K-pop playlist 4

Am revenit cu un nou playlist! Saptamana asta am fost putin ocupata, insa acum e totul ok.

Let’s start! Bineinteles cu melodiile noi aparute!

1) Kim Jae Joong (JYJ) – One Kiss

Stiu ca baiatul are muuuuuuulte fane, insa eu nu reusesc nicicum sa fac parte din grupul ala…nici macar putin. Nu pot sa spun ca m-a impresionat in mod special melodia…insa e de apreciat ca s-a straduit sa cante putin in engleza. Uhm…cam atat  :D

2) Boyfriend – Soulmate

Boyfriend au revenit cu un nou album : Janus. Cred ca soulmate este melodia mea preferata din album insa per total este un album destul de reusit. Foarte draguta melodia si are si niste versuri foarte reusite.

3) Infinite H – Special Girl

Infinite H cuprinde doar doi membrii din formatia originala. Nu pot sa spun ca melodia nu e catchy… e chiar draguta. Insa videoclipul e =))=))=)) putin hilar. A da! Dansul de la refren (OOOOOuuuuu speciaaaaaal speciaaaaaal) e cel putin…ciudat. Si PREA MULT EYELINER!!! Dar imi place cantecul! Albumul se cheama Fly High.

4) VIXX (?!?!) – I don’t want to be an idol

Destul de buna melodia si pe langa asta spune si un adevar destul de mare.

5) Airplane – Pretty

E o melodie hmmm cum sa ii spun? „CLISEICA”? =)) Pe tot parcursul videoclipului am fost ceva de genu: vreau sa ii vad fața la fataaaaa! Si e ceva nou: „personajul principal feminin” nu e core! Dar melodia e 예쁜 (pretty)!

6) Egobomb – Ready to fly

Uhm…nu e deloc genul de muzica pe care eu il ascult deci nu am ce sa comentez.

7) Kim Sori – Dual Life

Melodia imi aminteste atat de mult de „dragele” melodii romanesti de acum! Plus ca videoclipul… e exact pe acelasi gen! WHAT?! Un mare NU. Nu vreau sa vad asa ceva si in K-pop.

8) Lady Jane – Hello

Foarte enrgica si catchy! Imi place destul de mult! Hello helloooooooooooooooooo😀

9) Lee Jeongmin (Boyfriend) – My Dear

Din melodiile nou aparute asta a fost preferata mea! Foartee frumoasa!

10) Nell – Words you shouldn’t believe

Inceputul melodiei IL ADOR! Vocea lui Nell este foarte buna insa…CE E CU FINALUL ALA?! Asa nu, Nell….

Si acum sa vedem ce am mai ascultat pe langa

11) Morrie – In My Pockets

Acum numai cand cineva imi spune de melodia asta ma simt mai vioaie =)) E asa dragutaaaa si te super bine dispune!

12) Coffe Boy – That’s nothing

Probabil va intrebati de ce e scrisa cu portocaliu. M-am hotarat ca de acum inainte melodia care mi-a placut cel mai mult in saptamana in care scriu playlistul sa fie cu o culoare diferita.😀 Iar melodia asta este clar V.I.S -ul saptamanii (very important song =)) ) Am gasit-o intamplator si m-am indragostit iremediabil de ea.

13) 316 – All About You

Foarteee linistitoare melodia asta! Este pur si simplu superba! A fost un rival veritabil pentru That’s nothing!

14) Taru – I Hope You Can Be

Cingu mi-a spus ca e melodia ei preferata de la Taru si m-a facut curioasa! Cu adevarat o melodie frumoasa! Komao!

15) Winterplay – I need to be in love

Imi place totul! De la titlu la artista si apoi la vocea ei minunata! Plus ca INTREGUL cantec este in engleza! Bravo!

16) Standing Egg – Keep Going

Dumnezeule! Ce cutoasenie de videoclip! Si acum inca ma intreb care dintre Keep Going si That’s nothing e preferata mea…Parca diminetile sunt mai frumoase cu melodia asta ca sunet de alarma.

Si incheiem cu un cantec nou nout de la Super Junior M care insa nu l-am pus la inceput deoarece nu este nici in core nici in engleza…insa e tot k-pop asai?

17) Super Junior-M – Break Down

Ca de obicei videoclipurile Super Junior nu sunt deloc spectaculoase (ca decor bineinteles). Melodia e ok insa nu ceva care sa imi atraga atentia in mod special.

Cam atat pentru saptamana asta! Favoritii vostrii? Astept parerea voastra! V-am pupat! :*

 

 

2 gânduri despre „K-pop playlist 4

  1. Sper să nu se supere nimeni, dar de data asta am ascultat cântecele aproape în ordinea inversă în care au fost puse🙂 Adică prima data le-am dat play la cele de la ”ce-am mai ascultat…”😀 Și, așa m-am îndrăgostit de melodii, care m-au liniștit și hipnotozat așa de tare că am dat replay:) A fost un V.I.S! (iar ai idei năstrușnice:)) Kumaoooo! Cred că That’s nothing și Keep going mi-au plăcut cel mai mult… și In my pockets și All about you(mulțumesc că mi-ai adus aminte de ea… am dat și eu de ea nu demult și e adorabilă:D) și I need to be in love. Hmm n-am uitat-o pe Taru:X:X:X (kumao!:*)
    Așaaam…le-am ascultat până la urmă și pe celelalte și câteva au fost chiar drăguțe.
    Mulțumiiiiim, Lila pentru cântecele astea superbe!
    Keep going! ^_^

Lasă un răspuns

