K-pop / K- indie playlist 5

OOOOk! Saptamana asta a fost cel putin NEBUNA in lumea k-pop. Au aparut O GRAMADA de melodii, unele foar-te bune! Se pare ca anul 2013 a inceput foarte bine pentru k-pop! Dar haideti sa trecem direct la…muzica!

Incepem, ca de obicei, cu melodiile nou aparute, melodii care mi-au adus un zambeeeet mare pe fata! De ce? Aflati imediat!

1) CN BLUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Baietii au revenit! Cu un intreg album (pe care bineinteles eu il ador). Cum nu am putut sa aleg doar o melodie, am ales 4 care imi plac in mod special😀

More than you (care probabil e favorita mea din album dooooar cu putin)

Man like me (foarteeeeee buna)

La la la (catchyyyy)

I’m sorry (in momentul in care o sa trec printr-o despartire stiu exact ce melodie o sa ascult :> mie cel putin imi place mult mult de tot!)

Sunt super mandra de voi baieti! Toate melodiile sunt foarte bune! Va RECOMAND albumul!

2) KIM NAM GIL – You don’t know

Si…ca sa lesin de tot, dupa ce am vazut ca CNBlue au un nou album, am aflat ca Nam Gil a lansat o melodie. Reallyyyyyyyy?

Dumnezeule! Cat poate sa fie de frumoas cantecul asta? De fiecare data cand il ascult ma cutremur de-a dreptul! Este iesit din comun de frumos si de…. nu am cuvinte! Mai ales refrenul! KiNG este cu adevarat talentat! SU-PERB! Una dintre cele mai frumoase melodii pe care le-am ascultat. Sa nu mai spun de versuri…

3) So Ji Sub & Younha – The excursion

Dap… e So Ji Sub! Si el a lansat o melodie sapt. asta!!! Cred ca am facut ceva bun saptamana trecuta de am primit atatea cadouri😀

Imi place mult de tot melodia! La inceput nu m-a atras foarte mult insa acum o iubesc! Rapp-ul lui SJS si vocea superba a lui Younha merg extrem de bine! Plus fluieratul ala = LOVE.

4) B.A.P – Rain Sound

O ououooooo! O alta melodie care pur si simplu m-a OBSEDAT in ultimul timp! Sincera sa fiu B.A.P este una dintre trupele din k-pop care imi plac. Iar „rain sound” este exact ce am asteptat de la ei! Li se potriveste de minune! Videoclipul e putin ciudatel…dar asta pentru ca nu il inteleg. Daca poate cineva sa mi-l explice…

5) 2Yoon – 24/7

O melodie foarte vesela si dinamica. Nu mi-a placut in mod special insa nu pot sa spun ca imi displace. E destul de ok!

6) Byul – Fermata

Superba melodia! Si byul cred ca inseamna stea! Imi place extrem de mult si cu siguranta va ramana in playlistul meu si in continuare!

7) Fwany – Monroe’s heels

Uhm…e drept ca melodia asta poate sa iti dea putina incredere in tine dar pentru mine e…nu.

8) J.Rabbit (=)) ) – Talkin’ bout Love

I think I’m in love with this song! Foarte linistitor! (cred ca am sa urmares si serialul al carui ost este (Flower boy next door) pentru ca joaca Park Shin Hye)

9) Kim In Young – I forgot to tell you…

Se pare ca saptamana asta numai melodii bune au aparut! I forgot to tell you e una dintre ele. Imi place foarte foarte foarte mult!

10) Monday Kiz – You & I

Nici nu mai stiu ca sa nu fiu repetitiva! Dar melodia chiar e buna…😀

11) Moon Hee Jun – I’m not OK

Uhm…baby it’s not ok sa ai o voce asa de computerizata… Pacat! Melodia ar fi putut fi chiar foarte buna. Si…ochi rosii? Really? Cam scary videoclipul.

12) NeverMind – Shooting Star

Baietii au debutat saptamana asta. Din pacate, melodia asta este tipul acela pe care ori o iubesti ori iti este total indifernta. Eu nu o iubesc…

13) Oak Joo Hyun – Hemostasis

De la primele acorduri de pian am stiut ca o sa imi placa enorm! Si asa a fost! Extraordinara! Pluc ca titlul este genial! Nu pot sa spun cat de mult imi placeeee!

14) Phantom – Dutch Pay

Ador cum pronunta dutch pay =))))) V.I.T asta-i cu „dedicatie” =)) Nu pot sa spun ca ador melodia dar nici nu imi displace.

