Curiozitate

VA ASTEPTAM (EU SI LUCY) PE NOUL NOSTRU SITE:

http://steptokorea.webs.com

Da! Sunt si eu putin curioasa si as vrea sa aflu  parerea vizitatorilor acestui blog. Care serial coreean (din cele patru care au rulat la TV sau altele) a reusit sa fie un intrus care sa se „lipeasca de inima voastra”? Insa inainte de asta, haideti sa ne reamintim cate ceva.

Primul serial: GIUVAERUL PALATULUI

Un mare hit al Coreei care a reusit sa faca milioane de oameni sa exclame „Este extraordinar!”. Actrita principala (Lee Young Ae) este foarte cunoscuta in Asia (si datorita Giuvaerului probabil ca si in afara continentului). Serialul se axeaza pe viata unei femei care a scris istorie, reusind sa devina doctor regal (prima si singura). Probabil ca daca nu ati vazut serialul tema principala nu suna atat de grozav insa daca ii alocati cateva ore va dati seama ca este o capodopera a serialelor coreene. Extrem de bine filmat, reuseste sa te cucereasca inca de la primele episoade. Ii „presara” telespectatorului in suflet doze de eleganta, sensibilitate, culoare, cultura si civilizatie. Incepe prin a ne face cunostinta cu mica, inteligenta si extrem de draguta Janggeum ca apoi sa ne tina cu sufletul la gura pe parcursul a 54 episoade. Ne vom atasa de ea, ii vom dori sa reuseasca sa-si atinga scopurile, ne vom enerva atunci cand sufera vreo nedreptate, vom vrea sa o mangaiem atungi cand plange… De ce? Pentru ca poate in aceasta Janggeum, in acest copil care a suferit atat si care totusi a reusit sa treaca prin furtuna dezlantuita a vietii ei ajungand pe o scara extrem de inalta in societate, ne regasim o particica din noi… Tot aici intalnim si o frumoasa poveste de dragoste… Mi-a placut foarte mult acest serial si tocmai de aceea il urmaresc si acum.

Al doilea serial coreean difuzat: FURTUNA LA PALAT

Am sa incep prin a spune ca orice as face, acest serial nu mi-l pot scoate din suflet si din minte. EXCEPTIONAL! M-a fascinat complet si m-a tinut langa televizor pe parcursul a 77 de episoade. Insa atunci cand se termina ai un sentiment ciudat…simti ca ai pierdut ceva si ca totusi ai castigat multe. Iti doresti ca a doua zi cand deschizi televizorul sa auzi din nou muzica de inceput si sa urmaresti episodul 78. Creeaza dependenta, va spun eu! (mai ales dupa ce vezi ultima imagine cu cei doi tinandu-se de mana si indreptandu-se spre palat pe un fundal extraordinar). Pentru mine acest serial a fost „intrusul” care s-a lipit de inima mea si nu vrea sa se dezlipeasca nicicum. Care este povestea? In principal serialul se axeaza pe viata regelui Jeongjong. Insa pe langa ca veti ajunge sa il respectati si sa va doriti un asemenea conducator veti ramane impresionati de dragostea lui pentru popor si nu numai…deoarece in aceasta extraordinara productie mai exista un personaj de la care ORICE OM are de invatat: Song Yeon. Am indragit-o atat de mult! Insa regizorul a decis sa urmeze istoria intru totul ceea ce inseamna ca (spre dezamagirea si tristetea multor telespectatori) pictorita delicata care mai tarziu ajunge Eui-bin (un rang inalt apropiat reginei) inceteaza din viata datorita unei boli la al carui nume orice om se infioara: cancer. Un episod care epuizeaza psihic telespectatorul, care ii stoarce lacrimi multe, care il face sa uite ca de fapt acolo sunt niste actori care isi fac meseria. Pentru mine ocupa locul 1. Actori exceptionali, poveste care-ti merge la suflet, culoare si sentimente omenesti de mult uitate, din abundenta…Il recomand cu toata caldura celor care nu au reusit sa-l urmareasca!

