Nou album LUNAFLY!!!!!!

fullscreen-capture-3312013-113311-pmbmp

Ok! In posturile de genul „K-pop/K-indie playlist” am spus oarecum ca imi place foarte mult formatia Lunafly. Sau cel putin imi placea foarte mult….pentru ca acum O ADOR.

Astazi baietii au lansat un nou album care este absolut perfect! Voci foarte frumoase si puternice + 3 indivizi complet adorabili + versuri care au sens si sunt foarteee dragute + versiune pe limba engleza la TOATE melodiile = Lunafly. 

Ia aruncati o privire la una din melodiile din noul lor album:

V-ati molipsit? Bine! Aveti intregul album aici.

Spor la ascultat!

Lunafly fightiiing! 

2 gânduri despre „Nou album LUNAFLY!!!!!!

  1. Buna Lila!De cateva saptamani ti-am descoperit din intamplare site-ul dedicat Coreei si tot ce pot sa spun este ca m-am indragostit de el.Ti-am citi aproape toate articolele si am ascultat majoritatea playlist-urilor si deabea acum mi-am facut curaj sa iti scriu un comentariu.De seriale si de filme nici nu mai spun ca m-au fascinat, si descrierile tale m-au facut sa le caut(pe cele pe care nu le vazusem deja) si sa le vizionez.Referitor la acest articol,trupa Lunafly am descoperito cu ajutorul tau si imi place nespus de mult…Acest site ma face mandra ca in Romania exista si oameni care sunt interesati de cultura si tot ce tine de o tara atat de frumoasa ca, Coreea(scuze de cacofonie).

    • Adina, comentariul tau mi-a inseninat complet ziua! Multumesc!
      Din pacate timp de doua luni (pana la BAC) nu stiu cat am sa mai pot sa scriu insa stiu ca mai am o gramada de seriale/filme/melodii coreene frumoase pe care le-am vazut/ascultat. Mltumesc din nou pentru comentariul tau atat de dragut :*

Lasă un răspuns