15) Soul Cry- You Came Along

Love this song! Foarte armonios!

16) Speed – Luv Ya/ I do I do

Pana acum nu am stiut de baietii astia insa melodiile lor sunt cu adevarat bune. Cel putin Luv ya si I do I do m-au cucerit complet. Albumul se numeste Superior Speed si chiar il recomand.

17) VIXX – On and on

Uhm…am sa incep prin a preciza ca vidoclipul e ciudat rau. Si melodia e foarte…standard, daca intelegeti ce vreau sa spun.

18) Weeny – Leaning against the window

Of! Si melodia asta este foarte buna! Nu stiu cine e weeny dar stiu ca are o voce foarteee linistitoare!

Acum, as avea atat de muuuulte melodii pe care le-am ascultat saptamana asta si mi-au placut insa cum a fost o lista lungaaa cu cele nou aparute (si credeti-ma ca eu nu le-am postat chiar pe toate) am sa mai scurtez din asta.

19) Lunaflyyyyy – What’s your name?

Nu pot sa exprim in cuvinte cat de mult imi plac baietii astia. Cand ii ascult pur si simplu tot ce este in jurul meu dispare si am o stare de fericire totala.

20) Brother Su – It Was You 

Melodia asta a fost asa o revelatie pentru mine! Cred ca asta este una dintre cele mai frumoase si linistitoare voci masculine pe care le-am auzit! A-D-O-R melodia!

21) Dickpunks – Walk with me

Uhm…numele *aham* uhm e putin…adica e unic!😀 Dar vocile lor sunt bune!

22) Dot – Song Of Starlight

23) Raspberry Field – Can you?

Melodia asta ma face sa visez cu ochii deschisi! Este superba!Si ca sa fie mai perfecta decat perfectiunea, are si varianta engleza!

24) BIGSTAR – I got ya

Melodia asta ma face sa ma simt atat de bine (si videoclipul la fel). De fiecare data cand o ascult dau ma uit la videoclip zambesc fara voia mea ca o idioata! Parca e plina de fericire! Ar trebui sa se numeasca: Fericire la pachet! =))

25) Kim Jong Kook – Men Are All Like That

De cand vreau sa vorbesc despre cantecul asta! Imi place foarte mult chiar daca vorbeste practic despre cat de jerks sunt „namjaii”. Oricum vocea asta imi ia rasuflarea! Iar videoclipul e… one of a kind! P.S: Raspunsul perfect la melodia asta este: Miss A – I don’t need a man😀 =))

26) Lee Seung Gi – Return

Am toooot dat peste ea si pana la urma m-am decis sa o ascult! Verdictul: e superba! Numai sa ai rabdare! Si videoclipul este foarte reusit!

27) Kang Gyun Seong&As One – Love Is Coffee

Si incheiem cu o cutosenieee (chiar daca as mai fi avut multe de aratat😀 lasam pe data viitoare) !

Cam atat pentru saptamana asta! Astept si parerea voastra! Ne „vedem” duminica cu un nou playlist! Ca de obicei, probabil o sa fie un articol cu filmele pe care le-am vizionat pe la mijlocul saptamanii. Si orice alta stire in celelalte zile. V-am pupat!

4 gânduri despre „K-pop / K- indie playlist 5

  1. Lila probabil asta este cel mai reusit playlist de pana acum! Ai niste gusturi foarte bune si abia astept duminica sa imi reinnoiesc melodiile de ascultat! Inca nu imi vine sa cred ca Kim a scos un cantec, care este foarte foarte bun! Sunt sigura ca de acum am sa ascult la el non-stop. Multumesc pentru melodiile astea superbe si abia astept satamana viitoare!

  2. nu ma pricep eu asa tare la muzica iar cea coreeana pana de curand era tot o „chinezarie” dar cred ca in toata colectia ta, recunosc foarte draguta si documentata, greiii sunt: Kim Nam Gil, So Ji Sub si Lee Seung Gi a caror videoclipuri sunt extrem de reusite deci sunt si cele mai bune. pai, cum altfel cand cei trei sunt si niste actori foarte buni pe langa muzicieni desavarsiti …

    • Nu am citit plotul insa cred ca Nam Gil este foaaaarte greu de convins sa ia un rol. Numai daca ii place foarte mult personajul atunci ia decizia. Si eu preferam sa il vad ca personaj principal intr-un serial. Insa ma multumesc si cu melodia care este mai mult decat minunata!

Lasă un răspuns

