „studenti” ai serialului a anuntat pe twitter ca a Nam Gil a vizitat platoul de filmare, a adus prajituri si suc pentru … a sarbatori succesul pe care Jang Nara l-a avut la Drama Awards, postand si o poza impreuna cu acesta.

20130101_1357040452_56182000_1

Bineinteles lumea media a explodat: ce Dumnezeu cauta Nam Gil acolo cand inainte nu a dat nici cel mai mic semn cum ca ar fi un prieten apropiat al actritei? Smecherul asta…

BINEINTELES ca agentia actritei a negat totul ca doar deh nu cumva sa ii supere pe fanii obsedati. Insa mie mi se pare cel putin suspicios =)) Adica nu te duci sa sarbatoresti pe cineva cu care nu ai avut nici o legatura in trecut doar de dragul…prieteniei (care nici nu exista) cum agentia tot incearca sa ne convinga.In definitiv si agentiile lui Hyun Bin si a actritei Song Hye Kyo au negat, si aceeasi a fost situatia si in cazul cuplului din QIM.

Astept vesti bune!😀 (plus ca sunt de aceeasi varsta)

201301012256148310_1

5 gânduri despre „Kim Nam Gil … are o prietena?

  1. draga mea, la Rain s-a confirmat, se intalneste sigur cu Kim Tae Hee dar in ceea ce priveste Kim Nam Gil totul s-a infirmat si a ramas la nivel de gustarica trimisa celor de la School 2013 …

    • Rain se intalneste cu KIm Tae Hee?! Ce draguut!
      Eu totusi sper ca stirea sa fie adevarata. Deocamdata cei doi „indivizi” nu au declarat nimic😀
      S-a infirmat totul si in cazul Hyun Bin & Song Hye Kyo insa adevarul era ca cei doi se intalneau, la fel si pentru cuplul din Queen In Hyun’s man. Si multi altii. Poate vreau eu prea mult ca ei doi sa fie impreuna…

  2. Ar fi super sa fie adevarat! E foarte draguta actrita cu toate ca eu habar nu aveam de ea!
    Asteptam…Daca nu e ea alta tot trebuie sa fie! Doar nu o sa fie singur pentru totdeauna!
    Plec sa citesc ce ai mai scris Lila!

  3. Vesti interesante, Lila! Si foarte neasteptate! Pacat ca nu prea pare sa se confirme nimic. Peste tot se spune ca agentia ei a infirmat totul😦 Oricum Jang Nara e adorabila. Nici eu n-am vazut-o in vreun film dar sunt sigura ca am mai dat de ea candva, pentru ca-mi suna si numele destul de cunoscut. Asteptam…😀

Lasă un răspuns

