K-pop / K- indie playlist 6

Nu imi vine sa cred ca suntem deja la al 6-lea playlist! Saptamana asta, ca de obicei, au aparut o gramada de melodii noi! Sa incepem:

1) 9Muses – Dolls

Pot sa spun ca „Dolls” nu este una dintre preferatele mele insa nu este deloc o melodie rea!Dupa cum am spus si in articolele anterioare nu sunt chiar o fana a trupelor care au mai mult de trei maxim patru membrii…

2) Eric Nam – Erase

El a fost  „revelatia” saptamanii! Cred ca Erase este melodia mea preferata din albumul nou aparut „Cloud 9” insa intreg albumul este absolut superb! Fiind „nou in meserie” ma declar de pe acum o fana a lui si cu siguranta am sa ii urmaresc si celelalte proiecte! Eric fightiing! Iubeeeesc „Erase” si abia astept sa aflu si cuvintele care se ascund in spatele cantecului asta superb!

3) Huh Gak & Yoo Seung Woo – Monodrama

Dap! Si melodia asta este cu portocaliu pentru ca NU AM PUTUT SA ALEG! Pur si simplu este superba! Refrenul imi este adanc imprimat in cap! K-pop chiar avea nevoie de astfel de melodii!

4) K.Will & ChaKun – Even if u play

Pot sa incep prin a spune ca nu inteleg NIMIC din videoclip. K.Will are o voce destul de buna insa melodia asta (strict in opinia mea) nu este nici rea nici foarte buna. Sa zicem pe la mijloc. Poate daca rappul nu ar fi fost atat de „violent” ar fi fost mai ok…

5) MFBTY – Sweet Dream

Videoclipul este oribil, cantecul aproape oribil. E cumva Rihanna si Eminem aici sau K-pop?!?! Melodia asta are un mare NU! Sper sa nu mai vad asa ceva in viitorul apropiat in K-pop!

6) MR.MR – Highway

Unul dintre foartee putinele videoclipuri din K-pop care chiar au un plot pe care poti sa il intelegi! (Un grup de bad boys captureaza fata insa tipul care e pus sa o pazeasca se indragosteste de ea (deh!). Ei bine, pe cand traiau ei fericiti (uhm…in loc sa beti un ceai linistit puteati sa cautati o locuinta intr-o alta tara, ceva…) vin ceilalti 4 sa vada ce e in neregula si de ce fata nu e deja moarta… Il ameninta pe tip (Or venit toti 4 inarmati si in negru doar sa il ameninte =)) ) si dupaia pleaca. Bineinteles ca fata renunta la viata ei doar pentru a nu i se intampla nimic celui care a rapit-o si pe care BRUSC il iubeste =))  ) Si acum, serios vorbind melodia nu e deloc rea. Doar ca versurile si pronuntia… Oricum cantecul e destul de bun iar baietii sunt simpatici foc!

7) Tiny G – Minimanimo

Dragi agentii coreene VA ROG eu frumos nu va mai faceti artistele sa para de gradinita… Nu ca nu e dragut doar ca pentru mine este extrem de enervant!!! Nici nu stiu ce sa zic despre melodie am fost prea distrasa de videoclip de fiecare data (nu intr-un mod pozitiv!).

8) Kim Jaejoon – Mine

Mai bine ma opresc inainte sa incep! Tot ce pot sa spun este ca in viata mea nu am sa ascult melodia asta / vad videoclipul asta inca odata de buna voie!

9) Shin Jae – Spring time 

Iubesc melodia asta! Adica nu o iubesc…o ADOR! Una dintre melodiile care are sanse sa ramana ani la rand in playlistul meu! Shin Jae sunt cu ochii pe tine! Tot albumul (love) este absolut su-perb! Insa nu stiu unde il gasiti…

Si acum sa vedem peste ce alte melodii care mi-au placut am mai dat:

10) CN Blue – Still in love

Nu imi vine sa cred ca nu stiam melodia asta de la CN Blue! Este geniala cu acel „stabirabidamdam stabiram”!

11) EXO-K – What is love?

La inceput nu mi-a placut deloc melodia. Insa pe masura ce am toooot ascultat-o (pentru ca era peste tot pe youtube) mi-a intrat pe sub piele si dintr-o data vedeam ca incep sa cant ” I loooooost my miiiiind”. Hmm… Oricum o melodie destul de buna!

12) Starship Planet – White love

Aici K.Will isi foloseste mult mai bine vocea decat in melodia de la nr. 4. Imi place melodia, videoclipul este extrem de dragut, versurile sunt bune! => i like it!

13) Mocca – It’s Over Now

Este atat dar ataaaat de frumoasa melodia asta! Imi place la nebunie! Plus ca e toata in engleza!

14) Junsu – The Tree Covered In Dew

Dupa cum am mai spus, sunt fana Junsu! Melodia asta este atat de linistitoare…Perfecta pentru zilele ploioase cand beau un ceai si scriu in agenda!

