Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 12: Shark + alte doua

Astazi vom vorbi despre: Flower boy next door, Ma Boy si, bineinteles Shark pe care il las la urma pentru ca am multe de spus despre el😀. Sa incepem!

1) Flower boy next door

Flower-Boy-Next-Door-korean-dramas-33242406-1280-720Serialul a fost produs in 2013, are 16 episoade, si in rolurile principale pe frumoasa Park Shin Hye si adorabilul Yoon Si Yoon de care eu pana atunci nu stiam nimic.

Pentru ca Park Shin Hye este actrita principala nu am mai stat deloc pe ganduri si am inceput sa il vizualizez. Nu regret absolut nici un minut. Cu toate ca la inceput Enrique mi s-a parut extrem de enervant pe parcurs mi-a intrat pe sub piele si am inceput sa indragesc cuplul format din el si timida Ko Dok Mi. Totul de la personaje la felul in care s-a desfasurat povestea a fost perfect! Mi-a placut enorm si a reusit sa ma binedispuna de fiecare data😀

Practic serialul este povestea timidei Ko Dok Mi care este indragostita de vecinul de vizavi (fratele lui Enrique) insa cu toate astea nu are curajul nici macar sa il salute deoarece de cativa ani buni a stat practic inchisa in casa, lucrand online ca editor de carti si iesind doar pentru a-si procura lucrurile necesare…Asta pana cand nebunul si excentricul Enrique se muta pentru o vreme in apartamentul fratelui sau si… incepe circul! Dar pe langa el mai avem personaje nebune din plin: Cei doi vecini ai lui Go Dok Mi: unul -romanticul incurabil, cel de-al doilea presupusul „Casa Nova” care de fapt lucreaza ca sofer, portarul trecut de varsta mijlocie care este indragostit nebuneste de o locatara si sefa celor doi ciudati care este o visatoare incurabila…cu cearcane enorme.

nota: 10
l-as mai urmari odata?: Da
recomand?: Da

2) Ma Boy

20120817_chichi_myboySerialul a fost facut in 2012, are doar 3 episoade si in rolurile principale pe Kim So Hyun (micuta talentata din I miss you) si Sun Woong (membru al trupei Touch).

Dupa ce am vazut I miss you, mi-am pus in cap sa mai urmaresc proiecte a celor doi copilasi care au aparut in primele episoade deoarece au fost de-a dreptul geniali. Si asa am dat peste Ma boy.

Povestea este asemanatoare faimosului serial You’re beautiful numai ca lucrurile stau diferit acum: baiatul se deghizeaza in fata. Si, credeti-ma, cand Sun Woong a aparut pentru prima data pe ecran ca fata eu habar nu aveam ca e baiat (nu citisem plotul inainte). Cei doi au fost de-a dreptul adorabili si am zambit pe durata intregului serial care din pacate a fost foarte scurt.

nota: 10
l-as mai urmari odata?: Da, pentru ca e destul de scurt
recomand?: Chiar daca nu mai sunteti la varsta adolescentei va recomand serialul: o sa radeti din toata inima.

3) Shark

Shark poster.jpgSerialul a fost facut in 2013, are 20 de episoade, si in rolurile principale un duo „ucigator” Son Ye Jin si nimeni altul decat Kim Nam Gil.

Ok…am ajuns si la cel mai asteptat serial al anului pentru mine si pentru multi altii. Plotul se spunea ca va fi asemanator cu cel din Bad Guy, insa, sincera sa fiu, inafara de faptul ca ambele sunt seriale ce au ca tema principala razbunarea nu vad nici o alta asemanare izbitoare.

Nu stiu…probabil m-am asteptat la prea mult. Serialul a fost intradevar foarte bun insa nu mai bun si nici macar la fel de bun ca Bad Guy. Inceputul a fost destul de monoton, povestea incepand sa fie de-a dreptul interesanta pe la episodul 9-10, iar exagerarile regasite in fiecare episod, fara exceptie, m-au calcat in ultimul hal pe nervi. Sincera sa fiu, daca Kim Nam Gil nu era personaj principal, dupa cel de-al 3-lea episod probabil ca spuneam STOP. Insa ma bucur ca nu am facut asta, caci in a doua jumatate (episoadele 10-20) serialul iti taie respiratia. Lucrurile incep sa capete contur, si incet incet incep sa apara piese la puzzelul incomplet de la inceput.

