Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 11

Ok! Dupa cum v-am promis astazi prezint trei seriale coreene pe care le-am vizionat. Nu am mai scris de mult despre asta si ma bucur ca am putin timp liber acum. Cele trei vedete ale serii sunt: Ohlala couple, I miss you si School 2013.

1) Ohlala couple 

ohlala-couple-dramaSerialul a fost produs in 2012, are 18 episoade, si in rolurile principale pe Kim Jung Eun (fosta prietena a lui Lee Seo Jin) si Shin Hyun Joon (Cain si Abel).

Am vrut sa vad serialul asta pentru ca are o poveste asemanatoare cu cea din Secret Garden si in acelasi timp este o comedie! Actorii care au jucat au fost un plus. Asa ca am inceput sa il urmaresc…Va spun cu mana pe inima ca la nici un serial fie el coreean sau american sau laponian NU AM RAS CU ATATA POFTA cat am ras in primele 11 – 12 episoade din Ohlala Couple! Actorii au fost absoluti geniali si stiu ca, la un moment dat, ii consideram chiar mai buni ca cei doi din SG. Pur si simplu imi curgeau lacrimi de ras! Ei bine, nu stiu CE s-a intamplat mai tarziu, caci plotul a coborat de la 5 stele la -5…ORIBIL! Inca nu inteleg! S-au schimbat regizorii sau CE?

Povestea este practic asemanatoare cu cea din SG, insa in acelasi timp TOTAL diferita! Asta mi-a placut! Cei doi fac „schimb” de corpuri si trebuie sa se obisnuiasca cu asta! Sunt frustrata ca nu pot sa exprim in cuvinte cat de buni au fost actorii…

nota: 10+ primele (aproximativ) 10 episoade si 0.5 pentru ultimele
l-as mai urmari odata?: Da! Cu siguranta primele 10!
recomand?: Este must must must must must see! (Primele 10 =)) )

Aveti aici siteul unde sa urmariti serialul.

2) I miss you

tumblr_md5e2x0Aiv1rnp8blo1_500Serialul a fost facut in 2012, are 21 de episoade si in rolurile principale pe Park Yoochun (Rooftop Prince😡 ) si Yoon Eun Hye.

Am sa incep prin a spune ca serialul asta a avut unul dintre cele mai bune casturi, daca nu CEL MAI BUN pe care l-am vazut. Nu doar personajele principale au fost jucate de actori populari si capabili dar si cele care au fost relativ „neinsemnate”.Tocmai de aceea I miss you a creat o intreaga nebunie, nu doar in Coreea ci si international cu vreo doua luni inainte sa inceapa filmarile. Toti vorbeau despre el si probabil a fost cel mai asteptat serial al anului. Si nu a dezamagit…cel putin in opinia mea!

Povestea poaste parea neinteresanta insa este foarte captivanta atunci cand o urmaresti in serial: doi adolescenti (ambii cu niste vieti extrem de interesante) se indragostesc insa sunt despartiti intr-un mod tragic (as putea spune FOARTE tragic…regizorul a fost cam dur). Peste cativa ani se reintalnesc. Se recunosc? Mai au aceleasi sentimente? Uitati-va si veti afla!

La mine a fost ceva ciudat…Mi-au placut primele … 4-5 episoade (cele in care au jucat copiii-actori) mai mult decat celelalte, iar daca regizorul s-ar fi hotarat sa ii lase pe copilasi sa joace tot filmul pentru mine nu ar fi reprezentat NICI CEA MAI MICA mititiiiiica problema (cu toate ca Park Yoochun si Eun Hye sunt adorabili!).De ce? Oameni buni actorii aia doi o sa ajunga mari de tot! Daca la varsta asta au reusit sa intreaca pe multi actori „consacrati” pe care i-am urmarit!

miss04-00111Povestea a inceput foarte bine, a fost foarte trista, a avut un moment monoton undeva pe la mijlocul serialului (cum de fapot se intampla in multe) insa spre sfarsit suspansul crestea din ce in ce mai mult si serialul devenea din nou foarte foarte bun. In alte cuvinte serialul e asa exceptional – mediocru – foarte foarte bun.

nota: 10+++
l-as mai urmari odata?: Nu stiu… e cam trist
recomand?: Din toata inima!

Aveti serialul aici.

3) School 2013

93911493Serialul a fost facut in 2012, are 16 episoade + 1 special (trebuie sa il vad😀 ), si in rolurile principale…habar n-am!

Am sa incep prin a spune ca nu stiu daca a fost student/liceean/elev in Coreea care sa nu fi urmarit serialul asta! A fost o nebunie totala cu el printre adolescentii de acolo! Prima data cand am auzit de el ma gandeam ca va fi ceva de genul Boys before flowers sau Playfull Kiss. Total gresit!

School 2013 este primul serial pe care l-am vazut, care se apropie de viata REALA a unui liceean. Nu este vorba despre iubiri-cliseu, nici despre cum totul e perfect si nimeni nu invata ci doar se gandeste ce rochie sa poarte la nu stiu ce petrecere; in School 2013 este vorba despre greutatile prin care trec liceeni si profesorii in acelasi timp! Jun Na ra si Choi Daniel au fost exceptionali in rolul profesorilor. Doua firi total diferite reprezentand doua categorii de profesori. Genial! Apoi avem copiii problema a clasei, copiii inteligenti, cei mediocrii si cei care NU pot sa invete. Totul pare destul de real si tocmai de-aia mi-a placut serialul ATAT DE MULT! Bine, mai am un motiv😀 (se aplica doar fetelor (sau…mai stii) ): absolut toti baietii sunt adorabili! Avem aici doua „mostre” =))

photo263325

school9-00124

nota: 10
l-as mai urmari odata?: Da
recomand?: Da! Mai ales daca sunteti inca la scoala! (sau profesori😀 )

Aveti serialul aici.

Si acum…melodia preferata din cele trei OST-uri. Aici raspun fara sa stau nici macar o secunda pe ganduri: Wax- Tears are falling (este una dintre cele mai frumoase melodii pe care le-am ascultat vreodata si si acum cand o aud parca se intampla ceva in sufletul meu… imi aminteste de inceputul serialului) din I miss you.

Cam atat pentru astazi! Ati vazut serialele? V-au placut? Astept parerea voastra!

V-am pupat :*!

Un gând despre „Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 11

  1. Incepusem sa ma urmaresc I miss you..dar m-am oprit, ma gandeam sa-l continui dar daca spui ca este foarte trist >.< de obicei serialele astea au o influenta negativa asupra mea :)) si na :3 dar din cate ai spus cred ca mi-ar placea sa urmaresc School 2013 :3

Lasă un răspuns