Urmatorul: Cronicile frumoasei luptatoare damo

O miniserie destul de frumoasa. (14 episoade) Ne prezinta viata dramatica a trei personaje: Chae-Ok, Sung Baek, Hwang-boo. Formeaza un trio extraordinar care te face sa ii urmaresti cu sufletul la gura. Din pacate are un final zguduitor iar pe parcursul lui rare sunt clipele de fericire. Durerea unei femei, neputinta unui om de rand cu o minte sclipitoare, si barierele unui nobil, bariere care ii spuneau cum si pe cine trebuie sa iubeasca… Vom reveni la vremurile dinastiei Jeoseon privite dintr-un alt unghi. Chiar daca a fost atat de scurt nu se afla nicidecum pe ultimul loc pentru mine ba dimpotriva! Este pe „podium”… Are niste soundtrackuri excelente iar povestea va va captiva cu siguranta! Am citit multe comentarii cum ca ar fi primul in lista de preferinta a  multor persoane…

Si „ultimul dar nu cel din urma” : Secretele de la palat

Un serial destul de diferit de cele de dinaintea lui. Dinamic, putin (mai mult din prisma de vedere a unora) violent, cu personaje interesante, inteligente si cu scopuri precise, a reusit sa aduca un rating de 54% (poate si mai mare) postului de televiziune MBC. Serialul prezinta viata printesei Deokman, mai tarziu regina Seondeok. Insa mie personal atunci cand ma gandesc la el doua personaje imi vin instantaneu in minte. Acestea nu sunt Yushin, Deokman, Seolwon sau altii ci: BIDAM SI MISHIL .(cu toate ca uneori si Lee Yo Won in rolul reginei a stralucit) Caractere captivante care au dat „viata” si culoare serialului (repet aceasta este doar opinia mea). Am fost putin confuza deoarece  la un momentdat nu am mai stiut care , cum si pe cine iubea. Pot sa spun ca ultimul episod a fost MAGISTRAL si in el a stat toata esenta. Cum spunea si Oros pe blogul lui Lotte, episoadele precedente fiind doar introducerea. Un serial destul de bun care TREBUIE urmarit, mai ales de fanii actorului Kim Nam Gil, deoarece interpretarea lui este…fara cusur.

Apropo….confruntarile Deokman-Miahil au fost de-a dreptul…GENIALE!

Va rog sa urmariti videoruile pentru a intra din nou in atmosfera fiecarui serial in parte, apoi sa votati favoritul. Insa daca se poate si aveti putin timp astept si comentariul vostru ca sa va explice alegerea (poate voi prinde si eu niste lucruri neobservate anterior). Va multumesc :*.

Va rog sa ma scuzati daca am avut greseli de ortografie. V-am pupat :*

21 de gânduri despre „Curiozitate

  1. In primul rand te felicit de mii de ori pentru noul post si vreau sa spun ca imi place foarte mult felul in care ai spus povestea fiecaru serial si ce parte din el ti-a placut cel mai mult. Felicitari de mii de ori!!!:*:*
    De votat am votat a doua, dar primul comm e al meu acum:D :))
    Eu am votat Furtuna si pentru ca votul meu sa nu fie doar un click o sa iti si spun motivul pentru care am ales-o. In primul rand asa cum ai spus tu ea este intrusul meu, adica mi s-a lipit pur si simplu de inima. Cred ca si celelalte seriale mi s-au lipit de inima, dar sunt sigura ca Furtuna s-a lipit undeva mai in centru:D Pur si simplu are ceva mai special. Poate povestea de dragoste care te face sa iti doresti sa experimentezi o astfel de dragoste, poate prietenia dintre Yi San, Song Yeon si Dae Soo care te invata sa fi un prieten mai bun, poate exemplul de un conducator care isi iubeste poporul sau poate toate astea la un loc m-au facut sa nu-mi pot scoate acest serial din inima si sa nu-l pot detrona de pe primul pe care il ocupa pentru mine. Cred mi-a mai placut si pentru ca m-a invata ca dragostea nu va putea uri niciodata(asa cum vedem noi acum, oameni care pur si simplu detesta persoane pe care odata le-au iubit).
    Ma bucur mult ca ai pus poll-ul si ca ai cerut oamenilor sa si explice alegerea facuta.
    Felicitari inca odata si apropo, mi-au placut mult videourile care le-ai pus(mai ales cele de la Dae Janggeum si de de la Furtuna) si si pozele sunt superbe:X:X Te-am pupat:*:* si la mai multe posturi pentru ca mie imi place foarte mult cum scri si ce scri, si blogu tau e in topul preferintelor mele in materie de bloguri!:D

