K-pop / K- indie playlist 7

„Bun venit la cea de-a 7-a editie a K-pop playlist!” =)) Haideti sa trecem direct la melodii deoarece, ca de obicei, au aparut destul de multe!

1) 4MEN – Hello, It’s me

Cat ma bucur ca 4men au revenit cu un nou album! Oamnii astia au voci angelice. Cu toate ca uneori versurile pot parea banale, mesajul este unul destul de adanc.Am iubit melodia de prima data de cand am ascultat-o asa ca nu am avut nici o problema in a o repeta de vreo 2-3 ori doar pentru a intelege videoclipul (mai ales ca frumuselul Jaejin din FT Island joaca „rolul principal”). Uhm…ce am inteles eu: tot videoclipul este o rememorare a relatiei lor. Binenteles dragostea a inceput cand neindemanatica fata a scapat cartile pe jos (cand el s-a trantit ca un disperat in ea) si el, un gentleman adevarat a ajutat-o sa le ridice => BAM I love her. (deh!) Dupa aceea cei doi au realizat ca sunt in aceeasi clasa. Au inceput sa fie tot mai interesati unul de celalat, s-au cunoscut, au mers la intalniri, ma rog chestii obisnuite. La un moment dat mi se pare ca el o si cere in casatorie… Oricum nu stiu de ce pana la urma cei doi se despart. Si aici, pentru a intelege „sfarsitul” videoclipului trebuie sa stii si versurile. Pe cand saraca fata era devastata de despartire, a plecat aiurea, fara jacheta pe ea (de aici si repetitia obsesiva a versului -afara este foarte foarte frig, ai grija) , s-a suit intr-un taxi dubios (ai grija ce taxi alegi) si a disparut… (ceea ce imi aminteste de filmul Blind). Ce face nenea ramas in urma? Isi da seama ca a fost un dobitoc, ii lipseste fata nespus de mult si merge deseori acasa la ea. Insa acolo, in loc sa o vada, da doar peste o camera rece si intunecata. E asa sau nu? Am eu prea multa imaginatie?😀 Mdeah…

2) Afrodino – Who I am

Dupa Chameleon Man, Afrodino vine cu o noua melodie la fel de placuta! Chiar imi place stilul lui muzical si am sa il urmaresc si de acum incolo! Videoclipul insa e…putin (mai mult) ciudat!

3) Ailee – Ice Flower

O alta melodie superba de-a lui Ailee! Fata asta are o voce unica! Este una dintre preferatele mele la momentul actual! Inca sunt obsedata cu Evening sky😀.

4) Aly & Kang Joon (C-Clown) – The tears are gone

Se pare ca duelurile in K-pop sunt foarte reusite! Insa Ali a fost o adevarata revelatie pentru mine saptamana asta! Tot albumul ei (Ziugae – Guma de sters) este superb! Si melodia principala –Eraser– are niste versuri extraordinare!

5) December – Memories

OOOOOO myyyy God! Melodia asta este perfecta! Refrenul mai ales ma lasa fara respiratie! Se pare ca December chiar stiu ceea ce fac. Imi plac toate melodiile lor de pana acum!

6) DMTN –  Safety Zone

Ce pot sa spun…melodia nu este rea deloc. Insa nici una care sa ma faca sa exclam WOW… Videoclipul AM INCERCAT sa il vad tot insa m-am plictisit! Dac vreti puteti sa imi faceti un rezumat😀

7) Hyesung – Insomnia

Medicamentul perfect atunci cand esti stresat rau! Pe langa ca omul asta este complet adorabil (pe tot parcursul melodiei nu mi-am luat ochii de la imaginea aia) are si o voce hipnotizanta! Downloadati repejor repejor intregul album Winter poetry si siiiigur nu o sa va para rau!

8) J-Scale – As Time Goes By

Mult dar muuult prea computerizata  vocea. Ce pot sa spun? Nu imi place! As asculta-o doar atunci cand am chef sa dansez!

9) Ji Seo Ryun – Crying makes me want to send you a message

Nu stiu cine e Ji Ryun insa pot sa spun ca vocea lui m-a cucerit complet iar melodia asta este foarte foarte buna!

10) Kan Jong Wook – Stupid

Da, melodia este foarte reusita insa videoclipul mi-a omorat si ultimul neuron! Recapitulam: ne aflam intr-un salon de spital -el grav bolnav, ea ingrijindu-l. Din senin apare…un dulap! (what?!) Tipa se gandeste sa intre in acel dulap unde da peste haine parfumuri si alte cele si ce isi zice „Wow! Cool! Hiade sa ma imbrac in printesa, sa imi fac parul si sa rad ca o descreierata in timp ce sparg niste baloane de sapun TOATE ASTEA cand prietenul meu din camera alaturata e in perfuzii si pe moarte!”. Dupaia ii da ceva sa manance si are un tatuaj ciudat pe mana pe care il ascunde repede doar ca sa nu il vada el. DA CE E TATUAJUL ALA?! Anyway, pana la urma intra si el in dulapul ala insa gaseste o cu totul alta lume (deci sa inteleg ca baietilor nu le plac lucrurile roz si baloanele de sapun huh?!) in care incepe sa alerge ca disperatu dupa care se intoarce in salon, se baga iar in perfuzii scuipa sange si MOARE. What?! Tipa se intoarce e complet devastata saracuta cand medicii ii dau vestea si ce se gandeste ea? HAI SA IL IAU SI PE ASTA IN DULAP!!! Daca cineva poate sa imi explice videoclipul asta ii raman datoare!

