K-pop / K- indie playlist 9

Ma gandeam daca sa scriu sau nu saptamana asta pentru ca am o tonaaaa de invatat insa am realizat ca atunci cand scriu despre ceea ce imi place ma relaxez total si e ca o gura de aer curat. Asa ca: let’s start!

1) 1sagain & Lady Jane – Stay

Imi place foarte foarte mult melodia, beatul si vocile lor! Astept inca sa vad care sunt versurile, insa si fara sa inteleg ceea ce spun tot imi place melodia!

2) H –  Lose Control

Imi place melodia! Bine…mai putin partea cu rappul (care este nelipsit in majoritatea melodiilor din k-pop). In definitiv imi place si mesajul. De fapt orice fata nu vrea sa fie prima. Vrea sa fie ultima. Am dreptate? Daca nu ar fi asa de.. *aham* cocalari *aham* (ochelari de soare unde nu e soare) ar fi si mai ok.😀

3) Dasoni – Good Bye

Can vine vorba despre melodiile grupurilor de fete din K-pop eu sunt cam paralela. Nu ca nu sunt bune insa pur si simplu nu stiu de ce dar nu au acel ceva care sa ma faca sa spun: „Dap! Asta este o melodie super!” Ba sunt de gradinita, ba sunt prea computerizate, ba prea se repeta versurile, ba nu au deloc versuri logice… Nici nu stiu ce sa zic de melodia asta. E ok… as putea sa spun chiar ca imi place. Insa nu foarte mult. A da! Fluturasul format la inceput din evantaie e superb!

4) Teen Top – I wanna love

Melodia este exact ce ma asteptam de la teen top: catchy, vesela si cu versuri – cliseu. Bineinteles engleza e adorabila: I need a somebody. Imi place! Imi da o stare de bine! Videoclipul n-are nici cap nici coada… Avem un tip care se holbeaza la un gard, unul care boxeaza aerul pe balcon, unul care danseaza salsa si …. WTF are nenea asta pe el: 1:58 ?. Uhm…dragutilor ce-ar fi sa va schimbati numele din teen top in men top sau ceva…Multi dintre voi nu prea mai par a fi adolescenti😀. P.S: Imi place foarte mult acel i love u de la final.

5) JEVICE – Cause of U

Uneori am senzatia ca isi forteaza vocile. Uhm… versurile nu sunt cine stie ce. E ok! Dar atat…

6) RAINBOW – Tell Me Tell Me

Melodia e draguta si catchy. Videoclipul? Tipic!

7) NU’EST – Hello

Melodia e chiar buna! Yabuseyo-ul acela imi aminteste de o faza tare amuzanta! Trecand peste: 1) Tipul blond e creepy 2) NORMAL ca daca esti cu prietenul tau iti lasi POZA MARE pe ecranul telefonului cu tine si cu ala de il inseli 3) uneori dansul e ciudat 4) Tipa aia pare sa loveasca TARE nu gluma 5) La sfarsit au avut ca inspiratie 3 Iron dar nu le-a iesit 6) Tipul ala chiar A SARUTAT-O pe fata!!! Urmarile? Probabil daca cititi stiri „mondene” din Coreea stiti deja ca saraca fata a fost facut cu ou si cu otet de „fanii adevarati” *aham* sasaeng *aham*. Eu in locul ei mi-as lua o casa in America undeva si as pleca cu primul avion daca vreau sa nu fiu omorata. Ziceam si eu…

8) Yesung – Gray Paper

Foarteeee buna melodia! Iar versurile sunt foarte foarte frumoase! Una dintre putinele melodii cu adevarat bune care au aparut saptamana asta!

9) Two X – Ring Ma Bell

Din nou: tipic! Daca as privi fie si doar 4 videoclipuri ale trupelor de fete din k-pop as fi super exasperata si plictisita… 2:09 (care era semnul ala de iti dai ochii peste cap? =)) ) de la 2:05 – sunt sigura ca si o planta s-ar fi miscat mai bine decat tipii din fundal

10) B.A.P – Coma

Este singura melodie care imi place din noul album a lui B.A.P (One shot). Se pare ca baietii s-au decis sa se intoarca la imaginea de baieti rai pe care au avut-o la debut si care fanii lor au iubit-o. Melodii de genul Stop it sau Rain sound se pare ca nu i-au avantajat. Pacat…Chiar imi placeau. Sa vedem cu ce vin pe viitor.

11) Dia Tree – Like A Fool

Extraordinara!Atat.

Sa vedem ce am mai ascultat pe langa ele.

12) Ilac – Mere tears

Melodia asta m-a OB-SE-DAT toata saptamana (si inca am obsesie cu ea). Videoclipul este simplu insa foarte bun. Illac este foarteee drgut si are si o voce foarte buna! Cu siguranta am sa ascult si alte melodii de la el. P.S: Ce (non)culoare are parul lui?!

13) Sung Si-Kyung – Two people

Dumnezeule! Cand ascult melodia asta  toti nervi mei se destind si ma simt atat de bine si de lipsita de griji. Perfecta!

14) Yiruma – River flows in you

Cingu mi l-a facut cunoscut pe Yiruma. Credeam ca este doar un pianist excelent pana sa realizez ca EL CANTA. Si atunci BUF cerul a cazut in capul meu. Dumnezeule!!! Teoria mea: Yiruma nu e om! NU E si punct! Nu pot sa exprim in cuvinte muzica lui. E perfectiune! Atat cea vocala cat si cea clasica. Yruma esti unul dintre favoriti!

Si doar n-o sa va las doar cu o melodie de-a lui.

The things I really…

Nu mai pun pe nimeni dupa el nu de alta dar acel cineva si-ar pierde muuult din valoare.😀 Atat pentru saptamana asta! Stiu ca nu am mai scris de mult despre seriale asa ca promit ca ma revansez saptamana asta!

Nu uitati sa-mi spuneti si parerea voastra! V-am pupat :*!

Un gând despre „K-pop / K- indie playlist 9

  1. In ultimul timp nu am prea lasat comentarii Lila insa sa stii ca citesc tot ce scrii. Aici nu m-am putu abtine cand am ascultat ultimele doua melodii. Am ramas cu gura cascata la propriu!
    La fel de amuzanta ca de obicei! Iti urez bafta multa multa multa la bacalaureat!
    Preferatele? Ultimele 5! Eu una nu pot sa ii sufar pe teen top. Nu stiu de ce…

Lasă un răspuns

