K-pop / K- indie playlist 8

Parca nici nu stiu cand trece saptamana! In ultimul an parca am fost mai ocupata ca oricand. Sfat pentru cei de-a 11-a sau a 10-a: puneti mana pe carte ca sa nu va disperati intr-a 12-a ca nu stiti nimic :))

Si acum sa trecem la „oile” noastre. Si saptamana asta au aparut foarte multe melodii, una mai interesanta decat alta. Sa incepem!

1) Clazziquai Project – Love recipe / Brown Gold eyes

Ador videoclipuuul, ador mesajul melodiei, ador melodia, ador beatul si il ador pe Alex Chu!!!!! Am inceput sa sar prin camera cand am aflat ca Alex Chu (bineinteles impreuna cu trupa lui) a scos un nou album! Numele e foarte ciudatel…Instant pig insa eu sunt pur si simplu fericita! Si Alex parca a devenit si mai adorabil decat inainte. Partea mea super preferata din melodie incepe de la minutul 2.😀 Oricine orice ar zice vocea aia nu e omeneasca!

Brown Gold eyes este mai mult decat superba! De fapt toateee melodiile din albumul asta sunt la inaltime! Vi-l recomand din toata inima!

2) Huh Gak – 1440/It hurts

Un alt album care mi-a facut viata mai frumoasa a fost cel al lui Huh Gak, care pur si simplu m-a cucerit cu Melodrama si Hello. Videoclipul  este adorabil, el este la fel, iar tipul care joaca rolul principal mi se pare ca e un mic Lee Dong Wook. ADOOOOOOOR melodia!

Nu puteam sa pun doar o melodie avand in vedere ca omul asta canta ATAT de frumos. Plus ca TOATE videoclipurile lui sunt foarte foarte bune. E putin mai trista dar imi place la nebunie! Dar asa pentru ca eu nu pot sa ma abtin…cine merge la spital pentru examenul cu raze cu gene false si mascara :D?

3) Ra.D – It has been so long

O alta melodie care m-a obsedat saptamana asta!!! Nu stiu cine e Ra.D dar are o voce perfecta! Imi place place place place melodia!

4) Beige -Again

O alta melodie foarte frumoasa si atat de linistitoare. Refrenul este absolut superb!

5) Espresso – A long journey

In primul rand coverul este genial! Melodia asta imi ajunge pana in cel mai ascuns coltisor al inimii! Este… breathtaking!

6) LED Apple – I’ll Be There For You

Eu acum realizez ca saptamana asta am numai melodii „de calitate superioara” :))! K-pop se pare ca o ia pe un drum buuuuun! Oricum Led Apple mi-au fost simpatici inca de la debut pentru ca au un stil apropiat de cel al lui C.N.Blue . Oricum melodia imi place mult! Mai ales versurile!

7) Park Shin Hye – It turned black 

Fata asta are o voce de nu iti vine sa crezi! Este melodia mea preferata din OST-ul lui Flower boy next door. Ca veni vorba: UITATI-VA la serialul ala! E mult diferit fata de celelalte pe care le-am vazut!

8) Paul Baek – I remember you

Morala videoclipului? Esti fericit? – anunta pe facebook! E ziua ta de nastere? – anunta pe facebook! Te-ai despartit de prieten(a)? – anunta pe facebook! Esti EMO? – anunta pe facebook! Mergi la baie? – *aham* nu *aham* anunta pe facebook! Nu ai facebook? NU EXISTI! :)) In alta ordine de idei…videoclipul chiar e foarte bine gandit si melodia este foarte simpatica😀.

9) Seo In Guk ft. Verbal Jint – I Can’t Live Because Of You

Melodia asta chiar te bine dispune! E asa vioaie si dragutaaaa! *aham* It’s my time to confessing *aham*

10) TOXIC – Pheromone

Melodia asta imi strica armonia playlistului… Tot ce pot sa spun e: NU!

11) Jang Geun Suk & Big Brother – What’s your name

=))=))=))=))=))=))=))=))=))=)) E HILAR rau videoclipul!!! Jang Geun Suk a reusit sa ma socheze de-a binelea! Adica…chiar nu mi-l imaginam in asa ipostaza! =)) Nici nu stiu de unde sa incep… 1) Ce e cu parul lui?! Incep sa regret pana si freza lui de Rapunzel… 2) Ce e cu 6 lanturi „da aur” peste costum…se poarta cocalarismul?! (da, inteleg ca videoclipul e facut pentru comedie!) 3) daca el crede ca are voce de bad boy… se inseala =)) 4) ce imi transmite mie videoclipul (pe langa ca rad de fiecare data cand l vad) ca sunt doi disperati afemeiati =)) Lasand toate astea, melodia este PERFECTA pentru club (deh doar Big Brother este unul dintre cei mai renumiti DJei din Coreea) si presimt ca o sa se faca multe flashmob-uri pe ea. Mie mi-ar fi placut putin mai mult daca nu ar fi foat tonul ala agresiv in ea.