11) Lee Jun Ki  – Tonight

Simpatica rau melodia asta! Iti da instant o styare de bine!

12) Maydoni – What did I do?

Imi place melodia chiar daca are unele parti care nu au ce cauta aici! Insa per total este o melodie buna! Partea mea preferata e aia cu „Hey boy, my boy, sweet boy!”

13) My-Q – Between

Ador beatul din fundal! O melodie atat de linistitoare!

14) Namolla Family -Too late

O melodie foarte vioaie! Imiplace foarte mult!

15) Nell – Holding Onto Gravity

Dupa White Night, Nell a ramas ca fiind un cantaret de exceptie. Noul lui album nu ma contrazice deloc! Asa ca va recomand Holding onto gravity!

16) Super Junior M – Break Down

De data asta pot sa ii bag fara „frica” in playlist pentru ca e varianta coreeana nu cea japoneza. Ce pot sa zic? O melodie tipic Super Junior. E buna pentru dans!

17) Vanilla Acoustic – Need to talk

Pe langa ca imi place foarte mult numele trupei (ador tot ce tine de vanilie) si melodia este una foarte buna!

16) Wax – Because of you

Downloadati ACUM albumul now&forever a lui Wax. Dupa ce am ascultat Tears are falling (OST-ul de la Missing you), una dintre cele mai frumoase melodii pe care le-am ascultat vreodata Wax m-a obsedat. Abia acum 2 sapt am aflat ca e fata…

17) 1sagain – Love is over

Una dintre concluziile pe care le putem trage din K-pop: NICIODATA oameni buni nu iesiti si cu cel/cea mai bun(a) prieten(a) si cu iubita/iubitul pentru ca o sa va treziti fara amandoi. Si daca totusi esti cazut in cap si iesi cu amandoi nu pleca tu inainte, lasandu-i pe ei singuri! =)) Acum revenind la melodie: destul de buna! Imi place!

18) Boa – Disturbance

Nu am crezut ca o sa imi placa vreodata vreo melodie de-a lui Boa insa Disturbance e chiar buna! Va intrebati de ce Temin si Boa nu s-au sarutat in videoclip sau , ma rog, de ce scena nu a fost aratata? Pentru ca fanele Taemin sunt NEBUNE! Serios oameni buni lasati cantaretii K-pop in pace! Nu-s proprietatea voastra personala! Oricum videoclipul e genial! Te lasa pe tine sa alegi sfarsitul :>. Sunt doua posibilitati!

19) Takers – Remember me

Foarteeeee buna melodia insa…omul ala numai a ucigas nu seamana! E asa de fluffy si de adorabil incat zici ca e Bran😀

Alte melodii nu prea am avut timp sa mai ascult asa ca pe astazi rubrica de „ce am mai ascultat” lipseste! Ce sa ii faci…BAC-ul asta! Ne vedem saptamana viitoare cu un nou playlist! Nu uitati sa imi spuneti parerea voastra!

V-am pupat! :* ^.^

 

Un gând despre „K-pop / K- indie playlist 7

  1. Anneyong, naya! ^_^ Bine te-am găsit la cea de-a 7-a ediție a Kpop/K-INDIE(^_^) playlist, 2013!
    Eu ce să mai zic… ai venit cu melodii una și una! Cu interpretatul videoclipurilor nu prea mă chinui, decât foarte rar, pentru că îmi place pur și simplu să ascult și în plus îmi plac interpretările tale, mama Lila! (hihi^_^) Ah! N-am înțeles de ce spuneai că e ciudat videoclipul de la Who I am… Mie mi s-a părut drăguț…fiecare are liber la imaginație să pună pe cine vrea în jumătatea cealaltă de corp. Și mi-a plăcut mult cadoul ei…fularul portocaliu :X Mi-a adus aminte de reclama cu omul de zăpadă! :X [http://www.youtube.com/watch?v=0N8axp9nHNU]
    4Men – le-am aștepta comeback-ul de ceva timp și bineînțeles ca nu au dezamăgit pe nimeni. N-o să mă pot abține și o să declar melodia lor preferata mea din acest playlist😀
    Afrodino, Ailee, My-Q, Nell, Ji Seo Ryun,Namolla Family, Hyesung, Vanilla Acoustic și Wax mi-au plăcut tare mult. Nu chiar toate la fel de mult, dar n-aș fi în stare să fac o departajare. Cât despre December cu Memories – masterpiece! Dacă n-ar fi fost 4Men, December ar fi câștigat😀 Ah și să nu-l uit pe Lee Jun Ki. Tare drăguță melodia!
    Încă două lucruri și gata: îmi place titlul melodiei lui Kan Jong Wook. –> STUPID :)) și numele trupei 1sagain – chestia preferată a coreenilor: combinații neelucidate de litere și cifre. Mă întreb cine le găsește… Trebuie să recunoaștem totuși că au talent și sunt originali până și în asta.
    Kamsahamnida, Lila pentru încă o frumoasă colecție de melodii!
    :*>:D<

Lasă un răspuns

