Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 13 „Golden edition”

Am ajuns si la cel de-al 13-lea articol din seria asta insa nu va fi unul cu ghinion, pentru ca m-am gandit ca astazi sa va prezint trei seriale DE TOP. Toate sunt de nota 10+, cu un plot minunat si actori pe masura!  Trebuiau sa fie 4 ,+Shark, insa am vorbit despre el saptamana trecuta…si sincera sa fiu, chiar daca nu as fi vorbit nu sunt sigura daca l-as incadra aici… Insa amintiti-va: este doar parerea mea! Sa incepem:

1) I HEAR YOUR VOICE

IHearYourVoiceSerialul a fost difuzat in 2013 (foarte recent, simultan cu Shark), are 18 episoade, si in rolurile principale pe adorabila Lee Bo Young si carismaticul Lee Jong Suk (care si-a jucat rolul extrem de bine in School 2013).

Ok…cum sa incep? In primul rand plotul este de-a dreptul demential si nici macar ODATA nu am putut deduce ce urma sa se intample… Mi-au placut actorii principali si, cu toate ca am crezut ca diferenta mare de varsta (10 ani) isi va spune cuvantul, pot sa spun ca m-am inselat total in privinta asta: chimia dintre cei doi a fost perfecta! Cu toate astea, serialul nu isi are baza in afectiunea care se naste intre cei doi ci mai degraba intr-un caz complicat, care i-a urmarit din copilarie. Ea este avocat, iar el un simplu „copil” care poate sa citeasca gandurile oamenilor doar privindu-i in ochi. 

Povestea mi-a atras imediat atentia, iar castul nu a facut decat sa faca serialul per total si mai atragator! Sa nu spun ca l-am regasit pe adorbilul Osaka aka Yoon Sang Hyun (Secret Garden) in rolul unui avocat care le stie pe toate :)) Nici personajele secundare nu lasa de dorit, unele dintre ele fiind de-a dreptul „delicioase”!

I hear your voice a fost cel mai asteptat serial al anului 2013 in Coreea si s-a clasat mereu pe locul 1 la audienta de-a lungul a celor 18 episoade ceea ce cred ca spune multe😀

Puteti sa urmariti serialul aici.

2) 49 DAYS

49_days_by_thefox1997-d4oljfgSerialul a fost facut in 2011, are 20 de episoade, si in rolurile principale pe Lee Yo Won/ Nam Gyu Ri si Jo Hyun Jae/ Jung Il Woo.

Si acum ma gandesc cum de nu l-am vazut mai devreme?! Plotul asta m-a lasat cu gura cascata! Este cu adevarat unic si da de gandit…Daca ai muri astazi si singura ta sansa de a te intoarce la viata ar fi daca trei persoane ar plange pentru tine sincer (familia exclusa) in 49 de zile, TU ai reusi? Si ce ai face in aceste 49 de zile, avand in vedere ca ai voie sa folosesti corpul unei alte persoane (care intr-un fel sau altul ti-a provocat moartea) pentru o scurta perioada de timp in fiecare zi pentru a lua legatura cu cei dragi fara insa a le spune cine esti! Insa ideile de-a dreptul geniale ale regizorului nu s-au oprit aici si pot sa spun ca 49 days este unul dintre cele mai bune seriale pe care le-am urmarit!

Nu numai atat insa actorii au fost toti extrem de talentati! Cu adevarat un serial reusit, pe care cu siguranta am sa il mai urmaresc cel putin odata! La fiecare episod ma intrebam ce urmeaza pentru ca nu a fost deloc previzibil! Felicitari scriitorului So Hyun Kyung pentru o poveste atat de captivanta!

In momentul de fata simt ca 49 days este serialul meu favorit! Sa vedem daca impresia asta ramane in timp😀

Puteti sa il urmariti aici.

Sa trecem si la ultimul serial:

3) THAT WINTER, THE WIND BLOWS

That-Winter-The-Wind-Blows-korean-dramas-33719735-1280-720Serialul a fost facut in 2013, are 16 episoade (DIN PACATE), si in rolurile principale pe Jo In Sung si Song Hye Kyo. Pe langa ei ii avem si pe cei doi simpatici: Jung Eun Ji si Kim Bum (care din fericire a mai pus vreo 2-3 kg pe el de la Padam Padam).

Planuiam de mult sa vad serialul asta pentru ca este regizat si scris de aceeasi oameni ca si Padam, padam. Si putea sa nu fie o adevarata capodopera?

Tin minte ca nu de mult Carmen mi-a spus ca Jo In Sung este un actor excelent si acum vreau sa subscriu: talentul la el da pe dinafara. De fapt castul a fost atat de asemanator cu cel din Padam, padam si eu tot serialul am trait cu senzatia ca nu Jo In Sung joaca rolul principal ci Jung Woo Sung caci atat fizic cat si prin modul in care isi exprima emotiile cei doi se aseamana izbitor de mult!