  2. Am ales Queen Seon Deok in primul rand, pentru ca din toate e singurul la care m-a captivat plotul. A fost complicat si genial facut. Eu cand vizionez un film de actiune sau o drama de genu, daca prevad ce se intampla mai departe, ma plictisesc. Personajele iarasi au fost complexe, fiecare avea o trasatura de caracter dominanta si avea un rol bine definit in toata povestea.
    Damo nu am apucat sa vad 😛 Poate cand o sa am timp.
    Dae Jang Geum…ei bine sa zicem ca locul meu nu e in bucatarie :)) Adica eu mananc doar ca sa traiesc xD si sa vad un serial despre mancare nu e chiar de preferat.
    YiSan mi-a placut[desi nu l-am vazut pe tot ], dar nu asa de tare ca QSD ^^ M-a intristat faptul ca regele a murit la final 😦

  3. super povestire , nota 100000 din cauza acestor episoade date la tv la noi nu mai pot vedea altceva decat filme si seriale coreene sunt super frumoase si cu mult bun simt….

  4. am ales secretele de la palat pentru ca a jucat kim nam gil :)):)),iar despre furtuna la palat nu prea mea placut,dar in finat toate au ceva special!

  5. pey eu am ales secretele de la palat. de ce ?? nu neaparat pt ka joaka actorul meu preferat ( kim nam gil ) :X dar mi s-a parut ka toti au fost foarte apropiati si uniti atat in film cat si in realitate. 😛 dar fiecare film are acel ceva special al lui si un actor care da culoare, deasemenea. De ex. Yi San a avut o poveste de dragoste speciala si uica iar parerea mea este ka Lee seo jin si Han ji min au dat un strop de culoare filmului. In Queen Seondeok a fost vorba despre multe prietenii frumoase care s-au legat la inceput si s-au stricat la sfarsit dar dasemenea o poveste speciala de dragoste intre Bidam si Deokman cat si o atractie puternica intre Yu Shin si Deokman.Actorii care au dat un strop de culoare filmului au fost clar KIM NAM GIL si Ko hyun jung( Mishil).Sincer dupa ce a murit Mishil, singurul motiv pentru care m-am uitat la film a fost pt ka a jucat Bidam dar si pt ka a fost un film extraordinar:X. De ce KIM nam GIL?? Pt ka el a introdus acea parte de umor care ii lipsea filmului :P. In Giuvaierul Palatului a fost o poveste foarte fascinanta care m-a cucerit. Iar ku siguranta Lee Young Ae este naskuta pt a fi actrita. Este foarte fina si dulce. Da cu siguranta culoare filmului.:P. Si in sfarsit, DAMO. Acest film mi-a plakut cel mai mult dupa Queen Seondeok. O poveste foarte frumoasa. Ultimul episod a fost cel mai frumos ( nu ma mai opream din plans :(( 😛 ) In acest film cred ca trioul format din LEE SEO JIN ,HA JI WON si Kim Min-Joon a captat atentia publicului. Sper ca v-a plakut comm meu :)) forte lung dar frmos cred eu !!! bye :*:*:*:X

  6. Buna ziua,dragelor!..Lila te rog ca pe viitor cind creezi un nou blog sa ne anunti ..Eu am votat DAMO ,pt.ca mi-a placut cel mai mult din toate pct.de vedere..muzica,locatie,actiune,tenta puterrnic sociala,actorii si totul numai in 14 ep….La actori cred ca era inutil sa-i mai enumeri pe ceilalti..doar comparativ ca sa vedem cit de frumos este favoritul KNG,va pup astept vesti noi !

    • Bineinteles ca va voi anunta cand vom creea (eu si cu Luciana) noul blog. Sper sa va placa!
      Si da! Damo este pe locul doi pentru mine (imediat dupa Furtuna). Cu adevarat un serial extraordinar!

  7. Eu am ales ¨secretele de la palat¨pentru ca are acel ceva care imi place mie…mi-a placut enorm de deok-man, bidam,yushin dar si de mishil…ei au fost esenta serialului…….acum urmaresc DaMo si am mari asteptari de la acest serial…am ramas …in fata laptop-ului cand am vazut video pe care l-ai postat…chiar asa moare???…ase se sfarseste totul???