Un alt lucru care m-a deranjat a fost faptul ca regizorul a pus langa actori de top alti actori de-a dreptul INCOMPETENTI care habar nu au cu ce se mananca actoria. Nu numai asta, dar pana si Son Ye Jin a fost cu mult sub asteptari. Pe tot parcurul serialului a fost pur si simplu poker face, mereu suspinand, mereu vorbind cu o voce joasa mereu ACEEASI, mereu stand cu capul pe volanul masinii. Acum serios…ce e in neregula cu regizorul asta? Chiar trebuie ca dramatismul sa atinga cote maxime in fiecare minut al serialului?! Sa nu mai spun de exagerarile de care am avut parte mai ceva ca pliantele pe care le primesti la mall.Multe lucruri au fost si au ramas ambigue…Oricat de mult il apreciez pe KiNG nu pot sa mint spunand ca Shark a fost exact ceea ce ma asteptam – a fost sub asteptari.

Cu toate acestea, Shark chiar a fost un serial foarte bun si nu regret nici o clipa ca l-am urmarit. Urmeaza cateva randuri pentru cei care au vazut deja serialul. Deci, daca nu l-ati vazut inca NU CITITI randurile colorate!😀 Treceti direct la trailer😀

Nu cititiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Pentru cei care ati urmarit cap coada serialul si care stiti cu ce se mananca Shark haideti sa vorbim putin mai mult!😀 Da! Ati ghicit! Vreau sa vorbesc despre finalul ala TOTAL AIUREA. Dupa ce a scapat de un miliard de primejdii si a reusit sa il demaste pe directorul Joo, Yi Soo moare impuscat de un personaj care a aparut de vreo doua ori pe ecran! SERIOS?! Si asta bineinteles in mod dramatic la intalnirea cu Hae Woo care in loc sa il duca la spital incepe sa planga si sa urle ca descreierata sa se ridice in picioare…SA SE RIDICE IN PICIOARE dupa ce a fost impuscat in cap! De-a dreptul frustrant si in clipa in care a fost impuscat am si inchis calculatorul. Bineinteles ca nu m-am putut abtine si l-am redeschis pentru a vedea finalul sperand ca totusi printr-o minune va trai…Nu a fost asa.Regizorul nu ne-a dat nici macar satisfactia sa vedem ce se intampla cu celelalte personaje, sa vedem daca ucigasul lui Yi Soo a fost prins, daca relatia dintre Hae Woo si sotul ei (care scartaia groaznic) a continuat, daca Han Yi Hyun si prietenul lui Yi Soo s-au casatorit. Nimic! Totul a fost „rezolvat” prin moartea lui Yi Soo! Draga scriitorule daca ai pana de idei si nu mai stii cum sa continui ca sa fie logic si bine faptul ca omori personajul principal nu rezolva nimic🙂. Dimpotriva! Eu inteleg ca era greu sa o scoti la capat insa daca te straduiai putin puteai. Cu toate astea, scena de la sfarsit cand Hae Woo pune micul rechin in ocean mi-a placut enorm. Astept si parerea si comentariile voastre!

nota: 9/10 (din simplul motiv ca ma asteptam la mai mult)
l-as mai urmari odata?: Daca mai trec 100 de ani din nou pana cand KiNG face un nou serial DA
recomand?: Bineinteles! Cea de-a doua parte a serialului merita din plin!

Si acum melodia care mi-a placut cel mai mult din cele 3 Ost-uri nu poate sa fie decat: BoA – Between Heaven and Hell din Shark(videoul nu contine spoiler :D) Melodia se potriveste perfect relatiei dintre Hae Woo si Yi Soo:

Cam atat pentru astazi! Sunt nerabdatoare sa aud parerea voastra despre Shark si despre celelalte seriale daca le-ati vizionat! V-am pupat si ne „auzim” la urmatorul articol! :*

Un gând despre „Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 12: Shark + alte doua

  1. pai, eu cred ca a fost finalul cel mai potrivit. uite-asa!!! ca sa nu te mai apuci sa faci dreptate singur si sa mai si castigi. in definitiv asa-i in viata, ca sa nu zic celebra fraza, asa-i in tenis. dar raman cu vizionarea unei drame sofisticate, un Kim Nam Gil tot atat de frumos cum il stiam si, cu nerabdarea asteptarii filmului in care va juca foarte curand. multumesc Lila!

Lasă un răspuns