Insa nu doar el ci si Hye Kyo a avut o prestanta la nivel profesionist caci, cu toate ca a trebuit sa joace rolul unei fete oarbe, a stralucit de-a dreptul.

Povestea m-a surprins caci, dupa ce am citit plotul, ma asteptam ca serialul sa aibe in centru iubirea celor doi protagonisti. Total gresit! Povestea ascunde mult mai mult decat atat si este extrem de captivanta. As putea spune ca nu iubirea in sine, ci MODUL in care cei doi au ajuns sa se cunoasca si in care totul evolueaza este de-a dreptul fenomenal!

Daca vreti sa urmariti serialul nu citit plotul inainte! Veti fi placut surprinsi!

10! Si cu siguranta am sa il revad!

Puteti sa urmariti serialul aici.

Si acum, ca melodie preferata dintre cele 3 OST-uri, este CLAR The one – Winter love din TWTWB si cred ca va ramane melodia mea preferata mereu.

Avem si melodia cantata de o femeie:

Si celelalte doua OST-uri au fost foarte foarte buna insa melodia asta mi-a intrat la inima inca de la primele acorduri…

Cam atat pentru astazi…Ati vazut serialele?V-au placut? Astept si parerea voastra!

V-am pupat! :*

13 gânduri despre „Serialele coreene pe care Lila le-a urmarit 13 „Golden edition”

  1. Dintre serialele despre care ai scris am vazut acum ceva timp 49 days.Mi-a placut foarte mult.Toti actorii au fost extraordinari si fiecare episod te tinea cu sufletul la gura.Finalul a fost destul de neasteptat…Desi serialul este destul de trist mi-a placut cum in unele momente Jung Il-woo aducea o nota de amuzament.

    • Ai dreptate! Si pe mine finalul m-a luat prin surprindere! Ma asteptam la cu totul altceva insa si asa serialul a fost EXTREM de bun!
      Jung Il-woo in rolul ghidusului „Scheduler” cu ale lui replici memorabile a reusit mai tot timpul sa aduca zambetul pe fetele telespectatorilor.
      Multumesc pentru „vizita”, Adina! Te mai astept pe blog!

  2. Si eu asa vrea sa revad anumite seriale, dar intrebrea este….voi avea vreodata timp? la cat sunt de harnici coreenii si la cate productii apar nu am nici o sansa!….I hear your voice, un serial captivant prin subiect, dulce prin cele doua personaje principale, comic datorita avocatilor….intr-un cuvant MINUNAT!!!……The winter…imi face si acum pielea gaina…. emotionant, surprinzator si un joc axceptional aL actorilor….SUPERB!!!….prezentarea ta la 49 days m-a facut sa doresc sa-l vad, chiar nu am reusit pana acum….l-am tot ocolit pt ca stiu ca voi varsa multe lacrimi, chiar si la sf, dar….are un subiect incitant asa ca trecut pe lista!….multumesc pt aceasta rubrica, imi place sa-ti aflu parerea si sa mi-o exprim! FIGHTING!!!!

    • Si eu ma gandeam cand o sa fiu capabila sa revad atatea seriale FOARTE bune de care imi aduc aminte cu drag…. Singurul serial care am reusit sa il vad de doua ori a fost Bad Guy si asta pentru ca KNG straluceste de-a dreptul acolo. Oricum acum am ajuns la un punct in care am senzatia ca am vazut toate serialele coreene bune iar cele care ruleaza acum nu au mereu o poveste care sa ma captiveze…
      Iti recomand cu caldura 49 days! Cu toate ca serialul este uneori destul de trist ascunde un mesaj foarte important si te va face sa te gandesti la anumite lucruri. Plus ca vei zambii de multe ori datorita unui „Inger al mortii” care nu accepta nici in ruptul capului numele asta sustinand sus si tare ca el este „Scheduler”…ca deh suntem in secolul 21 :))
      Multumesc si eu pentru opinie si te mai astept pe blogul meu!

  3. 49 days l’am vazut acum vreo 2 ani,daca nu ma insel.Mi’a placut dar fnalul trist mi’a lasat un gust amar desi e foarte bine realizat.In schimb I hear your voice e wow.La inceput am avut ezitari din cauza diferentei de varsta insa am zis sa incerc din pricina lui lee jong suk.Primul episod vazut,si de acolo in doua zile gata toate episoadele:)).Astept prezentarea altor seriale.

  4. eo am ramas uimita de cat de frumoase sunt serialele coreene..si nu numai..am vazut si seriale japoneze si chinezesti..dar cele coreene mi-au captat atentia..ceea ce imi place cel mai mult la aceste seriale este ca sunt decente..fara scene de violenta(in afara de serialele razboinice)..la ei nu prea vezi scene de dragoste…la noi se arunca in pat…si tot tacamul…mai se injura…Sarangheyo Korea❤ <3….

Lasă un răspuns