12) Hyungdon & Daejun – Meet Me

PSY e numai vina ta ca videoclipuri atat de CIUDATE apar! =))=))=)) Nici nu stiu ce sa zic despre melodia asta… =))

13) Kang Min Hee (Miss $) – It’s You

Domnisoara…DOLAR?! (sau dolarel ca sa fim cocalari pana la capat!). Melodia nu e rea dar nici foarte buna. E cam mediocra…

14) Milk Tea – Sseudam sseudam

Coverul este o cutosenie rara! Si melodia este atat de dragutaaaa! Parca ma si vad stand pe terasa pe un sezlong dupa BAC ascultand melo asta!

15) Tae Wan – Midnight No.1 Song

Va rog eu nu va mai inspirati din marketul american!!! In alta ordine de idei engleza lui este foarte buna! Dar NU IMI PLACE!

Siiii ce am mai ascultat?

16) Busker Busker – Cherry Blossom 

Probabil ca nu ati auzit de el inca insa in Coreea este o nebunie generala generata de Busker Busker! Absolut toti il iubesc si se afla mai mereu pe primele locuri in topuri! Asa ca m-am gandit sa vad si eu ce e cu acest Busker Busker. Prima data nu mi-a placut…insa din ce in ce m-a captivat mai mult si acuum sunt obsedata😀

17) Nu stiu cine😀

Oameni buni sunt complet OBSEDATA cu melodia asta de cateva saptamani bune si habar n-am cine o canta! Mereu se schimba titlul la videoclip si ma duce in eroare!!!

18) Springloll – The pain was even sweeter

Imi place foarte mult melodia! E relaxanta!

19) Yozoh – Honey honey baby

I love it!

20) Ra.D – Couple Song

Daca sunteti intr-o relatie o sa va placa si mai mult decat mie. Eu ma intorc la pisicile mele…

21) Morrie – Hello, Music

Iubesc toate melodiile lui Morrie! Hello , music nu face exceptie!

22) Standing egg – Little Star

WOW! Doar WOW! Daca asculti melodia asta inainte sa mergi la culcare dormi ca un copil mic!😀

23) Coffe boy 

Habar nu am cu se numeste melodia insa eu o ador! Coffe boy are o voce atat de placuta!!!!

24) Park hak ki – Vitamin

Melodia asta mi-a fost recomandata acum vreo 2-3 ore de cingu si deja o adoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor! Dumnezeule cat iubesc melodia asta Versurile sunt absolut minunate si sigur am sa o ascult de cel putin 5 ori pe zi! Komao cingu!

Cam atat pentru saptamana asta! Ne „vedem” duminica viitoare (asta daca reusesc sa scriu la fel de regulat). Poate pe parcurs mai vorbim si de ceva seriale/filme core.

V-am pupat :*!

2 gânduri despre „K-pop / K- indie playlist 8

  1. Pauza mea de la învățatul la mate se termină la sfârșitul comentariului ăstuia, așa că o să mă chinui să-l fac cât mai lung😀
    Iar ai venit cu melodii adorabile și relaxante🙂
    De Clazziquai nici nu mai trebuie să zic altceva decât : SUPERB!🙂 Totusi numele albumului nu e Blessed…? Mă uitam acum pe Wiki și Instant Pig e un album mai vechi, din 2004. Oricum, pig-ul e animalul de bază la ei, se vede că😀
    Huh Gaaak🙂 Îmi place din ce în ce mai mult!
    Nu știu unde l-ai găsit tu pe Ra.D, dar are o voce superbă și niște melodii tare liniștitoare. Mulțuuu!😀
    Beige… a cântat una dintre melodiile OST-ului de la Chuno și mă bucur că am gasit-o și în playlist-ul ăsta🙂
    Hyungdon & Daejun – Meet Me, pare rupt dintr-o comedie clasică coreeană :)))))) Nici Jang Geun Seuk nu se lasă mai prejos :)))
    Espresso – A long journey, Milk Tea – Sseudam sseudam, Busker Busker – Cherry Blossom(m-ai făcut curioasă cu Busker), Nu stiu cine (adică Nell :D), Springloll – The pain was even sweeter, Ra.D – Couple Song, Morrie – Hello, Music, Standing egg – Little Star, Coffe boy și bineînțeles Vitamin… eu le-am luat ca pe deserturile playlist-ului, pentru că au efectul ciocolății asupra mea haha :))
    Mulțumim, Lila! >:D<

Lasă un răspuns