  8. Bineinteles ca majoritatea au votat „Secretele palatului” din cauza extrem de frumosului Kim Nam Gil daaaaaaar pentru mine numarul 1 e Damo.
    De ce? Inca de la primul episod am fost uimita de cum se filmau scenele iar melodiile sunt cele mai frumoase auzite vreodata. Este a 5-a oara cand il vad (de 2 ori la tv si 3 ori pe net) si inca trebuie sa am batista pe langa mine, Nu inteleg de ce ei spun ca e aventura. Daca era mai lung de 14 episoade serialul asta facea un rating fabulos va zic eu! Nu-mi pot lua ochii de la frumosul Sung-baek nici cum, Kim are putina concurenta!
    Serialul: Frumos, frumos, frumos…si trist!!!!! Merita de departe locul 1.
    Am vrut prima data sa votez cu furtuna. Chiar a fost minunat serialul insa poate ca a cuprins prea multa viata politica. Mi-a intrat direct la suflet si a fost greu sa ma hotarasc intre cronici si el.
    Giuvaerul…cu adevarat un giuvaer. Lee Young Ae este cea mai eleganta femeie pe care am vazut-o vreodata insa nu o egaleaza la frumusete pe Mishil.
    Cat despre Secrete tot ce pot sa spun Lila este cam ce ai spus tu: jos palaria Bidam si Mishil…..Serialul ca un tot unitar….: MA ABTIN.
    Sper sa nu deranjez prea multi oameni cu comentariul meu. Lila abia astept noul blog!

  9. Furtuna la palat este un serial de epoca care in topul meu este pe primul loc;).
    Defapt toate serialele de epoca au ceva special.Cel mai mult imi plac la ele ca is facute dupa istorie . Ador in special costumele si frizurile(mai ales in secretele de la palat:P)
    Dar daca ar fi sa aleg un serial care nu ii de epoca a-si alege MY GIRL (in coreeana Ma-i-geol):Dcare este o comedie romantica. Vi-l recomand tuturor . Ii foarte amuzant, actorii sunt frumosii iar melodia serialului ii foarte tare
    Acest blog e foarte reusi. Te felicit
    BEY

  10. bineinteles ca am ales secretele de la palat in primul rand pentru ca joaca iubitul meu actor kim nam gil in al doilea rand pentru ca a avut o tema foarte atragatoare ,captivanta si frumoasa iar in al treilea rand pentru ca toti actorii au jucat deosebit bravo VOTATI SECRETE MERITA :):):):):):):):):):):):):):)

  11. este foarte greu! il voi dezamagi pe kim:( .. furtuna la palat mi’a placut mai mult : topul meu : furtuna la palat/qsd/damo/giuvaerul palatului .. insa intre furtuna si qsd e o diferenta foarte mica !

    o prima diferenta intre ele ar fi coloana sonora,si personajele(ma invatasem cu unele personaje din giuvaer) – coloana sonora la furtuna este cea mai frumoasa !

  12. eu am ales secretele de la palat,pentru ca mia placut cel mai mult nu numai ca au jucat anumiti actori pe care ii indragesc ff mult(kim nam gil,ko hiun jung),dar si pt ca a fost foarte captivant.furtuna la palat ar fi pe locul 2.a fost un film extraordinar.dae janggeum mia placut la fel de mult ca yi san pentru ca invat mai multe despre bucataria coreana,despre medicina si sunt 3 actrite superbe in acel film:hong ri na(geumyoung),lee ip sae(younguro),dna han.(si poate si dna choi).apropo:giuvaierul palatului se difuzeaza a 3a oara(pt cei care nu stiu)la ora 8:50 dimineata.

  13. SECRETELE DE LA PALAT pentru ca cu o zi inainte ma uitasem pe net la ultimul episod ca nu mai aveam rabdare si cand m-am culcat inca plangeam pe semne uitasem ca era doar film 😦 a doua zi imperuna cu sora-mea am plans iar urmarind episodul la televizor ,am plans atat de mult de am ramas fara servetele
    dar si restul serialelor sunt la fel de frumoase

Lasă un comentariu