15) Kim Sung Gyu – I need you

Din melodiile pe care le-am descoperit saptamana asta, I need you este preferata mea! Este ceea ce as putea numi o melodie perfecta! Versurile sunt de asemenea extrem de frumoase!

16) Huh Gak – Hello

Nu mi-am dezlipit nici macar o secunda privirea de pe videoclip. O poveste destul de buna, iar melodia este excelenta! Deja sunt obsedata cu ea! Singurul care nu il inteleg… dupa ce salvezi o persoana de la sinucidere nu ar trebui sa o iei cat mai repede de acolo? In schimb baiatul isi ia mana de pe ea, se uita insistent, si , „cireasa de pe tort”  O LASA, fara nici un sprijin, tot pe marginea acoperisului. De parca ar fi fost timp de „Hey! Pe tine cum te cheama😀 ?” ^.^

17) Spring loll – Humming

Videoclipul este unic iar melodia este foarte frumoasa!

18) Morrie – Always fair

In ultimul timp Morrie a devenit una din preferatii mei (cu melodia In my pocket fiind favorita). Always fair este o alta melodie superba si ataaaat de linistitoare! Sa nu mai spun de ciripitul din fundal…

19) Lee Seung Gi – Forest

Dupa ce am fost obsedata cu return vreo doua saptamani (si inca sunt) am cautat o alta melodie de-a lui LSG. Videoclipul poate fi interpretat in multe feluri insa eu cred ca personajul isi vede viitorul…sau nu? Ei bine, altii presupun ca este o continuare a lui Return si ca fata este cea pe care el a parasit-o acolo. Hmmm… Eu totusi cred ca este el cand va fi un ahjjusi!😀

Si acum am si eu o mareeeeeeeeeeee nedumerire:

Am mai auzit melodia asta de multe ori (fara sa vad videoclipul) si puteam sa jur ca este un BAIAT.  O.O Nup…nu e transsexual. Am verificat deja😀.

Cam atat pentru saptamana asta! V-am pupat! Nu uitati sa imi spuneti si parerea voastra despre melodii si care v-au placut cel mai mult!

^.^

4 gânduri despre „K-pop / K- indie playlist 6

  1. Here I am! Cum la playlistul trecut(dutci pei :)) n-am mai reușit să-ți las un comentariu, (cu toate că am ascultat toate(tăti, tăti🙂 ) melodiile de acolo și am și rămas cu ceva noutăți absolut superbe pentru playlistul telefonului) acum trebuia să-mi spun și eu părerea despe cântece…doar ne-ai invitat😛
    Eric Naaam…bine că sunt oameni ca tine care să-l găsească. Îmi place tare mult și am mai dat și peste Heaven’s Door(eu speram să fie o versiune a Knockin’ on heaven’s door, dar… tot mi-a plăcut :D).
    Tiny G – Minimanimo…hrm hrm…las’ că știm noi că ți-e necaz că nu ești așa drăguță ca ele :))
    Shin Jae… REVELAȚIE! Haha, i-am furat tot albumul și surpriză…una din melodii… ( https://www.youtube.com/watch?v=GHBPvI6McZs ) e din OST-ul de 49 Days. Nu-mi sunase nicicum în primă fază numele de Shin Jae…
    Cred că începe să-mi placă tot mai mult Huh Gak. Până acum, l-am ascultat mai mult sau mai puțin în treacăt și mi-a plăcut dar n-a fost ceva care chiar să-mi rămână în minte însă cred că merită mai multă atenție…vocea lui e foarte bună.
    Junsu… obsesia😀 Eu cred că făcea mai bine dacă nu mai ducea și emblema JYJ în spate. Are o voce extrem de bună și se descurcă foarte bine și singur. Anywaaaay…
    Humming, Always fair și It is over now sunt atâââât de liniștitoare:X De-aia îmi place mie K-indie😀
    Gata, nu mă mai întind…și-așa fac asta de fiecare dată :))
    Mulțumim, Lila! :*
    Have a great week! ^_^

  2. Ah, cât despre Dear Cloud… hmm I have no idea, dar mie mi s-a întâmplat același lucru cu Jo Kwan Woo la OST-ul din My Girl :O Acolo era un bărbat care mie mi s-a părut mai bine de 3-4 luni că e femeie :))

  3. Un alt playlist foarte bun! Imi plac aproape toate melodiile! Insa cele care mi-au atras atentia sunt:
    Eric Nam apropo Lila unde l-ai gasit ca e o comoara!
    Monodrama – azi am ascultat-o de cel putin 13 ori
    Shin Jae – a doua comoara
    Mocca, Junsu
    Insa cele preferate sunt: Hello si I need you. Ai dreptate! I need you are tot ce trebuie sa aiba un cantecel! Si hello are videoclip foarte bun.
    Mi-am adus aminte! Ce stil de a ne povesti videoclipul lui Highway (care totusi imi place)! Sa mai faci de-astea!
    Cat despre fata-baiat din ultimul videoclip nu am nici cea mai mica urma de inspiratie sa iti dau un raspuns.
    Sa vedem ce ne aduci saptamana viitoare!

Lasă un răspuns

