K-pop playlist 3

Saptamana asta avem o gramadaaade noutati! Haideti sa incepem:

1) GLAM – Party (XXO) / I like that

OOOk! GLAM este un nou grup de fete format saptamana asta. Dupa cum am spus si acum doua saptamanii lumea K-pop pare ca o ia razna: baietii sunt din ce in ce mai draguti (efeminati) iar fetele vor sa para din ce in ce mai dure. Mesajul primei melodii este clar si nu cred ca mai trebuie sa comentez nimic. In schimb cea de-a doua pare sa aiba un mesaj destul de ok: daca esti singur si parasit de prieteni/ iubit/ parinti nu trebuie sa devii emo…Nu pot sa spun ca ma incanta noul grup…Oricum a doua melodie e hilara (si videoclipul la fel!).

2) SNSD – I got a boy/ Lost in love

Daca saptamana trectua a fost lansata doar melodia Dancing Queen, saptamana asta fetele au venit cu … tot albumul (I got a boy). Prima melodie nu este exact ce ma asteptam de la SNSD…si nici nu prea imi place. Are unele parti foarte catchy insa…Pe de alta parte Lost in love imi place destul de mult si probabil este melodia mea preferata din album.

3) Baek Ji Young – Hate

O melodie care imi place foarte mult! Videoclipul este foarte bine filmat, iar fata asta are o voce foartee buna! Si versurile sunt foarte frumoase! 10!

4) Brit (Brothers in this time) -Goodbye yesterday

Imi place cum partea instrumentala se impleteste FOARTE BINE cu vocile lor! Si cum este un grup nou este destul de promitator din punctul meu de vedere. Melodia nu e deloc rea!

5) Kim So Jung – Beautiful love

Probabil melodia preferata din cele care au aparut saptamana asta! Pur si simplu o ador! As asculta-o 24/24!

6) Jang HyunSeung – A year ago

Videoclipul si melodia se potrviesc perfect titlului! Nu mai avem personaje ci exact cei ce canta isi amintesc de anul ce a trecut! Dupa Beautiful Love ea urmeaza in clasament!

Acum sa vedem ce mai avem pe langa cele noi:

7) ALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEX – A day you left

Am dat peste melodia asta total intamlpator insa acum o a-d-o-r! Nu incep iar sa il laud pe Alex ca nu mai termin…Oricum raman la parerea ca omul asta are cea mai frumoasa, linistitoare si … extraordinara voce pe care am auzit-o!

8) Seo In Guk & Eunji – All for you

O melodie foarte buna! Mi-a placut melodia lui Eunji de data trecuta asa ca am mai cautat una! Imi place atat de mult ca zambeste tot timpul! Plus ca si individul e simpatic foc!

9) Ailee – Evening sky

IUBESC melodia asta! Cred ca nu sunt singura care uneori, cand vine seara e cam trista. Nu stiu de ce…simt ca ceva nu e in regula. Mai ales daca sunt singura. Superba melodie, Ailee!

10) Epic High & Lee Hi – It’s cold

WOW! Melodia asta imi place la nebunie! Atat versurile cat si modul in care vocile se impletesc este perfect!

11) LUNAFLYYYY – How nice would it be / Super Hero (varianta engleza)

M-am indragostit iremediabil de trupa asta! Pot sa spun ca , acum (si probabil si in viitorul foarte indepartat), este preferata mea. Fiecare melodie de-a lor parca e facuta special pentru mine atat de mult imi place! Alt lucru care face trupa asta perfecta este ca la fiecare melodie au varianta engleza! Alex & Lunafly fightiiing!

12) Raspberry field – Have you seen?

Videoclipul este atat de simplu si totusi transmite emotiile ATAT DE BINE iar melodia este  atat de frumoasa! Nici nu pot sa spun cat de mult imi place! Plus ca versurile chiar au un sens si nu sunt aruncate acolo!

13) Sam Carter (Lunafly) & Megan Lee – Love sick

Cand am dat peste melodia asta reactia mea a fost „A! Micul britanic din Lunafly!!!!!!!!!!!”  Dupa aceea: „WOW!Melodia asta suna angelic!” , urmat de „GEET OUT OF MY HEAD I WISH I CAN FORGEEET YOUUUUUU” in timp ce merg pe drum si apoi „D-E   C-E    E     A-S-A    S-C-U-R-T-A?!?!?!” => sunt pur si simplu obsedata cu ea

14) SE7EN – I’m going crazy 

Imi place videoclipul foarte mult! Felul in care este filmat este unic! Un alt lucru dragut este ca cei doi sunt un cuplu si in viata reala ^.^ Anul asta au facut 10 ANI IMPREUNA!!! Deci se poate… Melodia chiar imi place!

15) Sunny Hill – Is the white horse coming?

Totul la melodia asta e hilar! =)) De la titlula videoclip si apoi la versuri CARE INSA ascund un adevar mareeee! Refrenul e foarte catchy! Cu toate ca prefer stilul recent a lui Sunny Hill imi place ca toate melodiile lor au un inteles!

16) Epik High & Taru – 1 minute 1 second

Ador ador ador melodia asta! Refrenul este pur si simplu PER-FECT! Bomboana de Taru (pe care am inceput sa o ascult datorita lui cingu! komao!) si Epik High au facut un duet extraordinar!

Cam atat pentru saptamana asta! Nu uitati sa imi spuneti parerea voastra si sa imi recomandati anumite melodii care va plac daca vreti! Ne „vedem” saptamana viitoare cu un nou playlist. Pana atunci poate ca am sa postez despre alte trei filme! V-am pupat :*

 

 

 

2 gânduri despre „K-pop playlist 3

  1. pot spune de SNSD k au revenit in forta
    chiar dak melodia I Got a Boy este mai mult un remix dupa parerea mea
    este super si merita ascultata
    Seo In Guk & Eunji cu mel All for you hmm.. ce pot spune sunt foarte dragutzi si mi-au plakut in drama reply 1997
    super articol
    si HWAITHING❤

Lasă un răspuns

